abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:47:19 #87
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_53811562
Die gast is niet dood. Alles is in scene gezet. En dan mag deze getuige op onze belastingcenten ergens verder leven in een warm land ver hier vandaan.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:51:23 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53811656
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:47 schreef TechXP het volgende:
Die gast is niet dood. Alles is in scene gezet. En dan mag deze getuige op onze belastingcenten ergens verder leven in een warm land ver hier vandaan.
die kans acht ik zeer klein. Hij leeft al jaren lang zonder beveiliging. Hij was voor het proces al en mooi doel om opgeruimt te worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53811686
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:

[..]

zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?

Volgens mij is het gewoon moord op een eerlijk burger, maar als je andere feiten hebt hoor ik ze graag.....

Of is het zo dat maffiosi het rechtse alternatief voor che Guevara zijn.....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:05:12 #90
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_53811977
Net op het nieuws: 'Volgens de advocaat van Willem Holleeder heeft zijn client niets te maken met de dood van Bram Zeegers.'

Ja... duuuuhhhhh!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_53812026
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 07:41 schreef Caesu het volgende:
misschien stierf hij wel zachtjes in z'n slaap door een hartstilstand.
Ja, of misschien stierf hij wel door een toeval.

Kom op zeg, zo iemand is natuurlijk gewoon omgelegd, risico van het vak.
pi_53812077
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?

Volgens mij is het gewoon moord op een eerlijk burger, maar als je andere feiten hebt hoor ik ze graag.....

Of is het zo dat maffiosi het rechtse alternatief voor che Guevara zijn.....
Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.

[ Bericht 21% gewijzigd door TomTancr3do op 09-10-2007 13:22:00 (sooo... maakt ook echt lekker veel uit _O-) ]
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53812243
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.
Selective quoting gaat je goed af zie ik. Blijkbaar weet jij het allemaal zo goed, dat je me wel kunt vertellen wat meneer Zegers allemaal op zijn strafblad heeft staan. I'm waiting....
pi_53812358
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

doe eens kort samenvatten
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_53812380
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Selective quoting gaat je goed af zie ik.
Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zetten
pi_53812457
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:20 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zetten
Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?
pi_53812857
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?
Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:
quote:
Zeegers zelf was niet onomstreden. In 1998 werd hij van het tableau geschrapt. Uiteindelijk prijkten op zijn strafblad veroordelingen wegens fraude, witwassen, valsheid in geschrifte, oplichting en heling.
Verder onderzoek doe je zelf maar. Die Bram Zeegers was gewoon een maffiamaatje, en betrokken bij allerlei minder frisse praktijken. Zoals dat wel vaker geldt bij lui in die beroepsgroep.

En nou niet verder meer huilen.
pi_53812978
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:39 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Oke, fair anough.
Ik ben redelijk op de hoogte, maar dit wist ik nog niet.
pi_53813134
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:43 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Oke, fair anough.
Ik ben redelijk op de hoogte, maar dit wist ik nog niet.
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?

Ah, ik weet het al. Omdat je lui bent, en liever iemand anders (die dat wel heeft gedaan) lastigvalt.
pi_53813270
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef TomTancr3do het volgende:
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?

Ah, ik weet het al. Omdat je lui bent, en liever iemand anders (die dat wel heeft gedaan) lastigvalt.
Dat klopt, ik heb het niet opgezocht en dat had ik beter wel kunnen doen.
Maar ik had verwacht dat je met zijn soort een advocaat van een zware crimineel bedoelde, aangezien er genoeg mensen zijn die crimineel gedrag en moreel verwerpelijk gedrag niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Maar ik was dus fout, dat geef ik toe.

Laten we maar weer ontopic gaan, want dit topic gaat niet over jou of mij.
pi_53813410
Hij was anders wel overtuigd Christen volgens:
http://www.geert-meike.nl/geert/blogentry.2007-04-03.6041755023
pi_53813435
Niet dat dat iets zegt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:04:51 #103
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53813607
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:59 schreef Mejoon het volgende:
Niet dat dat iets zegt
Nee, hij heeft ook de advocateneed gezworen, wat in zijn geval waarschijnlijk ook niet veelzeggend is geweest.
pi_53813637
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:36 schreef TomTancr3do het volgende:
Ook grappig dat sommige mensen roepen "Holleeder kan het niet gedaan hebben, want dat is helemaal niet in z'n voordeel!". Als je daar werkelijk zo stellig van uitgaat, dan is zo'n moord juist in z'n voordeel. Niet dat iemand als Holleeder zich er wat aan gelegen laat liggen wat anderen ervan denken, maar als hij bij voorbaat al vrij is van verdenking, komt dan natuurlijk wel extra mooi uit.
Holleeder heeft er in het huidige proces weinig meer aan. Maar hij geeft zo wel een signaal af dat je gewoon niet tegen hem moet getuigen, want dan loopt het slecht met je af. Of Zeegers van tevoren al bedreigt is of niet, Holleeder geeft zo wel een duidelijk signaal dat hij niet zwak is.

Tenminste, als het ook echt een moord is, al lijkt mij dat eigenlijk wel een zekerheidje.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_53813816
quote:
De melding bij 112 was volgens Dutilh "kennelijk afkomstig" uit de woning waar Zeegers werd aangetroffen. De vrouw die alarm sloeg, had echter een verkeerd huisnummer aan de politie doorgegeven. Agenten kregen door dat het een ander pand betrof, waar niet werd opengedaan. De politie heeft toen de deur tot de woning geforceerd. Behalve Zeegers en de vriendin was er niemand in het pand aanwezig.
Is maar een wazig stukje van nu.nl.
Werd er bij het huis van Zeegers dan wel opengedaan?
Hebben ze nu de deur van het verkeerde huis geforceerd?

Of ben ik nou zo dom?
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_53813826
In 2005 werd hij veroordeeld tot een boete van 3.000 euro omdat hij in 1999 en 2000 ruim zes miljoen gulden in contanten op banken in Liechtenstein had gestort. Het bleek achteraf te gaan om crimineel geld van een voor drugshandel veroordeelde Antilliaan, maar volgens de rechtbank is niet bewezen dat Zeegers dat wist. „Ik kreeg dat geld in Nederland van een advocaat die ik al heel lang kende. Ik geloofde hem toen hij zei dat het niet om crimineel geld ging. Achteraf natuurlijk ontzettend stom en naïef. Iets om echt spijt van te hebben.”

Huh?? Yeah right...6 miljoen euro contant storten in Liechtenstein en hij dacht dat het om eerlijk geld ging?
pi_53813996
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:15 schreef Mejoon het volgende:
In 2005 werd hij veroordeeld tot een boete van 3.000 euro omdat hij in 1999 en 2000 ruim zes miljoen gulden in contanten op banken in Liechtenstein had gestort. Het bleek achteraf te gaan om crimineel geld van een voor drugshandel veroordeelde Antilliaan, maar volgens de rechtbank is niet bewezen dat Zeegers dat wist. „Ik kreeg dat geld in Nederland van een advocaat die ik al heel lang kende. Ik geloofde hem toen hij zei dat het niet om crimineel geld ging. Achteraf natuurlijk ontzettend stom en naïef. Iets om echt spijt van te hebben.”

Huh?? Yeah right...6 miljoen euro contant storten in Liechtenstein en hij dacht dat het om eerlijk geld ging?
Och ja, je weet hoe dat gaat bij die lui, die weten zelf maar al te goed hoe het spelletje gespeeld dient te worden. Dat zie je ook met Bram Moszkowicz. Nóóit toegeven, altijd blijven ontkennen, iedereen aanklagen die het tegenovergestelde beweert, en veinzen dat je Roomser bent dan de Paus.

En het mooie is: het werkt! Want er zijn altijd zat naïevelingen die je geloven.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:47:38 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53814457
Het kan verschillende punten duidelijk maken

• wie tegen mij getuigt zal de kerst niet meer halen
  • okal zit ik vast, ik blijf opper machtig

• ik zal hoe dan ook nooit verzwakken.

En zeker dat laatste zie je eigelijk zijn hele leven terug komen. Hij heeft toen der tijd cor an hout ook ingeruild voor mieremet, omdat cor van hout verzwakte. ( dit is het gerucht altans ) Mieremet stond toen al bekend als extreem geweldaadig. Iets waar holleeder vroeger op school ook bekend om stond. En dat kwam hem nu weer van pas.

Holleeder is nooit voor iets terug gedeinst en weet zijn zaakjes veilig te stellen. Hij is zelden op fouten betrapt. Ook wanneer het er extreem slecht voor staat zal hij niet bezwijken aan de druk.

Op school was hij samen met cor van hout de 2 gasten die een hele school wisten af te persen. En dat is zo later ook gebleven. Holleeder zorgde voor een conflict en cor van hout kwam bemiddelen. En om de reputatie hoog te houden van holleeder werd er hier en daar wel eens iemand in elkaar geslagen. Zo wist iedereen dat je het duo te vriend moest houden.

Holleeder staat bekend als een aardig charmand persoon die je volledig kan inpalmen. Tevens heeft hij ook engelen geduld. Hij wacht gewoon het juiste moment af om toe te slaan. En als hij je in de greep heeft laat hij je niet meer gaan.

Zo heeft hij endstra ook ingepakt en uit eindelijk afgeperst. Na dat cor van hout en mieremet zijn omgelegt word het endstra duidelijk dat je niet tegen moet werken. Sam Klepper en oud vriend mieremet ( beter bekent onder spik en span ) hebben naar verluid holleeder afgeperst. Het laten omleggen van dit duo zal aantonen dat Holleeder voor niks en niemand bang is. Echter is dit nooit bewezen.

Gezegt wordt dat Holleeder endstra volledig uit kleed betreft geld. In die tijd praat Endstra al in het geheim met de politie. Niet veel later word ook hij omgelegt.

Na die tijd houd Holleeder zich opvallend rustig. 1X komt hij in het nieuws omdat zijn rijbewijs word ingenomen wegens te hard rijden. En dan ook weer komt zijn echte karakter naar voren. Met een heel mooi verhaalt palmt hij de rechter in en krijgt zijn rijbewijs terug. Niet veel later is hij opgepakt.

Zeegers heeft alle redenen om bang te zijn voor holleeder. Ook hij kende zijn verleden en heeft naar eigen zeggen meerdere keren mee gemaakt hoe Holleeder te werk ging. Ook zijn er na de dood van Endstra aantekeningen gevonden hoe geweldadig holleeder was.

De dood van Zeegers kan dus een bewijs zijn dat Holleeder ongeacht alles niet verzwakt is. En kan zo zijn reputatie behouden zoals vroeger.

Ook heb je al in dit proces gehoord dat Holleeder Endstra niet zegt afgperst te hebben. Maar wel het advies gegeven heeft om te betalen. Dat zou beter voor hem zijn. Zo ging hij al te werk in zijn jeugd op school.

En er word ook vaak gezegt dat er wat humor in de rechtzaak is, wat charme van Holleeder. Iets wat hij al jaren gebruikt. En tot nu toe werkt dat heel erg goed.

blijven ontkennen en in slachtoffer rol kruipen. Hij weet dat hij niet te pakken is.

PS ik heb dit snel ui mijn hoofd gedaan. Dus er zullen vast wat fouten in staan. Maar het gaat meer om de werkwijze van Holleeder en de mogelijke redenen waarom Zeegers omgelegt is.

[ Bericht 1% gewijzigd door ook_gek op 09-10-2007 14:55:32 ]
  • Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 14:58:10 #110
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_53814635
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 09:48 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Als de getuigenis al afgelegd is, kan ik me niet voorstellen dat Holleeder/concorten alsnog de kroongetuige zonder vermoorden. Dat is eigenlijk vrij zinloos dan, toch?
    niet in een eventueel hoger beroep...
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:01:33 #111
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53814710
    In hoger beroep gaan ze alle getuigens nog eens af toch. Wat in geval van Zeegers niet zal lukken omdat hij er niet meer is.

En dus komen zijn getuigenissen te vervallen.

of zit ik er nou naast?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:05:02 #112
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_53814782
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
    Het kan verschillende punten duidelijk maken

• wie tegen mij getuigt zal de kerst niet meer halen
  • okal zit ik vast, ik blijf opper machtig

• ik zal hoe dan ook nooit verzwakken.

En zeker dat laatste zie je eigelijk zijn hele leven terug komen. Hij heeft toen der tijd cor an hout ook ingeruild voor mieremet, omdat cor van hout verzwakte. ( dit is het gerucht altans ) Mieremet stond toen al bekend als extreem geweldaadig. Iets waar holleeder vroeger op school ook bekend om stond. En dat kwam hem nu weer van pas.

Holleeder is nooit voor iets terug gedeinst en weet zijn zaakjes veilig te stellen. Hij is zelden op fouten betrapt. Ook wanneer het er extreem slecht voor staat zal hij niet bezwijken aan de druk.

Op school was hij samen met cor van hout de 2 gasten die een hele school wisten af te persen. En dat is zo later ook gebleven. Holleeder zorgde voor een conflict en cor van hout kwam bemiddelen. En om de reputatie hoog te houden van holleeder werd er hier en daar wel eens iemand in elkaar geslagen. Zo wist iedereen dat je het duo te vriend moest houden.

Holleeder staat bekend als een aardig charmand persoon die je volledig kan inpalmen. Tevens heeft hij ook engelen geduld. Hij wacht gewoon het juiste moment af om toe te slaan. En als hij je in de greep heeft laat hij je niet meer gaan.

Zo heeft hij endstra ook ingepakt en uit eindelijk afgeperst. Na dat cor van hout en mieremet zijn omgelegt word het endstra duidelijk dat je niet tegen moet werken. Sam Klepper en oud vriend mieremet ( beter bekent onder spik en span ) hebben naar verluid holleeder afgeperst. Het laten omleggen van dit duo zal aantonen dat Holleeder voor niks en niemand bang is. Echter is dit nooit bewezen.

Gezegt wordt dat Holleeder endstra volledig uit kleed betreft geld. In die tijd praat Endstra al in het geheim met de politie. Niet veel later word ook hij omgelegt.

Na die tijd houd Holleeder zich opvallend rustig. 1X komt hij in het nieuws omdat zijn rijbewijs word ingenomen wegens te hard rijden. En dan ook weer komt zijn echte karakter naar voren. Met een heel mooi verhaalt palmt hij de rechter in en krijgt zijn rijbewijs terug. Niet veel later is hij opgepakt.

Zeegers heeft alle redenen om bang te zijn voor holleeder. Ook hij kende zijn verleden en heeft naar eigen zeggen meerdere keren mee gemaakt hoe Holleeder te werk ging. Ook zijn er na de dood van Endstra aantekeningen gevonden hoe geweldadig holleeder was.

De dood van Zeegers kan dus een bewijs zijn dat Holleeder ongeacht alles niet verzwakt is. En kan zo zijn reputatie behouden zoals vroeger.

Ook heb je al in dit proces gehoord dat Holleeder Endstra niet zegt afgperst te hebben. Maar wel het advies gegeven heeft om te betalen. Dat zou beter voor hem zijn. Zo ging hij al te werk in zijn jeugd op school.

En er word ook vaak gezegt dat er wat humor in de rechtzaak is, wat charme van Holleeder. Iets wat hij al jaren gebruikt. En tot nu toe werkt dat heel erg goed.

blijven ontkennen en in slachtoffer rol kruipen. Hij weet dat hij niet te pakken is.

PS ik heb dit snel ui mijn hoofd gedaan. Dus er zullen vast wat fouten in staan. Maar het gaat meer om de werkwijze van Holleeder en de mogelijke redenen waarom Zeegers omgelegt is.
  • het staat idd vol met fouten
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:06:49 #113
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_53814807
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:01 schreef ook_gek het volgende:
    In hoger beroep gaan ze alle getuigens nog eens af toch. Wat in geval van Zeegers niet zal lukken omdat hij er niet meer is.

of zit ik er nou naast?
    ik ben ook geen expert, maar volgens mij is dat correct
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:16:13 #114
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53814966
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:06 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ik ben ook geen expert, maar volgens mij is dat correct
    ik kan het zo snel niet op internet vinden
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

het staat idd vol met fouten
    ja taalfouten dat weet ik. Ben dislextys en heb geen word hier voor de spelling controle.
    pi_53815003
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 14:47 schreef ook_gek het volgende:
    [..]

Inhoudelijk goed stuk.

Ik vraag me serieus af of ze die man ooit daadwerkelijk voor lange tijd achter de tralies krijgen. Het zou mij verbazen in elk geval.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:21:25 #116
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53815055
    quote:
    Hoger beroep aantekenen
    Wilt u hoger beroep aantekenen dan meldt u dit binnen veertien dagen na de uitspraak bij de griffie van de rechtbank. Ook uw advocaat of iemand die u machtigt kan dat voor u doen. Ook de officier van justitie kan in hoger beroep gaan. Dat doet hij als hij het niet eens is met de uitspraak van de rechter. U ontvangt hiervan bericht. In hoger beroep wordt uw zaak helemaal opnieuw behandeld door het gerechtshof. Bent u niet van plan in hoger beroep te gaan, dan kunt u daar direct afstand van doen.

Dit is wat ik kon vinden. Het is alleen nu niet duidelijk of ze alle bewijzen nog maals gaan inzien of dat alle bewijzen weer opnieuw aangetoont moeten worden, en dus ook getuigen opnieuw gehoord zullen worden.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:28:55 #117
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_53815206
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik kan het zo snel niet op internet vinden
    [..]

ja taalfouten dat weet ik. Ben dislextys en heb geen word hier voor de spelling controle.
    ah oke, dan mag het
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:32:31 #118
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53815280
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ah oke, dan mag het

trouwens. Wat mij altijd in deze strafzaak opgevallen is. Is het feit dat Peter R de vries niks zegt over deze strafzaak. En John van der heuvel ook alleen maar positief praat over Holleeder.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:35:05 #119
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53815324
    ls ik me niet vergis had peter r de vries op een 1 of andere manier zeer goed contact met holleeder, ook prive.
    Hun vrouwen zijn bevriend met elkaar als ik me niet vergis.

edit gevonden
    quote:
    En dan de tweede en voor nu even laatste vraag: Peter R. de Vries kreeg de banden kennelijk van Willem Holleeder, waarschijnlijk tijdens een van de sessies die de twee in 2005 in het Vondelpark met elkaar hadden. Pirma, goed speurwerk. Wat mij betreft verdient Peter R. de Vries een koninklijke onderscheiding voor al het onrecht dat hij heeft aangepakt, maar zijn uitzending was een grote aanklacht tegen Endstra, gezien de afzender van de banden geen toeval. Heeft de SBS6-kijker dan ook recht op de wetenschap dat Peter R. de Vries close is met Sonja Holleeder, de zus van die een kind heeft met Peters oude kameraad Cor van Hout. Hij is als een peetvader voor hun kind. Wat pleit voor zijn goede hart, maar het ergste doet vrezen over zijn objectiviteit in het Holleeder-proces.
    Dit gaat over de endstra tapes die opeens bij Peter R de vries naar voren kwamen en Endstra in een kwaat daglicht zette. En bijna Holleeder deed voorkomen als slachtoffer.

Meer hier te vinden
    http://www.quotenet.nl/kelder_co/rechtzaak.php?page=4

Ah weten we meteen waarom John van der heuvel niks negatiefs meer zegt over Holleeder
    quote:
    Holleeder heeft in 2002 Joegoslaven ingeschakeld om Van den Heuvel te vermoorden, vertelde de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra aan de politie. Zij braken in diens toenmalige woning in Zandvoort in en stalen zijn laptop. Volgens Endstra wilde Holleeder weten of op de laptop informatie stond over gesprekken van Van den Heuvel met topcrimineel John Mieremet, waarover hij in augustus 2002 publiceerde in De Telegraaf. Het veronderstelde plan om de verslaggever voor eeuwig het zwijgen op te leggen mislukte, volgens Van den Heuvel omdat hij op dat moment in het buitenland verbleef.
    Nee tuurlijk is hij niet bang voor een man die volgens zijn eigen publikaties meerdere mensen heeft laten omlegggen

Die gozer schijt op zeker in z'n broek voor holleeder

hier meer.
    http://www.radio.nl/2003/home/q.entertainment/2006/05/107239.html

via deze link zie je alle omleggingen van de afgelopen jaren.
    Je ziet dat iedereen wel direct of indirect met elkaar te maken gehad heeft. Zeegers ging zeer goed om met Endstra en heeft zelf ook wat op z'n kerfstok. En zijn dood pas dus heel goed in dit rijtje.

http://misdaad.web-log.nl/misdaad/2005/11/overzicht_liqui.html

[ Bericht 46% gewijzigd door ook_gek op 09-10-2007 16:10:16 ]
    pi_53816438
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef ook_gek het volgende:
    via deze link zie je alle omleggingen van de afgelopen jaren.
    En het ergste is nog: uiteindelijk zijn al die moorden natuurlijk slechts een druppel op de gloeiende plaat. Dat geeft toch te denken wat betreft de omvang van de georganiseerde misdaad hier in Nederland.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:34:25 #121
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53816525
    Holleeder: Endstra ging kapot door krantenartikel
    quote:
    ,,Het artikel is de ondergang geweest van het hele imperium-Endstra'', aldus Holleeder. Hij zei dat hij vrijwel direct na de Telegraafpublicatie met Willem en diens broer Haico Endstra naar het kantoor van Bram Moszkowicz is gegaan om de ontstane situatie te bespreken.

Niet lang daarna ruilde Willem Endstra advocaat Moszkowicz in voor diens vakbroeder Jurjen Pen, op aanraden van zijn vertrouwensman Bram Zeegers, de ex-advocaat die in de nacht van maandag op dinsdag is overleden.
    Gho en nu kunnen we niet controleren of dit klopt want Dhr Zeegers is er niet meer en kan dus niks bevestigen of ontkenne.

Let maar op dat er nog meer verhalen komen over Zeegers. Die allemaal niet meer te controleren zijn. Dit is al vaker in het proces naar voren gekomen. Er worden beschuldigingen neer gelegt bij mensen die zich niet meer kunnen verweren omdat ze niet meer onder ons zijn. Dat maakt het extra moeilijk om een water dicht verhaal te krijgen voor de aanklager. Er kan niks gecontroleerd worden.

De enige die wilde en durfde te praten is niet meer.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:36:50 #122
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53816588
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

En het ergste is nog: uiteindelijk zijn al die moorden natuurlijk slechts een druppel op de gloeiende plaat. Dat geeft toch te denken wat betreft de omvang van de georganiseerde misdaad hier in Nederland.
    er is ergens op internet een heel overzicht met ect alle mensen die omgelegt zijn in het web van de criminelen iets betekenen. En dat zijn er zo veel. Je ziet dat heel veel turken verdacht worden van moord in opdracht.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:43:25 #123
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_53816720
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 15:01 schreef ook_gek het volgende:

of zit ik er nou naast?
    Ik ben geen strafrechtspecialist, maar ik kan je wel vertellen dat het wat ingewikkelder ligt. Sommige bewijsstukken uit het proces in eerste aanleg blijven gelden in hoger beroep, maar ik weet niet zeker of dat ook voor de afgelegde getuigenverklaringen geldt. Het staat allemaal in de artikelen 404 t/m 426 Wetboek van Strafvordering, maar ik kom er niet helemaal wijs uit.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:45:56 #124
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_53816781
    laten we zo zeggen. holleder komt er wel goed mee weg. maar ja, bewijzen he!
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:48:31 #125
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53816829
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Criminele_liquidaties_in_Nederland
    hier een hele lijst met criminelen die niet meer onder ons zijn.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:11:39 #126
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_53821083
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 16:45 schreef zoalshetis het volgende:
    laten we zo zeggen. holleder komt er wel goed mee weg. maar ja, bewijzen he!
    De verklaringen zijn al afgelegd en blijven geldig
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:12:32 #127
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53821116
    Er is net gezegt op NL1 in het nieuws dat Holleeder tegen geweld is en dus de kans klein is dat hij de opdrachtgever is.

Echt tot mijn grote verbazing. Als je Holleeder zijn hele loopbaan bekijkt is geweld wat de boventoon slaat. Hij heeft er nooit voor terug gedeinst om geweld te gebruiken. STERKER nog, soms deed hij het juist om te laten zien dat niemand met hem problemen moet maken.

Zeegers heeft na zijn uren lange getuigen tegen Holleeder een hand gekregen van Holleeder met de woorden, Zo Bram dat is een klam handje. Komt zeker omdat je de hele tijd over me hebt zitten liegen. Dat ben ik niet gewend van je.

Dat is gewoon geestelijke oorlogvoeren van uit Holleeder. Alle 4 de kroon getuigens tegen Holleeder zijn vroeg tijdig omgelegt. En dan vraagt men nu nog steets af of het wel of geen moord is.

Het is perfect gedaan. Zeegers laat drugs komen omdat hij gebruikt. Hij krijgt drugs met een dodelijk middel en hij komt om. Tja ga dan maar eens bewijzen dat hij vermoord is. Net als alle andere zaken is de dader niet te achterhalen.

En Holleeder maar roepen dat hij tegen gewerkt wordt. Het komt hem allemaal perfect uit. Want ook nu kan hij weer perfect in een slachtoffer rolletje vallen. Iets wat hij al jaren doet.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:13:00 #128
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53821127
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

De verklaringen zijn al afgelegd en blijven geldig
    Maar opheldering en of toevoegingen kunnen niet meer gedaan worden.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:26:51 #129
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_53821535
    quote:
    Pizzabakker
    De paranoia is behoorlijk aanwezig bij Endstra en Zeegers. Als ze elkaar ontmoeten, halen ze de batterijen uit hun telefoons. Ze zijn bang te worden afgeluisterd, door Holleeder, die door de kantoormedewerkers van Endstra ‘de pizzabakker’ werd genoemd, omdat hij altijd op z’n scooter langskwam. Als op een gegeven moment Endstra onverwacht in Dubai zit, wordt hij gebeld door Holleeder. Zeegers: ‘Willem Holleeder wist Willem Endstra altijd te vinden.’ En dat alles in het kader van ‘protectie’. Holleeder had volgens Zeegers tegen Endstra gezegd: ‘Met mij als vriend hoef je voor niemand bang te zijn, behalve voor mij. [...] Holleeder heeft zo’n driehonderd man ter beschikking. Dat heeft Endstra verteld.’
    Dit is een stukje uit de 15 kluis verklaringen van Zeegers.
    Hier komt ook weer de oud werkwijze naar boven van Holleeder.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')