De vrouw heeft 112 gebeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:12 schreef Toad het volgende:
Wie zou 112 hebben gebeld?
Inderdaad. Het is zo ziek dat je er gewoon wel respect voor moet hebben eigenlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.
Chapeau Holleeder!
Brahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, binnenkomen , eeeeeetuh gevaaaaaaaaaaaarlijk!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef jeehaa het volgende:
roep maar...
of je familiequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
trouwens, dit kan ook een teken zijn naar andere mogelijke getuigen. Want okal heb je bewaking. Ze pakken je toch wel. dus is je leven lief, dan ga je niet getuigen.
die kans acht ik zeer klein. Hij leeft al jaren lang zonder beveiliging. Hij was voor het proces al en mooi doel om opgeruimt te worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:47 schreef TechXP het volgende:
Die gast is niet dood. Alles is in scene gezet. En dan mag deze getuige op onze belastingcenten ergens verder leven in een warm land ver hier vandaan.
Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:
[..]
zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
Ja, of misschien stierf hij wel door een toeval.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:41 schreef Caesu het volgende:
misschien stierf hij wel zachtjes in z'n slaap door een hartstilstand.
Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?
Volgens mij is het gewoon moord op een eerlijk burger, maar als je andere feiten hebt hoor ik ze graag.....
Of is het zo dat maffiosi het rechtse alternatief voor che Guevara zijn.....
Selective quoting gaat je goed af zie ik. Blijkbaar weet jij het allemaal zo goed, dat je me wel kunt vertellen wat meneer Zegers allemaal op zijn strafblad heeft staan. I'm waiting....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.
doe eens kort samenvattenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.
Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Selective quoting gaat je goed af zie ik.
Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:20 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zetten
Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?
Verder onderzoek doe je zelf maar. Die Bram Zeegers was gewoon een maffiamaatje, en betrokken bij allerlei minder frisse praktijken. Zoals dat wel vaker geldt bij lui in die beroepsgroep.quote:Zeegers zelf was niet onomstreden. In 1998 werd hij van het tableau geschrapt. Uiteindelijk prijkten op zijn strafblad veroordelingen wegens fraude, witwassen, valsheid in geschrifte, oplichting en heling.
Oke, fair anough.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:39 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:43 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Oke, fair anough.
Ik ben redelijk op de hoogte, maar dit wist ik nog niet.
Dat klopt, ik heb het niet opgezocht en dat had ik beter wel kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef TomTancr3do het volgende:
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?
Ah, ik weet het al. Omdat je lui bent, en liever iemand anders (die dat wel heeft gedaan) lastigvalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |