abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:12:03 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53810675
zelfmoord en dan een vrouw buiten bewustzijn. ja ja dat klopt ook zo lekker.

As je dan al zelfmoord wil plegen pak je de auto parkeerd hem ergens neem te veel drugs en pillen en hoppa.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_53810692
Wie zou 112 hebben gebeld?
pi_53810751
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:12 schreef Toad het volgende:
Wie zou 112 hebben gebeld?
De vrouw heeft 112 gebeld.
pi_53810953
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:37 schreef TomTancr3do het volgende:
Het mooiste vind ik nog: die Holleeder flikt het gewoon, het interesseert hem geen reet wat mensen ervan vinden. En hij komt er nog mee weg ook, mede door types met zo'n heilig gevoel in de rechtstaat en zo'n groot geloof in het het goede in de mens, dat ze zich gewoon niet voor kunnen stellen dat Holleeder zo'n doodvonnisje gewoon even tekent.

Chapeau Holleeder!
Inderdaad. Het is zo ziek dat je er gewoon wel respect voor moet hebben eigenlijk
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:32:37 #80
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_53811223
het is hier schuin tegenover op de lairessestraat, vanmorgen was het een stuk drukker met recherche en politie, inmiddels is het volledige huizenblok afgezet en trekt de politie zich langzamerhand terug.

wilde zonet nog foto's maken maar dat heeft weinig zin meer, aangezien er overal zwarte schermen zijn neergezet en er weinig te zien is. Als er toch behoefte aan is, roep maar...
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:36:04 #81
8781 crew  Frutsel
pi_53811298
Vrouw aangehouden na dood Zeegers

(Novum) - De vrouw die bij ex-advocaat Bram Zeegers (58) was toen hij dinsdagochtend onwel werd, is aangehouden in het onderzoek naar zijn dood. Zij alarmeerde de politie toen zij en Zeegers onwel waren geworden in zijn woning in de De Lairessestraat in Amsterdam-Zuid.

Zeegers, een van de belangrijkste getuigen in het proces tegen Willem Holleeder, overleed dinsdagochtend in de woning. De politie spreekt van verdachte omstandigheden.

De vrouw had rond 03.15 uur alarmnummer 112 gebeld. Toen agenten arriveerden, troffen zij Zeegers en de vriendin beiden onwel aan. Zeegers lag in bad, de vrouw was nauwelijks aanspreekbaar. Pogingen om Zeegers te reanimeren, mochten niet meer baten, laat de politie weten.

Over de doodsoorzaak wil de politie nog niets kwijt. Op een persconferentie in de Marnixstraat werd gezegd dat een misdrijf niet wordt uitgesloten en dat 'vanzelfsprekend' met alle scenario's rekening wordt gehouden. Dat komt door de omstandigheden waaronder Zeegers werd aangetroffen en diens rol in het proces tegen Holleeder.

Het stoffelijk overschot lag om 11.30 uur nog in de woning. Het sporenonderzoek duurt volgens de politie 'nog uren'. Het Openbaar Ministerie verklaarde op de persconferentie dat voor Zeegers een beschermingsanalyse was gemaakt, maar het is onduidelijk of Zeegers werd beveiligd.

Bram Zeegers, de voormalige advocaat van de vermoorde vastgoedhandelaar Willem Endstra, was een van de belangrijkste getuigen in het proces tegen Holleeder. Vorige week legde Zeegers voor de rechter nog belastende verklaringen af tegen de van afpersing verdachte Heineken-ontvoerder. Endstra werd in 2004 geliquideerd.

Zeegers was de eerste levende getuige die in de Bunker in Amsterdam-Osdorp belastende verklaringen tegen Holleeder aflegde. Holleeder staat terecht voor het afpersen van vastgoedhandelaren.
pi_53811304
Ook grappig dat sommige mensen roepen "Holleeder kan het niet gedaan hebben, want dat is helemaal niet in z'n voordeel!". Als je daar werkelijk zo stellig van uitgaat, dan is zo'n moord juist in z'n voordeel. Niet dat iemand als Holleeder zich er wat aan gelegen laat liggen wat anderen ervan denken, maar als hij bij voorbaat al vrij is van verdenking, komt dan natuurlijk wel extra mooi uit.
If the shoe doesn't fit, the shoe must be a Nazi.
pi_53811323
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:32 schreef jeehaa het volgende:
roep maar...
Brahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, binnenkomen , eeeeeetuh gevaaaaaaaaaaaarlijk!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:38:57 #84
54630 jeehaa
youcan'thavemall
pi_53811372
bijvoorbeeld
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:44:46 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53811496
trouwens, dit kan ook een teken zijn naar andere mogelijke getuigen. Want okal heb je bewaking. Ze pakken je toch wel. dus is je leven lief, dan ga je niet getuigen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:45:38 #86
8781 crew  Frutsel
pi_53811520
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:44 schreef ook_gek het volgende:
trouwens, dit kan ook een teken zijn naar andere mogelijke getuigen. Want okal heb je bewaking. Ze pakken je toch wel. dus is je leven lief, dan ga je niet getuigen.
of je familie
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:47:19 #87
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_53811562
Die gast is niet dood. Alles is in scene gezet. En dan mag deze getuige op onze belastingcenten ergens verder leven in een warm land ver hier vandaan.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:51:23 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_53811656
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:47 schreef TechXP het volgende:
Die gast is niet dood. Alles is in scene gezet. En dan mag deze getuige op onze belastingcenten ergens verder leven in een warm land ver hier vandaan.
die kans acht ik zeer klein. Hij leeft al jaren lang zonder beveiliging. Hij was voor het proces al en mooi doel om opgeruimt te worden.
pi_53811686
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef milagro het volgende:

[..]

zolang hij maar zijn eigen soort omlegt (laat leggen) , kun je er idd op een bepaalde manier respect voor hebben, ja, hoe hij dat flikt
Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?

Volgens mij is het gewoon moord op een eerlijk burger, maar als je andere feiten hebt hoor ik ze graag.....

Of is het zo dat maffiosi het rechtse alternatief voor che Guevara zijn.....
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 13:05:12 #90
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_53811977
Net op het nieuws: 'Volgens de advocaat van Willem Holleeder heeft zijn client niets te maken met de dood van Bram Zeegers.'

Ja... duuuuhhhhh!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_53812026
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 07:41 schreef Caesu het volgende:
misschien stierf hij wel zachtjes in z'n slaap door een hartstilstand.
Ja, of misschien stierf hij wel door een toeval.

Kom op zeg, zo iemand is natuurlijk gewoon omgelegd, risico van het vak.
pi_53812077
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:52 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Hoezo zijn soort? Hij perste toch vastgoedhandelaren af? Waren die al fout dan voordat meneer Holleeder langs kwam. En dit is de advocaat van een van die vastgoedhandelaren. Wat heeft hij dan op zijn strafblad staan dat hij zo fout is?

Volgens mij is het gewoon moord op een eerlijk burger, maar als je andere feiten hebt hoor ik ze graag.....

Of is het zo dat maffiosi het rechtse alternatief voor che Guevara zijn.....
Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.

[ Bericht 21% gewijzigd door TomTancr3do op 09-10-2007 13:22:00 (sooo... maakt ook echt lekker veel uit _O-) ]
pi_53812243
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Misschien moet je je even wat meer verdiepen in de handel en wandel van 'ex-advocaat' Bram Zeegers.
Selective quoting gaat je goed af zie ik. Blijkbaar weet jij het allemaal zo goed, dat je me wel kunt vertellen wat meneer Zegers allemaal op zijn strafblad heeft staan. I'm waiting....
pi_53812358
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:08 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

doe eens kort samenvatten
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_53812380
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:15 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Selective quoting gaat je goed af zie ik.
Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zetten
pi_53812457
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:20 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Nou, dan verander ik m'n post toch gewoon, als jij vindt dat ik 'selectief aan het quoten' ben om jou zogenaamd een hak te zetten
Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?
pi_53812857
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Kan je ook nog uitleggen wat voor criminele activiteiten bram zeegers gepleegd zou moeten hebben, volgens jou?
Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:
quote:
Zeegers zelf was niet onomstreden. In 1998 werd hij van het tableau geschrapt. Uiteindelijk prijkten op zijn strafblad veroordelingen wegens fraude, witwassen, valsheid in geschrifte, oplichting en heling.
Verder onderzoek doe je zelf maar. Die Bram Zeegers was gewoon een maffiamaatje, en betrokken bij allerlei minder frisse praktijken. Zoals dat wel vaker geldt bij lui in die beroepsgroep.

En nou niet verder meer huilen.
pi_53812978
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:39 schreef TomTancr3do het volgende:

[..]

Nogmaals, verdiep je zelf even in dat figuur, via google is al genoeg te vinden. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Oke, fair anough.
Ik ben redelijk op de hoogte, maar dit wist ik nog niet.
pi_53813134
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:43 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Oke, fair anough.
Ik ben redelijk op de hoogte, maar dit wist ik nog niet.
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?

Ah, ik weet het al. Omdat je lui bent, en liever iemand anders (die dat wel heeft gedaan) lastigvalt.
pi_53813270
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef TomTancr3do het volgende:
Komop zeg, wat een zwaktebod. Waarom slingerde je zelf meteen google niet even aan om informatie over die Zeegers op te zoeken, al meteen toen je voor het eerst van die man hoorde? Het interesseert je toch allemaal zoveel, je wilt toch zo graag 'op de hoogte' zijn?

Ah, ik weet het al. Omdat je lui bent, en liever iemand anders (die dat wel heeft gedaan) lastigvalt.
Dat klopt, ik heb het niet opgezocht en dat had ik beter wel kunnen doen.
Maar ik had verwacht dat je met zijn soort een advocaat van een zware crimineel bedoelde, aangezien er genoeg mensen zijn die crimineel gedrag en moreel verwerpelijk gedrag niet van elkaar kunnen onderscheiden.
Maar ik was dus fout, dat geef ik toe.

Laten we maar weer ontopic gaan, want dit topic gaat niet over jou of mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')