Het lijkt me ook zo zwaar knipperen met de ogenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het laatst bij mezelf toegepast...met 2 dagen kon ik een nieuwe mascaroller kopen...en het is er bijna niet af te krijgen..![]()
Ze masseerde zijn nek, dat is volgens mij het enige wat stijf kan worden bij hem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ie pijn aan zijn reet?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze masseerde zijn nek, dat is volgens mij het enige wat stijf kan worden bij hem.![]()
Hij heet niet voor niets Dennixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
Naad is nu echt een baboe, alles voorkauwen voor Dennix: Schatje , je zender omdoen, schatje, de kastdeuren dichtdoen.
Kan Dennix nu echt nix zelf bedenken?
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou ze zo uit haar bek stinken omdat ze al haar eten misschien uitkotst?
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruikenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Wat is Huub kwijt, een of ander briefje?
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, tijdens het eten zit ze al te kokhalzen met haar hand voor haar mond.
Ze kan beter dikker worden, want slank zo met die schouders is echt geen gezicht. VROUW onwaardig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ze zal nooit superslank worden, ze heeft gewoon een hele grove bouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap dat niet...want om dik te worden heeft ze zichzelf toch ook vol lopen vreten..
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aha, thanxquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef pullup het volgende:
[..]
ik geloof de uitgewerkte plannetjes van de komende dagen die ze tegen Dennis wilden gebruiken
Maar als je ziet hoe die buik er nu uitziet, dan ga je je toch afvragen of je liever niet een beetje cellutites hebtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over celluitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Kan drank ook flink aan helpen, toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan drank ook flink aan helpen, toch?
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
'k Baal ontzettend van Brian's aktie.. Dennis voelt zich al weer helemaal het mannetje![]()
Ik zou zeggen volgieten voor mooie TV momentjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waar, ze zuipt liever dan dat ze eet.
Wat ik niet begrijp, ze eet als een muis, ze zou toch broodmager moeten zijn?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach als iemand daar goed weet wat een sneak Brainless is is Huub het wel. Denk nie tdat het hem zal verbazenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Op zich is dubbelspel m.i. niet raar of vals. Dat hoort bij het spel. Het is alleen jammer dat Brian in zijn dronken grootheidswaanzin de strateeg moest gaan uithangen en Dennis daardoor weer wat lucht heeft gegegeven. Of he moet zijn dat B. driédubbelspel speelt en Dennis keihard afvalt zodra die Huub zou proberen aan te pakken.
Lijkt me niet, want de afkeer voor Hiuub zit heel diep bij Brian. Nog dieper dan andersom.
Dan moet ze dus wel heel dik zijn geweest want zoiets krijg je niet alleen maar op je buik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat ze dik is geweest. Ze heeft alleen gesproken over cellulitis op haar buik, nooit van gehoord btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |