quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:14 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dichtbij stond ze, gelijk aan het hek!!!! En ik maar turen, want die kippen werden er met bossen tussen uitgeplukt flauwgevallen ensow!!!.

Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon engggggggggggquote:

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Lijkt me wijs, er stonden 7000 ??? ik heb geen idee hoeveel er in de HMH kunnen look-a-like's van Bill, Tom en die andere 2. Het was gewoon enggggggggggg

haha, dat wilde Kippie ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat was met Marilyn Manson ook echt erg. Allemaal van die idioten die zich met huis, tuin en keuken artikelen hadden verkleed om maar zoveel mogelijk tof te lijken.
Ik heb gewoon daar een shirt gekocht en dat aangedaan.![]()
Maar ik ben allang blij dat die krijsende kippies (en nu bedoel ik Tokio Hotel zelf) zo populair zijn in Nederland.
Ik heb er hier in Duitsland namelijk geen last meer van nu.

Net voor jullie uitverkocht?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
haha, dat wilde [KIPPIE] ook een t shirt daar kopen!! Maar het T shirt wat ze wilde was net voor wij aan de beurt waren uitverkocht. Ze is vandaag met school naar Parijs vertrokken en is ervan overtuigd dat ze daar wel veel Tokio spullen kan kopen!

Ah, onze Frankreich-expert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...

Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:23 schreef Veulen het volgende:
Er stond van de week een kraam in frankrijk helemaal vol met Tokio hotel dingen... Brrr...

Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Net voor jullie uitverkocht?
Da's dan wel weer een beetje sneu.
Geen idee of ze populair zijn in Frankreich maar ik weet wel dat áls je daar bandshirts kan kopen ze stukken goedkoper zijn dan hier.
Hoelang blijft ze weg? (lees: Hoelang heb je rust?)

Jij neemt me in de zeikquote:

Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze blijft tot vrijdagavond weg!! Maar rust heb ik niet, ik heb er hier één met een wit voetje, die deze week NIET mag lopen, dus mag moeders lopen!![]()

Hmzz, waarom zegt iedereen dat nou tegen me!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo hard moet je ze nou ook weer niet slaan!![]()
![]()

Fuck off, ik ben liev vandaag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij neemt me in de zeik![]()
![]()
Je bent er niet beter op geworden tijdens je verblijf in nederland![]()

Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
Nou hopen voor haar dan dat ze hem tegenkomt, want ze wil een trui/vest van Tokio Hotel!!!

Over een hockeybal gestruikeld, de 1e training die ze weer mocht volgen, nadat haar knie overbelast was!!!! Ik durfde niet naar de dokter, dus heb haar dag laten strompelen, toen dacht ik het is toch wel echt, laat ik maar gaan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor d'r. Gun het d'r.
Wat heeft wit voetje gedaan?

Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dát noem ik live muziek.

Wehehe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh my god, daar is me buurjongen fan van en Metallica leuk joh die *leuke* muziek.

quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck off, ik ben liev vandaag.
Dat was vriendelijk bedoeldt.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |