quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Briyan Adams
Wie dit heeft aangevraagd, solliciteert naar een pak slaag. Wal-ge-lijk.
Ik weet niet of ik die jaren-90 bagger diarre een hele week verdraag.
Wel een stel goeie tetten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Jacqueline is idd geen schoonheid.
[ afbeelding ].
* drukt ook wat toetsen in *quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
*meefluit*
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is idd een aardige foto van haar Cos...T'zal die kale kop wel zijn dan
Volgens mij is ze toen de helft afgevallen ofzo. Die zag er he-le-maal niet gezond uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ze is wel minder aantrekkelijk geworden op de een of andere manier. Toen ze solo ging én uit de kast kwam, vond ze het niet meer nodig aandacht aan haar uiterlijk te besteden waarschijnlijk
.
Dit zijn dan weer erg mooie platen idd..quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:10 schreef Againzender het volgende:
Wes CunninghamNooit meer wat van gehoord
't Is een beetje jammer dat ik een aantal nummers toch al relatief vaak voorbij heb horen komen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tot nu toe draait 3FM wel erg op safe vind ik..maar dat was wel te verwachten..
Wel jammer dat je daar al vanaf vrijdag mee wordt doodgegooidquote:
Z'n website is al een tijdje niet meer bijgewerkt in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer, dit is een erg leuk nummer
Ja, precies! Dat is wel leuk (voor even). En dan ook de 'echte' rave en acid uit die tijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ze nou eens echte hardcore gingen draaien
Ik wist heel niet dat die band uit Zweden kwamquote:
Ja, wat een dom gezeik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:46 schreef broer het volgende:
Kan iemand die Sander de Heer even vertellen dat hij echt heel, héél ongrappig is?
Ik heb de Sander de Heer show maar even zacht gezet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dit zijn dan weer erg mooie platen idd..
Tot nu toe draait 3FM wel erg op safe vind ik..maar dat was wel te verwachten..
Ik ga om 13.00 zappen naar KinkFM, anders ben ik bang dat ik 3FM aan het eind van de week beu ben
Is Bachman zo klein?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bah, nu hoor ook al die She's so high - kabouter
Jordy bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:05 schreef cheeks het volgende:
hoe heet dat franse jongentje met zijn liedje ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |