Maar deze crap, serieusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind zo'n '90's week wel relaxed, eindelijk geen Rihanna, Coldplay, pauper brit-rock/pop, en al die andere zooi die je 10 keer per dag voorbij hoort komen
Hangt ervanafquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar deze crap, serieus. Ik hoor toch echt liever "pauper brit-rock/pop" hoor
.
Ach, het blijft een hitzender.. en hits zijn bijna altijd afgezaagde nummers die je al drie miljoen keer gehoord hebt. Ik vind die hele eurodance-scene een scene die muzikaal geen drol voorstelt en ik iig niet serieus kan nemen Een foute commerciele variant op de wel leuke dance/house.. . Corona, Usura, Ventura etc vind ik wel weer grappigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt ervanaf
Captain Jack hoor je nooit voorbijkomen behalve nu! Die "pauper brit-rock/pop" wordt minimaal 1 keer per uur gedraaid...
Dan heb ik liever 1 keer crap die ik niet veel hoor dan crap die de hele tijd herhaald wordt
Toen de 90's begonnen was ik 15, dus ik heb het allemaal redelijk bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
Toen was ik 7...dit heb ik net weer niet meegekregen
Ik heb alleen alles vanaf 1995 bewust meegekregenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen de 90's begonnen was ik 15, dus ik heb het allemaal redelijk bewust meegemaakt
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, je favo band!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, je favo band!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]. Yeah. Straks komt vast "i would stay" weer, of ze als ze het zelf zingen "if ai woet steeee".
Mag niet, want de officieële release datum van dat nummer is 23 juni 2000. Niet 90s genoeg dusquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef cosmick het volgende:
[..]. Yeah. Straks komt vast "i would stay" weer, of ze als ze het zelf zingen "if ai woet steeee".
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Jacqueline is idd geen schoonheid.
[ afbeelding ].
Denk dat je nog niet helemaal wakker bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:31 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen.
Jacqueline is heul wel lekker![]()
.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat je nog niet helemaal wakker bent.
Doe je bril eens opzettenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:31 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen.
Jacqueline is heul wel lekker![]()
.
Ja, wist ik, maar de mogelijkheid om die kop te posten wilde ik niet aan mij voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had't over die zangeres van k's choice
Maar idd, verder ben ik het ook wel met je eens Cos
Wat een foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |