idd geweldige man.quote:
Jesus Crou, wat ben jij beperkt.quote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef Croupouque het volgende:
Zeer jammer dat zo'n kwaliteitsprogramma aandacht besteedt aan een barbaarse non-sport als dat K-1.
Pas nou op met wat je zegt, er zit een relisporter in de studio.quote:Op maandag 10 december 2007 20:44 schreef SteveBallmer het volgende:
Jesus Crou, wat ben jij beperkt.
Huilie. K1 is wel vermakelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef Croupouque het volgende:
Zeer jammer dat zo'n kwaliteitsprogramma aandacht besteedt aan een barbaarse non-sport als dat K-1.
de bijbelquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Wutangtony het volgende:
Hoe heette dat boekje nou?
Ik verwacht dat soort opmerkingen van anderen en nou net niet van Croupouque.quote:Op maandag 10 december 2007 20:47 schreef golfer het volgende:
Pas nou op met wat je zegt, er zit een relisporter in de studio.
Kan ik effe wat anders gaan doen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Komt na dit item.
Nou ja, ieder zijn dingetje toch?quote:Op maandag 10 december 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
Ik heb persoonlijk meer moeite met godsdienstwaanzinnige sporters dan met halve garen die mensen in elkaar rossen als sport.
Rustig nou maar.quote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef Wutangtony het volgende:
HOE HEET DAT BOEK NOU???????/
Sorry.quote:Op maandag 10 december 2007 21:10 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Rustig nou maar.Het heette 'Meer dan overwinnaars' of zoiets.
Nounou, wat eng he?quote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef Dos37 het volgende:
Wat een godsdienstwaanzinnige die Jaliens
Dat wordt weer afkarven op de Ruckstuhlquote:Op maandag 10 december 2007 22:08 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke aflevering, Karin Ruckstuhl is echt leuk
Die had ik dan weer niet gezien.quote:Op maandag 10 december 2007 21:42 schreef One_conundrum het volgende:
yeps, en gijs luirink
Geen idee, weet wel dat de volgende die antwoord meteen een nieuw topic kan maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |