Daar kijk ik naar uit!quote:Op maandag 5 november 2007 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
Reus wordt interessant denk ik.
Hij heeft het idd allang niet meer over sport gehadquote:Op maandag 5 november 2007 17:38 schreef rubbereend het volgende:
ik vind het juist wel leuk dat het bij van der Geest een keertje over sport gaat ipv alles eromheen
Maar hij beweegt zich nadrukkelijk richting media in de ruimste zin des woords. Niet altijd heel succesvol. Hij lult normaal en kletst niet écht dom. Het moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 5 november 2007 20:41 schreef golfer het volgende:
Weer dat gelul van Van der Geest over z'n vader.
Dat verhaal is nou wel genoeg uitgekauwd, vind ik.
Ja, hij dramde nogal door.quote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef mitt het volgende:
Kai had wel meer tijd verdiend.
Wilfried pakte het ook niet echt erg goed op moet ik zeggen.
yep, beetje slecht ingevoeld.quote:
Jep zeker jammer. Dan hadden ze namelijk ook geweten dat Luiten sowieso concurrentie krijgt van iemand die nog eens 3 jaar jonger is: Rory McIlroy. Gigantisch talent en nu al nog meer bewezen dan Luiten. Maar alsnog gaat Luiten ook heel ver komen.quote:Op maandag 5 november 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
Jammer dat Matthijs en Wilfried niet hebben met golfen, maar toch leuk dat ze even met Luiten een circusnummertje ervan maakten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |