Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Maar je bent niet blauw!quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Dirkh het volgende:
Omdat ik nog in de banner sta, moet ik hier een TVP plaatsen.
We laten je in de banner als gedenkwaardig voorbeeld voor ons allenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:25 schreef Dirkh het volgende:
Omdat ik nog in de banner sta, moet ik hier een TVP plaatsen.
Niet helemaal waar, veel Turken hebben een bedrijf of handel omdat het hun veel aanzien geeft in de Turkse gemeenschap.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:04 schreef remlof het volgende:
Ze zijn gewoon wat ondernemender dan de gemiddelde hollander, gezien hoeveel zaken ze runnen?
Ik sloot het topic omdat er alleen maar gereageerd werd in de trant van "alle turken zijn criminelen", dat soort gegeneraliseer zitten we hier niet op te wachten en maakt ook geen leuk topic.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, veel Turken hebben een bedrijf of handel omdat het hun veel aanzien geeft in de Turkse gemeenschap.
Dit is mischien een verkapte TVP volgens jou, maar wel feedback
Pas je dan zelf even de banner aan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:36 schreef Maisnon het volgende:
Beroepsmatige Tee Vau Pee, plus ik ga weer een nieuwe avatar nemen
Zou je toch eens moeten overwegen zG.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:23 schreef zarGon het volgende:
Ik voel mijzelf niet aangesproken.
Nee feedback en ook alleen dat graag hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:27 schreef Demon_Hunter het volgende:
episch topic
Zal ik op jou gaan staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:03 schreef Snakey het volgende:
Ga d'r op staan en noem dat kreng tapijtje.
Noem het dingetje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zal ik op jou gaan staan![]()
Nu heeft dat ding nog steeds geen naam
Nee.quote:
Het was geen bagger!quote:Maar open er geen opsom/baggertopic over ajb.
Ah dan weet ik datquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zodra ik moe word schiet ik wel een FA aan.![]()
Bedoeld als feedback:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Het gaat goed met ONZ ik ben trots op ons
Ik zat net nog in bad maar ging maar niet deaudquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedoeld als feedback:
Kan jij niet eens getuigen tegen Holleeder?
Vandaar dat ik hem met meer details moest openen, which I did.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef Snakey het volgende:
Het gaat niet voor niks op slot hara.
Dat maakt het nog steeds geen leuk ONZ topic.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem met meer details moest openen, which I did.
Kan keileuk worden. Zeg nu eens eerlijk, wat vind jij lekker dan ik die gebashed word?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds geen leuk ONZ topic.
Van mij hoef je niet gebashed te worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan keileuk worden. Zeg nu eens eerlijk, wat vind jij lekker dan ik die gebashed word?
Ah c'mon, dat topic vraagt om debiele reacties die een glimlach voortbrengen. Dat is nog meer dan het gros van ONZ sinds jaar en dag voor elkaar krijgt,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet gebashed te worden.![]()
Daarbij was het een kuttopic.![]()
Als je dan toch gebashed wil worden: alsof we van jou een glimlach krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah c'mon, dat topic vraagt om debiele reacties die een glimlach voortbrengen. Dat is nog meer dan het gros van ONZ sinds jaar en dag voor elkaar krijgt,.
En nu ga ik even plassen.
Jaaa, en doe nu het topic open en zeg het daar,.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je dan toch gebashed wil worden: alsof we van jou een glimlach krijgen.![]()
Think twice.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, en doe nu het topic open,..
There ain't such thing.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het baggertopic vanacht
Hier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het baggertopic vanacht
Baggertopic speciaal voor Paultjuhhh (anderen ook welkom)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Remlof maak nou es een plaats om snachts te baggeren
heropen ffquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggertopic speciaal voor Paultjuhhh (anderen ook welkom)
Heropen ff tis nachtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggertopic speciaal voor Paultjuhhh (anderen ook welkom)
dat maakt die bagger layout die mijn ogen verkrachtte toen ik na lange tijd weer eens op fok kwam enigzins goedquote:
Zal ik vast een ban aanvragen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:10 schreef WurM het volgende:
Bij deze bied ik vast mijn excuses aan. Ik ga het komende halfuur ff baggeren, denk ik
Pff, nee. Ik ga wel slapenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik vast een ban aanvragen dan?
Mooi, dan gaan we nu MODder gooien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:33 schreef remlof het volgende:
Fijn. Ik niet.
waar?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
NB?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: Natasha Bedingfield #1 - Unwritten
De link om een nieuw topic te openen is inderdaad verdwenenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
is het forum vol ofzo?!
[ afbeelding ]
IK KAN NIET MEER TOPIC OPENEN?!
Jouw usericon is pas irritantquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef murp het volgende:
als je het echt irritant vind, kan je ook effe de oude layout gebruiken
toch hou ik van jequote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Jouw usericon is pas irritant
*op ESC ramt
Jeweetsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
Ik voel een hoop liefde.
lang leve edit historiequote:
Welkom in ONZ.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:43 schreef Lothario het volgende:
Wat is dit een rottopic zeg, met zo geouwehoer...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:52 schreef Snakey het volgende:
Ow shit..., eh kuch, ik kom net uit bad, vandaar.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:43 schreef Lothario het volgende:
Wat is dit een rottopic zeg, met zo geouwehoer...
Dit topic is dan ook voor feedback bedoeld, maar kennelijk zijn we zo goed dat jullie weinig op- en aanmerkingen hebbenquote:
Met dank aan Blight die ermee kwam om dit een TTT te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Deze TTT overschaduwt zonder moeite alle andere TTT-kandidaten van de afgelopen 4(!) maanden.
Maar uiteraard missen we jouw input ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Deze TTT overschaduwt zonder moeite alle andere TTT-kandidaten van de afgelopen 4(!) maanden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook voor feedback bedoeld, maar kennelijk zijn we zo goed dat jullie weinig op- en aanmerkingen hebben
Nee, slechts een constatering.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:55 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
is dit een uitnodiging om te baggeren ???
![]()
Ctrl-v topics sluiten we al jaren, het levert alleen maar bagger en ongewenste content op.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:05 schreef Lothario het volgende:
Ik denk wel een uitnodiging
Dit topic heeft potentie en jullie slachten het!
Doe hier je ctrl-v
Okay. Mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en zG, we nemen het mee naar achteren
Neuh, heb ik ook niet gedaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Remlof mag ik mijn 40.000e post vieren op fok ?
Dit subforum heet ONZ, wat staat voor Onzin en het topic waarover jij klaagt is geopend naar aanleiding van Dingen die dikke mensen verneuken waarover ook al heel wat mensen gepikeerd waren. Echter, als we elk topic zouden sluiten omdat iemand zich erdoor gekwetst voelt zouden we weinig topics meer over houden. Het is bedoeld als humor en als je het doorleest met dat in je achterhoofd is het best nog wel vermakelijk.quote:
Ja het is vermakelijk voor jouw, dus daar kun jij verder niks over zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit subforum heet ONZ, wat staat voor Onzin en het topic waarover jij klaagt is geopend naar aanleiding van Dingen die dikke mensen verneuken waarover ook al heel wat mensen gepikeerd waren. Echter, als we elk topic zouden sluiten omdat iemand zich erdoor gekwetst voelt zouden we weinig topics meer over houden. Het is bedoeld als humor en als je het doorleest met dat in je achterhoofd is het best nog wel vermakelijk.
Het is geen racisme, die topics hadden ook "Dingen die nederlanders verneuken" kunnen heten, dan had ik ook nog wel een aardige lijst kunnen neerplempenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:51 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja het is vermakelijk voor jouw, dus daar kun jij verder niks over zeggen.
Dit kwesten valt onder rasisme. Zelfde geldt voor die met dikke mensen.
En Onzin heeft er niks mee te maken, als ik een topic open over moslims durf ik te wedden dat die binnen 1minuut dicht is, ook al is die geplaats in ONZ.
Dat jij dit nog accepteerd zakt mijn broek echt vanaf, dacht dat rasisme hier op forum niet mag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |