Vooral goed voor de mensen die nu hun EU-kaart dreigen te verliezen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als die wedstrijd in De Koel wordt gespeeld, wordt het op zeker een combi. Maar mischien dat we in Duitsland mogen spelen. Zou wel vet zijn
Ja idd, kuthoerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vooral goed voor de mensen die nu hun EU-kaart dreigen te verliezen!![]()
Waaromquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Gemengde gevoelens over het vertrek van ten cate...
Alleen dan die klote koster man man man
Wat is er mis met Koster?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:14 schreef HansvanOchten het volgende:
Gemengde gevoelens over het vertrek van ten cate...
Alleen dan die klote koster man man man
Klopt ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Koster zal het echt niet nog erger maken hoor. Die bekijkt wat ie heeft, stelt de besten op en hoopt op het beste. Die gaat echt nou ook weer niet zoveel veranderen, hij heeft nauwelijks spelers verder.
En als Spijkerman en FdB ook invloed hebben zie ik het niet als een verlies op dit moment.
Dat had ik dan toch aardig gegokt.quote:
Sja, met een fitte Leo en Davids had het toch anders gelopen denk ik. Natuurlijk weet je het nooit, en ze zijn geen garantie voor klinkende overwinnigen, maar het scheelt toch als je meer mensen tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt ja.
Wel hoog tijd dat Davids weer terugkomt. Kan er misschien nog iets leuks gebeuren dit seizoen. Zul je zien dat als ie terugkomt gelijk weer geblesseerd raakt.
Kan trouwens een nog leukere voorhoede worden als Leonardo terug is.
als alsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, met een fitte Leo en Davids had het toch anders gelopen denk ik. Natuurlijk weet je het nooit, en ze zijn geen garantie voor klinkende overwinnigen, maar het scheelt toch als je meer mensen tot je beschikking hebt.
Ik vrees dat de terugkeer van een aantal spelers NET ff te lang duurt, had heel fijn geweest als Koster/FdB met een fitte selectie konden beginnen aan de "2de helft".
quote:Ajax krijgt toch 1200 kaarten
Het uitvak van de Galgenwaard zal zondagmiddag 28 oktober tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Ajax toch gevuld zijn met 1200 supporters uit Amsterdam. Dit in tegenstelling tot het eerste voorstel van de Amsterdamse club om slechts 600 kaarten af te nemen.
De afgelopen twee seizoenen is er tijdens de wedstrijd FC Utrecht – Ajax door de Ajax-supporters voor meer dan ¤100.000,- schade aan het uitvak toegebracht. Het betrof hier voornamelijk vernielde stoeltjes. In tegenstelling tot de afgelopen twee seizoenen wil de Amsterdamse club dit seizoen niet meer voor de schades opdraaien die door de eigen supporters in het uitvak van de Galgenwaard worden aangebracht. Daarom besloot Ajax in eerste instantie 600 kaarten af te nemen, om zo het risico op nieuwe grootschalige vernielingen te beperken.
Verschillende geledingen binnen de Amsterdamse club hebben echter bezwaar tegen dit idee gemaakt en zijn met een plan gekomen dat de risico’s op nieuwe schades moet minimaliseren. Zo worden er onder andere voorafgaand aan het vertrek van de supportersbussen flyers uitgedeeld met de oproep om de stoeltjes en ander meubilair met rust te laten. Daarnaast zal ook in elke bus deze oproep via de microfoon nogmaals worden toegelicht.
Dit plan is vervolgens door de directie van Ajax goedgekeurd, waardoor het uitvak tijdens FC Utrecht – Ajax naar alle waarschijnlijkheid met 1200 bezoekers volledig uitverkocht zal zijn. Indien echter ook dit jaar weer grootschalige vernielingen in de Galgenwaard zullen worden aangebracht, zal de club volgend jaar ongeacht de goede bedoelingen van overige geledingen binnen de club maximaal 600 kaarten afnemen voor deze beladen wedstrijd.
Nee, als het fout gaat, gaat het ook echt fout.quote:
Mits geen blessures wordt het nog een leuke puzzel voorin met Huntelaar, Suarez, Luque, Leonardo en Kennedy die allemaal wel een basisplaats zullen willen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
Kan trouwens een nog leukere voorhoede worden als Leonardo terug is.
Play-offs gewonnen, op 1 goal na kampioen, beker gewonnen, psv en feijenoord vernederd in eigen huis.quote:
Die kans is sterk aanwezig. En ik zei het gisteren al, als Ajax er dan NOG niet (liever eerder) bovenop is denk ik dat we alleen maar dieper afglijden. Dan worden we AZ na hun kampioenschap in de jaren 80.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Play-offs gewonnen, op 1 goal na kampioen, beker gewonnen, psv en feijenoord vernederd in eigen huis.
Het is dat de voorronde's CL en Uefa een drama waren anders was er niks aan de hand geweest voor ten cate.
Nu zitten we weer met een interrim jaar en volgend jaar gaan we weer opbouwen met een nieuwe trainer, dus twee kansloze jaren.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
anders was er niks aan de hand geweest voor ten cate.
ik denk dat ze nooit allemaal tegelijk fit zijn. dus dat kan je vergetenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Mits geen blessures wordt het nog een leuke puzzel voorin met Huntelaar, Suarez, Luque, Leonardo en Kennedy die allemaal wel een basisplaats zullen willen.
Het was al eerder gepost en besproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |