Dan mag je nog wel effe, want oneens staat voor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik stem gewoon via 10.000 proxy's tot 'eens' de meerderheid heeft,.
wie gaat Jong Ajax trainen danquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:05 schreef Damzkieee het volgende:
Koster dus.
quote:De vrolijke koster
Ik ben reeds jarenlang de koster
Doe heel m’n werk met veel plezier
Bemoei me nooit met andermans ze zaken
Ben altijd thuis nooit aan de zwier
Ik leef zeer kuis en heel solide
Mijn gezicht staat altijd in de plooi
Want ik moet ook aan m’n baantje denken
En aan m’n dagelijkse fooi
Is dan mijn werk gedaan
Dan kan ik de straat op gaan
Dan zie je op de bar
Geen koster meer voor je staan
Dan zie je de vrolijke snuiter
Als koster zo jong en fijn
Want om altijd als koster te leven
Moet je stapel mesjokke voor zijn
Lang leve het bier en de klare
Een heerlijke nacht van Schiedam
De vrouwen de wijn en de sigaren
In ons heerlijk mooi Amsterdam
Ben ik in Chili of in ede
In elk café op het Rembrandsplein
Waar nou ook bepaald geen koster
Of zoiets van die aard kan zijn
Ik dans daar mij foxtrotje
En ik slaap daar nooit alleen
Want een koster is geen zotje
Hij is een mens van vlees en been
Is dan mijn werk gedaan
Dan kan ik de straat op gaan
Dan zie je op de bar
Geen koster meer voor je staan
Dan zie je de vrolijke snuiter
Als koster zo jong en fijn
Want om altijd als koster te leven
Moet je stapel mesjokke voor zijn
Lang leve het bier en de klare
Een heerlijke nacht van Schiedam
De vrouwen de wijn en de sigaren
In ons heerlijk mooi Amsterdam
Laten we eerlijk zijn, de kans hierop is zo klein dat je meer bevreesd moet zijn dat er een 747 op je hoofd valt tijdens de wedstrijd...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:20 schreef Houniet het volgende:
nou als Collin de 89ste minuut de 1-2 binnenschiet kan ik me niet inhouden hoor
quote:Want voor altijd een koster als trainer,
moet je stapel mesjogge voor zijn!
Leo op 10 is dat niets?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:05 schreef Babalu het volgende:
[..]
Kennedy/Luque op 10 en 1tje banken hè.
Bellen ze met een onbekend nummer? Wat dan ben ik 2 minuten geleden misschien ook wel gebeld, gelukkig neem ik onbekende nummers nooit op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Word zojuist gebeld door Ajax, dacht nog even dat ze me wilden polsen voor volgend seizoen. Maar nee hoor, één of andere stomme lotenactie. En die callgirl nog moeilijk doen ook, toen ik aangaf niet geïnteresseerd te zijn!
Ik werd een jaartje of twee geleden ook voor zoiets achterlijks gebeld. Of ik de jeugdopleiding van Ajax wilde sponsoren door een lot te kopen van de staatsloterij ofzo. Toen heb ik ze vriendelijk uitgelegt dat ik Ajax al genoeg sponsor. Vervolgens Ajax gebeld dat ik het niet waardeerde dat ze mijn gegevens aan derden verstrekten. En ik heb er daarna nooit meer last van gehad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Word zojuist gebeld door Ajax, dacht nog even dat ze me wilden polsen voor volgend seizoen. Maar nee hoor, één of andere stomme lotenactie. En die callgirl nog moeilijk doen ook, toen ik aangaf niet geïnteresseerd te zijn!
Dat is bij jou elk nieuw dieptepunt van Ajaxquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Vertrek van KJH in de winterstop is de laatste doodsteek voor Ajax denk ik.
Klonk ze lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
Onbekend nummer inderdaad, maar aangezien wat bekenden van me ook altijd anoniem bellen, nam ik hem op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bellen ze met een onbekend nummer? Wat dan ben ik 2 minuten geleden misschien ook wel gebeld, gelukkig neem ik onbekende nummers nooit op.![]()
Och, ik gaf aan dat er nog genoeg miljoenen over waren van de transfers van Wesley Sneijder en Ryan Babel, waardoor ik mij niet geroepen voelde om de Ajax-opleiding financieel te steunen. Had er niets mee te maken zei ze, ze kon het niet helemaal begrijpen dat ik geen interesse had.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik werd een jaartje of twee geleden ook voor zoiets achterlijks gebeld. Of ik de jeugdopleiding van Ajax wilde sponsoren door een lot te kopen van de staatsloterij ofzo. Toen heb ik ze vriendelijk uitgelegt dat ik Ajax al genoeg sponsor. Vervolgens Ajax gebeld dat ik het niet waardeerde dat ze mijn gegevens aan derden verstrekten. En ik heb er daarna nooit meer last van gehad.
Neuh, ze klonk vooral dom.quote:
Ach dan verkoop je KJH toch in de winterstop? Zijn de aandeelhouders weer blij, en is het opnieuw missen van de CL alweer ingedekt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:50 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel geld zijn we misgelopen door het missen van de CL en de UEFA Cup?
Als je dat van de transfers afhaalt houd je volgens mij niet bijzonder veel over wat nog duidelijker maakt dat er te weinig is geinvesteerd
Handelshuis Ajax Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:53 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach dan verkoop je KJH toch in de winterstop? Zijn de aandeelhouders weer blij, en is het opnieuw missen van de CL alweer ingedekt.![]()
![]()
So? Lijkt me toch dat je moet durven investeren om volgend jaar voor het kampioenschap te gaan? Als je zo redeneert als het Ajax-bestuur, komt het nooit meer goed met Ajax. Dan blijven we weliswaar gezond, maar zullen we nooit meer een goed team hebben, dat voor de landstitel gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:50 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel geld zijn we misgelopen door het missen van de CL en de UEFA Cup?
Als je dat van de transfers afhaalt houd je volgens mij niet bijzonder veel over wat nog duidelijker maakt dat er te weinig is geinvesteerd
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
So? Lijkt me toch dat je moet durven investeren om volgend jaar voor het kampioenschap te gaan? Als je zo redeneert als het Ajax-bestuur, komt het nooit meer goed met Ajax. Dan blijven we weliswaar gezond, maar zullen we nooit meer een goed team hebben, dat voor de landstitel gaat.
[Fonteijn modus] Kampioenschap? Landstitel? Goed team? Wat is dat?? [/Fonteijn modus]quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
So? Lijkt me toch dat je moet durven investeren om volgend jaar voor het kampioenschap te gaan? Als je zo redeneert als het Ajax-bestuur, komt het nooit meer goed met Ajax. Dan blijven we weliswaar gezond, maar zullen we nooit meer een goed team hebben, dat voor de landstitel gaat.
Klopt, dat is wat Ajax gedaan heeft. Maar je had ook 15 miljoen kunnen investeren is een speler als Luka Modric, waardoor je er nu een stuk beter voor gestaan zou hebben. Ajax moest het afgelopen zomer doen met spelers als Jurgen Colin, Laurent Delorge, Ismael Urzaiz en Dennis Rommedahl, met alle respect voor deze jongens, het is géén Ajax-materiaal!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Je hebt die spelers verkocht en daar heb je veel geld aan over gehouden, dat is je enige voordeel. Nu loop je door het missen van de Europese toernooien veel geld mis waardoor je dit reserve(of eigenlijk investeringsgeld) moet aanboren.
De Snor zei het laatst al treffend: als je binnen de jeugd geen oplossing hebt en een Colin moet kopen, is het triest gesteld met de jeugdopleiding....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan er ook voor kiezen het te investeren in je opleiding en zorgen dat er gewoon altijd een kern van 6 spelers uit de jeugd door stroomt. Daar hoop ik nu een beetje met Koster op.. Gooi jongens als Anita, Martina, Donald, van der Heijden, de Jong maar een beetje voor de leeuwen zo af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |