Adrie Koster, geweldenaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Is koster die dikke (bierbuik) ?
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:46 schreef Nashje het volgende:
Pre-sta-tie-con-trac-ten.
Hij is dus het gratenpakhuis.....quote:
Nee, dat is Hennie Spijkerman. Zijn partner in crime is Groenendijk, en dan hebben we dus Adrie Koster nog die jeugdtrainer is/was. De laatste gaat nu (waarschijnlijk) als interim aan de slag.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Is koster die dikke (bierbuik) ?
Volgens mij is het nog niet rond, toch? Maar als Adrie Koster als interim-trainer/coach wordt aangesteld, denk ik dat de A1 intern zal worden overgenomen, bijvoorbeeld door Frank de Boer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hij is dus het gratenpakhuis.....
Is het raar dat de trainer van Jong Ajax naar Ajax gaat?
Wie gaat Jong Ajax dan trainen? Een van de assistenten?
Je kan hem tioch gewoon een basissalaris van 1,5 miljoen geven? En dan een miljoen aan bonussen uitbetalen door goals, assists, kampioenschap, bekerwinst te belonen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.
Of je gaat lekker naar PSV, waar alles goed gaat en je gewoon salaris krijgt. Of je gaat naar Ajax waar het kut gaat en je ook nog eens niet zeker bent van salaris.
Beetje na blijven denken en realistisch blijven jongens.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet alleen zijn ploeggenoten, ook de supporters ergeren zich aan dat bedrag. Zelf KJH verdient niet zoveel!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar van wie zouden die scheve gezichten dan moeten zijn? KJH misschien, maar dat kan ook positief worden bekeken. Als hij een salarisverhoging wil, dan moet ook zijn contract maar met één of twee jaar verlengd worden!
Tja kunt er toch zelf een beetje voorwaarden en regels aan verbinden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maak de eventuele keuze Ajax of az/psv/fnoord nog makkelijker op het moment.
Of je gaat lekker naar PSV, waar alles goed gaat en je gewoon salaris krijgt. Of je gaat naar Ajax waar het kut gaat en je ook nog eens niet zeker bent van salaris.
Beetje na blijven denken en realistisch blijven jongens.
Het wil bij jong Ajax nog niet echt vlotten met onze nieuwe held.quote:‘Onnodig verlies’ Jong Ajax
Amsterdam, 08 okt 2007
Jong Ajax leed voor eigen publiek een gevoelig verlies tegen Jong AZ. De Alkmaarders verlieten de Toekomst met een 1-3 overwinning. ,,Deze nederlaag was totaal onnodig’’, keek Jong Ajax-trainer Adrie Koster teleurgesteld terug. [..]
Hij heeft de smoesjes al klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Het wil bij jong Ajax nog niet echt vlotten met onze nieuwe held.
quote:Henk Ten Cate woest op bestuur Ajax
De naar Chelsea vertrokken Henk ten Cate is woest op het bestuur van Ajax dat in de pers suggereert dat het door de trainer met de rug tegen de muur is gezet! Ten Cate: "Toen Chelsea interesse toonde heb ik direct het Ajax-bestuur ingelicht en gezegd dat als zij geen medewerking wilde verlenen ik gewoon en zonder rancune, bij Ajax mijn contract zou uitdienen.
Destijds had ik hogere verwachtingen van Albert Luque, ook al wil ik hem nu nog niet definitief afschrijven.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
En zou het?![]()
http://dapperestrijders.w(...)verzet_tegen_fo.html
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Blight het volgende:
Kan Frank de Boer niet als assistent manager/speler aan de slag? Als verlengstuk van de trainer. De defensie kan wel wat hulp gebruiken,.
=edit=quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef Longmen het volgende:
En zou het?![]()
http://dapperestrijders.w(...)verzet_tegen_fo.html
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Destijds had ik hogere verwachtingen van Albert Luque, ook al wil ik hem nu nog niet definitief afschrijven.
Daar kan hij zelf niet zoveel aan doen, medische staf bij Ajax is gewoon kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijft.
Inderdaad. Hopen dat hij weer terug is na de interlands van de komende week, en dat hij dan eens wat fatsoenlijke ritme op kan doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weinig kans gehad nog. Als hij nou verdomme eens heel blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |