Nou ajax heeft best een leuk budget en een leuke opleiding waar een goede coach als hij wel raad mee weet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Fides het volgende:
Alsof Hiddink zn handen wil branden aan Ajax..
Hij praat al net zo als hij in het veld staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Trancelocator het volgende:
Nog even toen Colin zijn contract tekende:
http://www.youtube.com/watch?v=Aj6HqQTzCZs
(Martin van Geel)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:24 schreef Chivu het volgende:
Ajax wil gewoon Van Basten, dat is zo duidelijk als wat.
We hebben al jaren geen grote naam gehad. Ja, als voetballer. Maar Blind was net begonnen, Koeman had het al snel verneukt bij Vitesse en HtC was het schoothondje van Rijkaard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Suijk het volgende:
Misschien werkt het wel, niet zo'n 'grote' naam aan het roer. Verder heeft Koster ook niet echt een Ajax verleden, kan ook wel eens goed zijn. Wel de uitstraling van een aardappel, maar goed, grote monden hoeven we nu ook niet echt te hebben.
Lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk ja, al zou hij het wel kunnen denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef Fides het volgende:
Alsof Hiddink zn handen wil branden aan Ajax..
Beetje naief hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ajax heeft best een leuk budget en een leuke opleiding waar een goede coach als hij wel raad mee weet.
Dat mag ik hopen zeg, als een van de beste coaches ter wereld Ajax er al niet meer bovenop kan helpen schiet ik helemaal in een depressiequote:Op maandag 8 oktober 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk ja, al zou hij het wel kunnen denk ik.
Natuurlijk was hij een talent, want de jeugdopleiding kent veel meer afvallers dan spelers die prof zijn geworden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:22 schreef Mindstate het volgende:
Het was vroeger bij PSV dacht ik altijd een groot talent.
Vergeet het maar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:36 schreef peaceman het volgende:
(Hiddink zou ook wel een stunt zijn!)
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:30 schreef devv05 het volgende:
Dat worden nog een hoop gratis wedstrijden dit seizoen. Of niet, want de beker zullen we ook wel gauw uitliggen en mn seizoenskaart heb ik al betaald
Moeilijk te zeggen 10 uur na z'n ontslag.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er echt mensen hier die de illusie hebben dat het nu beter gaat zonder Henk???
Niet zo serieus johquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)
ik weet het niet meerquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef F1Bas het volgende:
Zijn er echt mensen hier die de illusie hebben dat het nu beter gaat zonder Henk???
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast houd je bek nou eens over die gratis wedstrijden! is totale bullshit, gewoon betalen of niet gaan! EN AL MAG JE GRATIS HEEN NIET EERDER WEGLOPEN! (wat de score ook is/hoe goed of slecht we ook spelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |