abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 19:55:37 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53797924
Wie er volgend seizoen komt zien we dan wel weer. het is nu Koster.

Ik heb er ook geen echt Ajax-gevoel bij, maar ja, als hij een beetje verstand van voetbal heeft moet hij met deze selectie iig een beetje normaal voetbal kunnen laten zien. Geen voorkeuren, geen verleden, geen akkefietjes...

KJH is iig blij!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53797926
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook een beetje. Hij heeft nu de luxe om elke keer weer te kiezen uit weegaloze voetballers. En dat doet ie niet altijd even goed.

Bij Ajax zal hij het, op wat invloed op aankopen 1 malig na, moeten doen met wat ie heeft. Wie weet kan ie dat wel veel beter...
Misschien is hij net als Van Gaal. Die was ook kut als bondscoach. Laten we ons daar maar aan vasthouden mocht Van Basten naar ons komen.
pi_53797961
Zat Koster bij de jeugdopleiding?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53797977
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:55 schreef HeatWave het volgende:
Wie er volgend seizoen komt zien we dan wel weer. het is nu Koster.

Ik heb er ook geen echt Ajax-gevoel bij, maar ja, als hij een beetje verstand van voetbal heeft moet hij met deze selectie iig een beetje normaal voetbal kunnen laten zien. Geen voorkeuren, geen verleden, geen akkefietjes...

KJH is iig blij!
Waarom is KJH blij?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:01:29 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53798053
Vooralsnog moeten we nog een heel seizoen met dit zooitje. En laten we maar hopen dat er een vonk is ofzo tussen de spelers en Koster want ik heb geen zin om elke week weer naar een dramatisch Ajax te moeten kijken.

iets minder fysiek trainen zodat je daar geen blessures aan overhoudt lijkt me een goed begin. Ajax heeft de krachten nodig tijdens de wedstrijd.

En stuur Colin lekker naar het 2de om conditie te houden en verkoop die arme jongen aan RKC ofzo in de winterstop.

Hou de selectie compleet en koop wat leuke spelers in de winterstop. Dan kan met terugkeer van Davids, Leo en weet ikveel nog wie, het allemaal nog wel een beetje lopen.

En hou de schade beperkt de aankomende weken .
Get woke, go broke!
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:02:10 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53798062
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:57 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Waarom is KJH blij?
Er stond ergens een interview met hem waarin hij, niet met zoveel woorden, toch wel liet doorschemeren dat de hij nou niet echt lekker lag bij HtC.
Get woke, go broke!
pi_53798123
Bij studio voetbal zeiden ze dat zelfs Huntelaar nu wel blij was met ten Cate en dat ze elkaar wel meer begonnen te begrijpen. Huntelaar is dit seizoen toch wel beter geworden in voetbalend opzicht. Hij heeft alleen een stuk minder kansen nog dat vorig seizoen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:20:42 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53798457
Wat een soap zeg
Mij benieuwen wat die Koster gaat doen , ben benieuwd of 'ie Colin durft op te stellen
Ik ben inmiddels overleden
pi_53798548
Koster kent in ieder geval de jeugd en weet wat hij daaraan heeft, mischien dat hij wel 1 of 2 jongens laat doorstromen. Alles beter dan Colin.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:25:23 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53798571
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:24 schreef Wooldoor het volgende:
Koster kent in ieder geval de jeugd en weet wat hij daaraan heeft, mischien dat hij wel 1 of 2 jongens laat doorstromen. Alles beter dan Colin.
Dat is idd een voordeel, hij werkt al met jongens die er dicht tegen aanzitten denk ik. En als juegdtrainer kan hij het ook niet maken om bijv een Colin de voorkeur te geven boven vd Wiel.
Get woke, go broke!
pi_53798572
Siem de Jong zal wel vaker bij het eerste komen iig.
pi_53798627
tsja Henkie...
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_53798668
Ik heb toch echt liever Spijkerman. Die kent de groep beter dan Koster en vele spelers die in het verleden met hem hebben gewerkt zijn lovend over hem.
Hij heeft misschien te weinig uitstraling maar kennis van zaken heeft de beste man zeker!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:43:12 #39
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_53798926
Koster kent de jeugd inderdaad, maar we moeten dat ook niet overschatten. Hoe lang werkt hij nu bij Ajax? Hij komt eigenlijk ook pas om de hoek kijken.

Om jeugd meer kans te geven had Spijkerman als hoofdcoach plus Aron Winter als assistent een aardige optie geweest.
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:43:59 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53798941
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:29 schreef El-Salvador het volgende:
Ik heb toch echt liever Spijkerman. Die kent de groep beter dan Koster en vele spelers die in het verleden met hem hebben gewerkt zijn lovend over hem.
Hij heeft misschien te weinig uitstraling maar kennis van zaken heeft de beste man zeker!
ik heb ook liever Spijkerman dan Koster. En kennis van zaken heeft Spijkerman zeker dat heb ik wel uit zijn presentatie gehoord toen hij nog trainer van FC Zwolle was. Hij had toen een presentatie bij de voetbal hier over voetbal en bedrijfsleven. heel interessant.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 8 oktober 2007 @ 20:59:28 #41
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_53799258
Ik hoop dat Sarpong, Anita etc nu wat meer de kans krijgen zodat hun zich ook wat meer kunnen ontwikkelen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_53799334
Iedereen loopt weg met de assistent, dus ook met Spijkerman. Laat hem dus gewoon lekker assistent blijven.
  Redactie Games maandag 8 oktober 2007 @ 21:10:36 #43
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53799474
.....Kennedy
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:14:40 #44
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_53799579
Maduro was gister nog in HC. Leek het erg naar zn zin te hebben ondanks het mindere resultaat.
pi_53799679
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef Zwansen het volgende:
Maduro was gister nog in HC. Leek het erg naar zn zin te hebben ondanks het mindere resultaat.
Hehe ok
pi_53799717
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:29 schreef PLAE@ het volgende:

Flikker op met die kutkoster.
Met de Boer...
quote:
Duo Adrie Koster/Frank de Boer aan het roer bij Ajax

Het duo Adrie Koster/Frank de Boer komt hoogstwaarschijnlijk voor de rest van het seizoen aan het roer bij Ajax. De Ajax-leiding verwacht namelijk dat het te lastig wordt een volwaardige nieuwe hoofdcoach aan te trekken, omdat nagenoeg alle gewenste kandidaten elders onder contract staan.

De kans lijkt groot dat Ajax dit seizoen met een interim-trainer uit de eigen gelederen afmaakt. Maandag werd bekend dat de club uit Amsterdam de huidige trainer Henk ten Cate laat vertrekken naar Chelsea. "We gaan voor de korte termijn zijn functie intern snel oplossen", liet technisch directeur Martin van Geel na de bekendmaking van het vertrek weten. "Bij Ajax lopen genoeg geschikte mensen rond." Jong Ajax-trainer Adrie Koster lijkt de meest logische kandidaat om het roer tot het eind van het seizoen over te nemen.

De Ajax-leiding verwacht dat het lastig wordt een volwaardige nieuwe hoofdcoach aan te trekken, omdat nagenoeg alle gewenste kandidaten elders onder contract staan. Van Geel zegt voor de lange termijn op zoek te gaan 'naar de best mogelijke trainer voor Ajax'. De optie om Ten Cate aan zijn nog tot het einde van dit seizoen durende contract te houden leek Van Geel onverstandig. "De kans bestaat dat dan de scherpte afneemt. Het afbreukrisico leek ons te groot."

Vorige week werd bekend dat Ten Cate een gesprek met Chelsea had gevoerd om daar naast de onlangs aangestelde Israëlische hoofdcoach Avram Grant als veldtrainer aan de slag te gaan. Van Geel stelt dat Ajax weinig keuze had dan de coach per direct te laten vertrekken. "Als een trainer vraagt om weg te mogen, dan sta je als club eigenlijk voor een voldongen feit. Je staat gewoon met de rug tegen de muur."

Ajax maakte maandag bekend dat het met Chelsea overeenstemming heeft bereikt over een onmiddellijke transfer van Ten Cate. Als de 52-jarige coach de onderhandelingen met de club uit Londen over een driejarig contract heeft afgerond, is zijn vertrek uit Amsterdam definitief een feit. Vrijdag ontkende de oefenmeester nog in alle toonaarden dat hij Ajax de rug zou toekeren. Zondag gaf hij na de 2-2 uit tegen Sparta echter toe dat hij met de club uit Londen had gesproken.

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:21:32 #47
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53799734
Het mag weer niks kosten natuurlijk
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53799799
Ajax wil gewoon Van Basten, dat is zo duidelijk als wat.
pi_53799827
Doet ajax.nl het bij jullie ook niet?
pi_53799872
Toma, zomaar mijn msn naam jatten als OP

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')