Dan download ik um wel ergens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Uh dat denk ik niet. Die zenden liever klootschieten uit dan de Elfstedentoch geloof ik.
Denk niet dat ik kan streamen met mijn internet-snelheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja of je volgt het gewoon via een feed op de NOS site. Ik denk dat het een aardig media circus wordt en dat je het op meerdere manieren kan volgen. Dat kon in 1997 nog niet.
Sorry, maar ik denk het niet. Er valt nu een dik pak sneeuw in friesland en dat isoleert als een gek waardoor de ijslagen waar sneeuw op ligt niet veel zullen aangroeien. Het kan wel, maar dan moet er na komende week nog minstens een dikke week met strenge vorst in de nacht komen. En de modellen geven een lichte temperatuurstijging vanaf volgende week zaterdag aan...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef MissHobje het volgende:
Wow zou het ?? zou het niet ...enorm spannend dus komende tijd, ik hoop het van harte en dan ga ik het helemaal volgen
Er komt niks, hier in het westerkwartier is de sneeuwlaag alweer minstens 5-10cm, en verwacht dat t in friesland niet anders is..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef De_Groentenboer het volgende:
Laat die Elfstendentocht maar komen, heb ik ook wat leuks om naar te kijken en dan mag die grafkou weer optiefen, op naar de zomer! 14.gif
Klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er komt niks, hier in het westerkwartier is de sneeuwlaag alweer minstens 5-10cm, en verwacht dat t in friesland niet anders is..
In 63 sneeuwde het ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Er komt niks, hier in het westerkwartier is de sneeuwlaag alweer minstens 5-10cm, en verwacht dat t in friesland niet anders is..
Geen elfstedentocht dus.
Toen was het ook -20 's nachtsquote:
top, net nieuwe schaatsen bemachtigdquote:Op zondag 3 januari 2010 01:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nou, zojuist in de auto was het -12 buiten..
Lekker egoistische gedachtequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Persoonlijk hoop ik dat die Elfstedentocht niet komt aangezien ik dit jaar uitgeloot ben
Persoonlijk hoop ik dat jij eens goed in een wak schaatst met je negatieviteit hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik dat die Elfstedentocht niet komt aangezien ik dit jaar uitgeloot ben
Allemaal leuk en aardig maar dat grafiekje wil zeggen dat er overal al 4 cm ijs ligt en dat we al kunnen schaatsen. Ik zie nog werkelijk waar niemand op natuurijs schaatsen.quote:
Ijsbanen hier in de omgeving (Westerkwartier) zijn openquote:Op zondag 3 januari 2010 13:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dat grafiekje wil zeggen dat er overal al 4 cm ijs ligt en dat we al kunnen schaatsen. Ik zie nog werkelijk waar niemand op natuurijs schaatsen.
al dat geroep om een elfstedentocht is afkomstig van cronische uitkeringtrekkersen a-sociale lamzakken die nog nooit een slag werk hebben gedaan. een normaal werkend iemand gruwt als hij zijn werk in die koude moet doen. laat het aub warm watergaan regenen, en laat al die schaatsfanaticinaar de noordpool vertrekken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:19 schreef Deprater het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oei_natuurijs__.html
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:44 schreef Falco het volgende:
[..]
al dat geroep om een elfstedentocht is afkomstig van cronische uitkeringtrekkersen a-sociale lamzakken die nog nooit een slag werk hebben gedaan. een normaal werkend iemand gruwt als hij zijn werk in die koude moet doen. laat het aub warm watergaan regenen, en laat al die schaatsfanaticinaar de noordpool vertrekken.
Aldus Sjors uit Dronten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |