ja, erg leuke verhaallijn! Neuken met Luc levert een gratis ticket op naar de Bergmankliniek!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Thanx![]()
Jaap tegen Naad: De Bergmankeuze is toch heel gemakkelijk.
Huub zegt dat hij daar niet over moet praten.
Je weet het natuurlijk nooit maar ik denk straight.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
maar is dennix nou homo of bi ofniet? daar zijn toch helemaal geen échte bewijzen van? aangezien die foto`s geshopt zijn.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi hoi, lieve God baby van me,
Verlos me alsjeblieft van die loser!
Mag ik nieuwe tieten en een nieuwe lipgloss??
Ah toe, baby, baboe van me.
Dikke doei xxx
Dat kan ze uren lang, zeker nu de cameraman op het gras staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
Mijn god, hoelang kun je zo'n jammerend janktoontje volhouden...
Wij ookquote:
Flens wou Huub vervangen door nix.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Ze trekken het niet goed, Dennis en Nadia. Dat zijn toch geen spelers!!
Redactie! What were you thinking??
Komt ze weer stiekum tvpénquote:
Lieke is goed bezig... open en eerlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef Varen het volgende:
Dennis reageert gewoon zoals hij dat wil
Lieke: uiteindelijk zit je meisje in het midden en die huilt
Hier kun je nog wel een gelijk in hebben helaas, zelfs dat durft hij niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:57 schreef akveor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat nix te laf is om op te stappen.
Lieke is niet slim nu. Ze trapt in nadia's traantjesquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef BsJanssen het volgende:
Respect voor Lieke! De enige die het verdient om te winnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |