ja, erg leuke verhaallijn! Neuken met Luc levert een gratis ticket op naar de Bergmankliniek!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
Thanx![]()
Jaap tegen Naad: De Bergmankeuze is toch heel gemakkelijk.
Huub zegt dat hij daar niet over moet praten.
Je weet het natuurlijk nooit maar ik denk straight.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
maar is dennix nou homo of bi ofniet? daar zijn toch helemaal geen échte bewijzen van? aangezien die foto`s geshopt zijn.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi hoi, lieve God baby van me,
Verlos me alsjeblieft van die loser!
Mag ik nieuwe tieten en een nieuwe lipgloss??
Ah toe, baby, baboe van me.
Dikke doei xxx
Dat kan ze uren lang, zeker nu de cameraman op het gras staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Meganog het volgende:
Mijn god, hoelang kun je zo'n jammerend janktoontje volhouden...
Wij ookquote:
Flens wou Huub vervangen door nix.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
Ze trekken het niet goed, Dennis en Nadia. Dat zijn toch geen spelers!!
Redactie! What were you thinking??
Komt ze weer stiekum tvpénquote:
Lieke is goed bezig... open en eerlijk....quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef Varen het volgende:
Dennis reageert gewoon zoals hij dat wil
Lieke: uiteindelijk zit je meisje in het midden en die huilt
Hier kun je nog wel een gelijk in hebben helaas, zelfs dat durft hij niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:57 schreef akveor het volgende:
Persoonlijk denk ik dat nix te laf is om op te stappen.
Lieke is niet slim nu. Ze trapt in nadia's traantjesquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef BsJanssen het volgende:
Respect voor Lieke! De enige die het verdient om te winnen!
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef BsJanssen het volgende:
Respect voor Lieke! De enige die het verdient om te winnen!
Nadia maakt zelf fout op fout in dat opzicht. Dit hele verhaal komt voor een groot deel door haar zwalkende houding in het hele Luc gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia doet het ook wel goed, ze is ook eerlijk, tenminste met het gesprek. Kunnen ze haar daar niet meer op pakken.
Ik denk dat Lieke precies begrijpt wat Nadia mist in nix en stipt dat even aan....quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef itsme het volgende:
[..]
Lieke is niet slim nu. Ze trapt in nadia's traantjes
Luc heeft dus menseninschat ( Amanda-modus)quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:03 schreef Varen het volgende:
Luc vindt Dennis een loser
En het menneke, hij ploeterde door en verzoop alsnog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:59 schreef Meganog het volgende:
Dennis: "Ik hoef geen sterke man te willen zijn"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Brief van Jaap aan Lieke gisteren:
Lieve Lieke, ik ben vandaag een paar keer wezen kijken hoe het met je gaat.
Nou eigenlijk om te kijken of je dood bent, dat is toch 1 speler minder.
Waarom Jaap eruit.... ook hij hoort in de finalequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef HuubLiekeFan het volgende:
geweldig hoe het spel zich ineens gekeerd heeft. een maand geleden werden huub en lieke nog volledig kapot gemaakt en nu is het aan nadia en dennix. het is trouwens wel erg overduidelijk dat dit in scene is gezet door de FEBO, om naar de finale toe te werken. ik denk dat het spel de komende maanden heel hard gaat... eerst dennix eruit, dan nadia.... vervolgens jaap... en ik denk dat amanda, brian, huub, lieke dan de finale gat worden, precies zoals de febo wilt.
haha!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar wel de hele tijd ja en amen zeggen terwijl Nadia en Amanda hem op zijn fouten wijzen...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:06 schreef Varen het volgende:
Dennis vindt dat hij geen rare uitspraken heeft gedaan.
Ik moest lachenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Onbegrijpelijk die casting.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:56 schreef schatje het volgende:
Toneelhaak voor Dennis hoor. Opzouten met die gast. Levert helemaal niets.
Goh laat ik nu denken dat Brian, Amanda en Jaap en Lieke de finale spelen.... Voorts denk ik dat de febo niet meer wil dat het zo hard gespeeld wordt als tegen Huub en Lieke. Er is nog niets gebeurt en ik heb nu Nadia al bijna een halve dag zien janken. De febo kan dat niet meer verkopen aan de tv kijkers.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef HuubLiekeFan het volgende:
geweldig hoe het spel zich ineens gekeerd heeft. een maand geleden werden huub en lieke nog volledig kapot gemaakt en nu is het aan nadia en dennix. het is trouwens wel erg overduidelijk dat dit in scene is gezet door de FEBO, om naar de finale toe te werken. ik denk dat het spel de komende maanden heel hard gaat... eerst dennix eruit, dan nadia.... vervolgens jaap... en ik denk dat amanda, brian, huub, lieke dan de finale gat worden, precies zoals de febo wilt.
Fijn dat je luistert, je bent een heldinquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:15 schreef Varen het volgende:
Dennis wil dat Nadia duidelijk is in haar gevoel naar Luc.
Dennis is niet bang dat Nadia Luc leuker vindt.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
bedanktquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je luistert, je bent een heldin![]()
Typisch gedrag van iemand die zelf niet de knoop durft door te hakken en zo hoopt dat de ander zegt 'laten we er dan maar mee kappen'.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Scandalous het volgende:
En toch denk ik dat Nadia Dennis ziet als een blok aan haar been, en dat ze blij is als hij weg is. Ze blijft maar zeggen "Misschien verdien ik jou ook gewoon niet, omdat ik het steeds blijf doen terwijl ik je daarmee kwets. Misschien hou ik dan niet genoeg van je"
"maar is dat het dan?"
"Nee"
Laat mijn lief nu precies hetzelfde zeggen, grappig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:22 schreef Scandalous het volgende:
En toch denk ik dat Nadia Dennis ziet als een blok aan haar been, en dat ze blij is als hij weg is. Ze blijft maar zeggen "Misschien verdien ik jou ook gewoon niet, omdat ik het steeds blijf doen terwijl ik je daarmee kwets. Misschien hou ik dan niet genoeg van je"
"maar is dat het dan?"
"Nee"
Volgens mij gaan ze streetdancenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef itsme het volgende:
waar voor komen die dan? voor nix en nix?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat mijn lief nu precies hetzelfde zeggen, grappig.
De danseressen zijn er, ziet er behoorlijk trashy uit maar daar ben ik inmiddels aan gewend.
Tsja, ieder zijn meug.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:31 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Ik zie alleen maar twee lekker meiden....
Welke van de trashy vier?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
whahaha wat een giller....me buurmeisje
echtquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
Leuke buurt woon jijquote:
Overduidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Typisch gedrag van iemand die zelf niet de knoop durft door te hakken en zo hoopt dat de ander zegt 'laten we er dan maar mee kappen'.
Jammer voor Naad trapt hij er niet in. Wat heeft dat wijf toch een hoge dunk van zichzelf, alsof elke vent op haar valt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Nadia wil graag dat Luc nu sip en verslagen kijkt, dus dat probeert ze hem nu aan te praten.
Drink je daar weleens koffie?quote:
Bedoel je dat het herkent en dus denkt dat Nadia niet onoprecht is?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat mijn lief nu precies hetzelfde zeggen, grappig.
Leuk, welke, zjn allemaal mooie meisjes hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:32 schreef Lobasca het volgende:
die met het op één na donkerste haar, met krullenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:44 schreef Varen het volgende:
[..]
Leuk, welke, zjn allemaal mooie meisjes hoor![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
maar is dennix nou homo of bi ofniet? daar zijn toch helemaal geen échte bewijzen van? aangezien die foto`s geshopt zijn.
Als jij bedoelt dat hij haar doorheeft, ja dus.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Bedoel je dat het herkent en dus denkt dat Nadia niet onoprecht is?
beetje onsynchroon vinnik...........quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:49 schreef Varen het volgende:
dames dansen leuk
zijn de zenuwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
beetje onsynchroon vinnik...........
Eigenlijk vind ik dat je snel je negatieve oordeel klaar hebt. Iedereen mag mens zijn. Het zijn wel meiden die ergens voor gaan. Jammer.quote:
Oh!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat hij haar doorheeft, ja dus.
Jij mag ze lekker vinden, het is alleen niet my cup of tea.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je snel je negatieve oordeel klaar hebt. Iedereen mag mens zijn. Het zijn wel meiden die ergens voor gaan. Jammer.
Lekker wijf wel.quote:
Kon ik je ook wel vertellenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef dgk_fan het volgende:
Shit, krijg net een mailtje van de (online)drogist dat de foto's van Dennis
niet worden geprint (wou ze op canvas) vanwege 'het niet voldoen aan
de algemene voorwaarden met betrekking tot ethische inhoud van de door
u aangeboden afbeelding(en)'.![]()
![]()
Neem je er een van Luc, misschien gaat dat beter?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef dgk_fan het volgende:
de algemene voorwaarden met betrekking tot de ethische inhoud van de door
![]()
Probeer Hema, ga voor de snelservice, en laat dan een vergroting maken, canvas kan altijd nog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:59 schreef dgk_fan het volgende:
de algemene voorwaarden met betrekking tot ethische inhoud van de door
![]()
om daarna te vragen:"En waar zitten jullie gevestigd ?"quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagt aan meisje:
Heb jij nog wel tijd voor je vriendje?
God, please make the hurting stop!
Wat Fok traaaaaaaaaagquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:05 schreef Lobasca het volgende:
ik hoor Luc tegen Jaap zeggen dat Kim vrijdag komt en dat dat ook beteris...
showballet alkmaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
waar kwamen de meiden vandaan..............verstond ik het goed...alkmaar
Als gastspeler ipv Luc?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:05 schreef Lobasca het volgende:
ik hoor Luc tegen Jaap zeggen dat Kim vrijdag komt en dat dat ook beteris...
ja ...als je net ingeschakeld heb..................quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Waar zitten jullie gevestigd?
Holy Moses, Alkmaar is al 5 keer genoemd.
Ooohhh, die avatar van jouquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
om daarna te vragen:"En waar zitten jullie gevestigd ?"![]()
Niet doen, das de ware Denise !!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhh, die avatar van jouIk krijg er medelijden met Dennis door
![]()
Daar geloof ik niets van. Ik vind Kim net zo assertief dan nix... Zie verder ook geen verhaallijn voor haar of het moet zijn dat ze Huub onder z'n ballen gaat kietelen.quote:
Het was een vraag aan Lobasca, geen conclusie.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Ik vind Kim net zo assertief dan nix... Zie verder ook geen verhaallijn voor haar of het moet zijn dat ze Huub onder z'n ballen gaat kietelen.
Daar zou ik helemaaaal alles voor overhebben: Dennis in meisjeskleding en metquote:
Harshaar? Heb ik een trend gemist?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:12 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje met het harshaar krijgt wel erg veel aandacht. Gelukkig vond Brian haar wenkbrauwen niet mooi.![]()
Nou dat slagershoedje nog.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
Beetje laat maar FOK werkt niet echt mee.
[ afbeelding ]
Ja, die is ook volledig aan mij voorbij gegaan. Zal me er morgen eens in verdiepen, over de ins and outs van het harshaar.quote:
Kom haar maar halen op je brommert.. Van ons mag je dr hebben, liever nu dan volgende week!quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaaaal alles voor overhebben: Dennis in meisjeskleding en met
make-up.......MJAMMIE (Ja sorry, ik val op jongens in meidenkleding...)
Snap ik... Ik geef een reden waarom ik denk van niet.... om dat er verder uit dat gesprek niets viel op te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was een vraag aan Lobasca, geen conclusie.![]()
Dennis in travestie zou het niet erg goed doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daar zou ik helemaaaal alles voor overhebben: Dennis in meisjeskleding en met
make-up.......MJAMMIE (Ja sorry, ik val op jongens in meidenkleding...)
In Engeland noemen ze het treffend "tramp stamp".quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:50 schreef Copycat het volgende:
Typisch dat dit soort meiden bijna allemaal zo'n oerlelijk reetgewei op hun onderrug hebben staan.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
In Engeland noemen ze het treffend "tramp stamp".
Waar zit er iemand achter Naad ?? Ik zie Nixquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:29 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
wie zit er nu achter NADA?
In Nederland "slettenstempel"quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
In Engeland noemen ze het treffend "tramp stamp".
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zit er iemand achter Naad ?? Ik zie Nix
je eigen buurmeisje.................................is toch leukquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
Mogen die wijven nu weer weg? Slap gelul!
Ze zegt geen moer...quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
je eigen buurmeisje.................................is toch leuk![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zit er iemand achter Naad ?? Ik zie Nix
Nu mag je genieten van Klef en Bef.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Lobasca, jou buurmeisje lijkt wel op Nadia....
Yep we hebben het wel gezien, was leuk, laters dames
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu mag je genieten van Klef en Bef.![]()
en bedankt maar weerquote:
Orale fixatiequote:Op maandag 8 oktober 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Dat gesmak van Dennix tijdens het eten, en op de koop toe neemt hij weer een pepermuntje.
Kan die gast nu niet 5 minuten buiten iets in zijn muil hebben?![]()
Een zeer actuele cap van 3 minuten geleden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat denise nou nog steeds(of al weer) te vreten of is dit een oude foto ?
Dit snap ik even niet, haar eigen geld?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft vette skinny jeans besteld van haar eigen geld maar heeft bot gevangen in het hokje.
Hokje: Je denkt zeker dat je duizenden Euro's op je rekening hebt staan.
Ze krijgen een vergoeding gebaseerd op wat ze normaal verdienen per maand, dat is dus voor iedereen anders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet, haar eigen geld?
OT: Ik vind je oude avatar leuker als ik eerlijk mag zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Starlie het volgende:
Nou ik hebweer betaald voor de streams dus beter gaat er weer wat spannends gebeuren de komende tijd!!!
Hier ook, na twee maanden maar weer eens de streams open gezet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:58 schreef Starlie het volgende:
Nou ik hebweer betaald voor de streams dus beter gaat er weer wat spannends gebeuren de komende tijd!!!
Leuk dat er hier weer een paar terug komen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hier ook, na twee maanden maar weer eens de streams open gezet.
Ik wilde het net typen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
Naad en Dennix herhalen het gesprek van vanmiddag, niet te geloven.
Hokje, grijp in please, dit is niet meer te harden.
Dank je...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leuk dat er hier weer een paar terug komen.![]()
Heej Soniquequote:Op maandag 8 oktober 2007 18:06 schreef Sonique het volgende:
Ik zeg het je, dennix is gewoon jaloers op Nadia dat zij met Luc aan het flirten is.
En hij niet![]()
ik vind het allang niet meer zieligquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ooh gos, tis altijd zo zielig dat niemand met Amanda wil praten...
Zijn er überhaupt streamers die naar die twee kijken? Halve minuut, hooguit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:13 schreef ashash het volgende:
de streams van dennis en nadia worden vaak bekeken.. ook al heeft 99% van de mensen hier een hekel aan die 2, we zijn toch nieuwsgierig naar wat ze te zeggen hebben.. misschien moeten we eens gaan minderen (met kijken naar NIX en Naad) zodat niet steeds die 2 lelijkerds in beeld komen lol
Dat je het over twee mensen hebt, betekend natuurlijk ook niet dat je ook daadwerkelijk aan het luisteren bent naar wat ze zeggen. Sterker nog, je hoeft ze geneens te zien om het over die personene te hebben...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:13 schreef ashash het volgende:
de streams van dennis en nadia worden vaak bekeken.. ook al heeft 99% van de mensen hier een hekel aan die 2, we zijn toch nieuwsgierig naar wat ze te zeggen hebben.. misschien moeten we eens gaan minderen (met kijken naar NIX en Naad) zodat niet steeds die 2 lelijkerds in beeld komen lol
Wat/wie is hokje? De Febo?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
Naad heeft vette skinny jeans besteld van haar eigen geld maar heeft bot gevangen in het hokje.
Hokje
ja febo.. tegenwoordig noemen ze het hokje.. weet zelf ook niet waarom... :s iemand?quote:
ik niet, meestal een foutje of een omschakeling van de febo dat ik met die twee in beeld zit...quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:20 schreef ashash het volgende:
ik lees overal dat mensen precies weten wat die 2 zeggen, dus neem aan dat iedereen naar ze kijkt.. ik moet zelf toegeven dat ik soms ook kijk.. ook al is het boring.. pure nieuwsgierigheid
stanley volgens mij.. en bianca.. lolquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:19 schreef Sonique het volgende:
Wie doet trouwens het haar in het huis, want afgezien van Luc vind ik het er niet om uit te zien, met uitschieters van brian, Dennix en als hoge priesteres Amanda
Deze geweldige uitspraak komt van Dennix, met veel dank.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
Tot mijn schrik hoor ik dat Amanda ook al is overgegaan op het irritante luhluhluhluh van Brian.
Ik snap niet wat daar zo aanstekelijk aan is... ik vind het infantiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |