Laten we het hopen dat hij voor Maas, De Vries en eventueel Wuytens wat voor ons kan betekenen. Anders zit hij zo weer op de bank en kunnen Michalke en vd Bergh vechten voor de positie aanvallende middenvelder. We hebben er in ieder geval een speler bij met een redelijk goed basisniveau en dat is al heel wat als jij kijkt naar onze smalle selectie.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
Garcia is inderdaad creatief, maar het rendement was en is wel ontzettend laag. Maar met 2 werkers naast hem moet het misschien wel lukken.
Bij AGOVV maakte hij in één seizoen 16 goals anders en niet als pure spits. Natuurlijk zal het in de Eredivisie niet zo makkelijk gaan, maar lijkt me voor Heracles wel een versterking. Zal daar ook wel voor gehaald zijn toch, kan ie mooi Everton in stelling brengen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:48 schreef MaxPower het volgende:
Garcia is inderdaad creatief, maar het rendement was en is wel ontzettend laag. Maar met 2 werkers naast hem moet het misschien wel lukken.
Ricky, Klavan, Boakye, Everton zouden toch best 'kleurrijke' voetballers moeten zijn. De eerste 3 hebben dat dit seizoen aangetoond, de 4e nog niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Garcia-G krijg je er sowieso indviduele klasse bij en dat is hard nodig in een verder vrij kleurloos elftal.
Zomer mag van mij wel komen hoor.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:35 schreef Incolumis het volgende:
er zijn ook nog geruchten dat Brama en Zomer er bij komen
tis wel een almeloer volgens mijquote:Op woensdag 19 december 2007 17:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zomer mag van mij wel komen hoor.Denk dat we Brama niet echt nodig hebben.
Dat is waar, maar verdedigend ingestelde middenvelders voldoende. Zeker als Wuytens daar blijft spelen als hij weer fit is.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tis wel een almeloer volgens mij
Bosnar is prima. Heb je ook nog wat lengte achterin.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Blawh het volgende:
Zomer zouden we wel kunnen gebruiken, zeker als het contract van Bosnar niet verlengd gaat worden. Hoop echter wel dat Bosnar blijft, in de mandekking blijft hij oerdegelijk.
Maar je hebt het in de voorbereiding gezien, Brood en Bosnar zijn niet de beste moaties. Al is de kans natuurlijk groot dat Brood foetsie is na dit seizoen.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bosnar is prima. Heb je ook nog wat lengte achterin.
Domme kracht kan geen kwaad soms. Balletje de tribune in op zn tijd -voetballers hou ik wel van.
Kans dat Ruudje gaat is groter dan dat Eddy gaat inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar je hebt het in de voorbereiding gezien, Brood en Bosnar zijn niet de beste moaties. Al is de kans natuurlijk groot dat Brood foetsie is na dit seizoen.
Verkracht door onze manier van voetballen.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doet Everton het?
Nop, 1 januari.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:33 schreef Damzkieee het volgende:Morgen weer!
Christensen mag nog niet meedoen he?
Nee, die hebben we niet.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:31 schreef dolledingo het volgende:
Morgenavond neem ik plaats in jullie uitvak, ik gok dat het ook wel koud zal zijn in Almelo, dus bij deze de zeer praktische vraag, hebben jullie ook heaters in het stadion hangen?
Springen en schreeuwen wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:03 schreef dolledingo het volgende:
Kut met peren!![]()
Dat wordt koukleumen..
Want?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
En wees blij, van die heaters word je ook niet vrolijk. Zeker de dag erna niet.
quote:TRAINER BROOD ONTSLAGEN
Maandagmorgen werd het nieuws bekend, trainer Brood komt niet meer in actie voor Heracles Almelo. Het nieuws gonste al binnen het Polmanstadion, maar even later werd het bevestigd.
Vanmorgen om 9.00 uur werd hem het ontslag aangezegd door voorzitter Jan Smit. Even later is de selectie op de hoogte gesteld van het nieuws. Trainer Brood is nog in het stadion, waar hij in gesprek is met voorzitter Jan Smit.
Nader nieuws volgt.
www.svheracles.nl
Geen idee, het speculeren heeft sowieso weinig zin. Zo op het eerste moment lijken er weinig namen vrij te zijn, maar we zullen zien waarmee ze aankomen. Zolang het maar geen Rini Coolen wordt.quote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef Dos37 het volgende:
Ah wat zielig net zo voor de kerst.
Wie verwachten onze buren nu?
Er zijn al enkele weken geruchten dat Willem 2 hem op de korrel heeft.quote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef RayMania het volgende:
Waar zal hij nu zijn brood gaan verdienen?.
bij de bakker ?quote:Op maandag 24 december 2007 11:32 schreef RayMania het volgende:
Waar zal hij nu zijn brood gaan verdienen?.
Wat had hij dan verwacht?quote:Ruud Brood was verrast door zijn ontslag. "Het besluit valt me rauw op m'n dak. Dit had ik niet verwacht bij deze club", sprak de trainer op Kerstdag.
Lijkt mij ook wel een geschikte man, denk alleen dat hij nog bij Zwolle blijft om iets op te bouwen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jan Everse lijkt me wel een goede voor Heracles.
Verbeek heeft teveel ambitie om bij ons terug te komen lijkt me.quote:Op maandag 24 december 2007 18:55 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Verbeek terug aan het einde van het seizoen?
Oh ja , en aan ons heeft het niet gelegen...
Na dat gezeur met het bestuur en de mogelijkheid (in ieder geval half seizoen) om hogerop te werken, ik weet niet of hij het direct afwimpelt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een geschikte man, denk alleen dat hij nog bij Zwolle blijft om iets op te bouwen.
Dat zou inderdaad kunnen, als dat gezeur nog een beetje in zijn achterhoofd speelt (net zoals bij Koeman) dan zou het inderdaad te overwegen zijn voor hem. Ik zou zo geen betere kandidaat dan hem bedenken, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als hij komt aangezien toch hij al wel wat heeft laten zien bij Zwolle.quote:Op maandag 24 december 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na dat gezeur met het bestuur en de mogelijkheid (in ieder geval half seizoen) om hogerop te werken, ik weet niet of hij het direct afwimpelt.
Dankquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Succes morgen tegen WillemII [ afbeelding ]
Dr zat een nieuwe in het Bultje pakquote:
Dankje, ik ben al aardig zenuwachtig, ik verwacht een superpot waarbij ze er vanaf minuut 1 opvliegen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond jongens.
quote:Intussen is op het veld al het nodige te zien van de nieuwe koers. Krüzen laat zijn formatie voor vanavond trainen in een speelwijze, die aanvallender is dan onder Brood. "Ik wil wat verder van de goal afspelen en dat zal tegen Willem II al moeten gebeuren. Ik heb gesprekken gevoerd met de groep, maar ook met individuele spelers, ook met de jongens die niet veel hebben gespeeld. We zijn met z'n allen verantwoordelijk voor de situatie en ons wacht vanavond meteen al een finale."
Vanwaar het overdreven optimisme?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie er 16 januari aan gaan?
Niet? Bij deze dan!
Gewoon. Wij zijn cupfightersquote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanwaar het overdreven optimisme?
Goed dat je me er aan herrinnert, moet de kaart nog even kopen. Succes in ieder geval alvast voor dan, eerst nog 3 competitiewedstrijden, waarvan er 2 erg belangrijk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon. Wij zijn cupfighters.
Bedanktquote:
Nou ja, sympathie is een groot woord..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vanwaar je sympathie voor Heracles trouwens?
Kunstgras is minder dan een goede, normale grasmat. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar hoe weet je dat die blessure door het kunstgras komt? Hoeveel (zware) blessuregevallen zijn ontstaan door het kunstgras in 4 jaar tijd?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Dat kunstgras is echt een drama.
Nu weer Hill geblesseerd. Bedankt jongens, het is net echt gras!
Veel te veel.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kunstgras is minder dan een goede, normale grasmat. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar hoe weet je dat die blessure door het kunstgras komt? Hoeveel (zware) blessuregevallen zijn ontstaan door het kunstgras in 4 jaar tijd?
Beoordeel ons nou eens op het voetbal, en niet op de randzaken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel te veel.
Maar sowieso is kunstgras kut. De bal ketst heel anders en rolt veel harder door. Het is gewoon totaal anders voetballen op zo'n grasmat. Leuk voor trainingen en oefenpotjes als het slecht weer is, maar als er gewone wedstrijden op gespeeld worden is het je reinste competitievervalsing!!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Hehe, hopen dat julle erin blijven. Heracles gezellige club
Ben benieuwd wie er op de bank gaan belanden na de winterstop als Christensen erbij is en als Garcia Garcia als aanvallende middenvelder gaat spelen. Ik hoop dat Maas dan op de bank beland, Quansah heeft gisteren gewoon weer laten zien een hele goede voetballer te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dan zouden we wel een overkill aan middenvelders hebben.
Maas mag van mij ook wel op de bank. Hij is de aanjager in het veld en geeft 100% strijd en passie, maar voetballend zie ik liever Wuytens op die plek en dan een middenveld in een ruit. Je zag gisteren ook dat het aanvalsspel te makkelijk te verdedigen is, met 2 vleugel-middenvelders en 2 spitsen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er op de bank gaan belanden na de winterstop als Christensen erbij is en als Garcia Garcia als aanvallende middenvelder gaat spelen. Ik hoop dat Maas dan op de bank beland, Quansah heeft gisteren gewoon weer laten zien een hele goede voetballer te zijn.
Gelukkig word hij niet meer zo verguisd als de voorgaande jaren.
Meneer Brood, is het u?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef Damzkieee het volgende:
----------------Wuytjes------------------
Hmm, dat nu juist jij het begrijpt...quote:
Wheheh wist ik heul nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:36 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm, dat nu juist jij het begrijpt...
Brood zei nooit Wuytens, maar Wuytjes.
Bron: www.hafc-1903.nlquote:Ragnar Klavan zal zeker tot medio 2009 bij Heracles blijven. Zijn contract liep aankomende zomer af en de optie is gelicht om het met een jaar te verlengen. "Daar zijn beide partijen heel erg tevreden mee", aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma op Heracles.nl
De 22-jarige Est speelt al sinds het seizoen 2005-2006 bij Heracles en wekte dit seizoen al veel interesse van onder andere Feyenoord en PSV. Heracles is erg tevreden over de samenwerking en de middenvelder zal dus minimaal tot medio 2009 te bewonderen zijn in Almelo.
Ik denk dat dat komt door de speelwijze (zoals ik eerder al zei). Hij speelt helemaal tegen de zijlijn en moet telkens door gebrek aan opbouwende kwaliteiten van de verdedigers en Maas kopduels uitvechten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:12 schreef Zapper het volgende:
Klavan speelt wel bagger de laatste tijd, hopen dat dat morgen beter gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |