Na dat gezeur met het bestuur en de mogelijkheid (in ieder geval half seizoen) om hogerop te werken, ik weet niet of hij het direct afwimpelt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een geschikte man, denk alleen dat hij nog bij Zwolle blijft om iets op te bouwen.
Dat zou inderdaad kunnen, als dat gezeur nog een beetje in zijn achterhoofd speelt (net zoals bij Koeman) dan zou het inderdaad te overwegen zijn voor hem. Ik zou zo geen betere kandidaat dan hem bedenken, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als hij komt aangezien toch hij al wel wat heeft laten zien bij Zwolle.quote:Op maandag 24 december 2007 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na dat gezeur met het bestuur en de mogelijkheid (in ieder geval half seizoen) om hogerop te werken, ik weet niet of hij het direct afwimpelt.
Dankquote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Succes morgen tegen WillemII [ afbeelding ]
Dr zat een nieuwe in het Bultje pakquote:
Dankje, ik ben al aardig zenuwachtig, ik verwacht een superpot waarbij ze er vanaf minuut 1 opvliegen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond jongens.
quote:Intussen is op het veld al het nodige te zien van de nieuwe koers. Krüzen laat zijn formatie voor vanavond trainen in een speelwijze, die aanvallender is dan onder Brood. "Ik wil wat verder van de goal afspelen en dat zal tegen Willem II al moeten gebeuren. Ik heb gesprekken gevoerd met de groep, maar ook met individuele spelers, ook met de jongens die niet veel hebben gespeeld. We zijn met z'n allen verantwoordelijk voor de situatie en ons wacht vanavond meteen al een finale."
Vanwaar het overdreven optimisme?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:01 schreef Yeahinho het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie er 16 januari aan gaan?
Niet? Bij deze dan!
Gewoon. Wij zijn cupfightersquote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vanwaar het overdreven optimisme?
Goed dat je me er aan herrinnert, moet de kaart nog even kopen. Succes in ieder geval alvast voor dan, eerst nog 3 competitiewedstrijden, waarvan er 2 erg belangrijk zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gewoon. Wij zijn cupfighters.
Bedanktquote:
Nou ja, sympathie is een groot woord..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vanwaar je sympathie voor Heracles trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |