Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben wel punten laten liggen die gepakt hadden moeten worden eigenlijk.
Ik heb er totaal geen zin (en vertrouwen) in. Ik vertrouw er wel op dat ze doorkomen, maar het zal wel een hele laffe 2-0 ofzo worden zonder goed voetbal. Ik ga er wel even heen, maar ik verwacht er weinig van. Kijken of onze grote vriend nog wat verrassingen in petto heeft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Achja, voor 5 euro
Ik heb er best wel zin in nog eigenlijk
Vooral na de eerste ronde heerste voor mij die euforie en besefte ik dat we met een beetje geluk best verder zouden kunnen komen. De laatste weken is dat echter weer afgebrokkeld, ik zie ons ook niet zo snel bij een goede 1e divisieclub winnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Als Ajax nu eens Feyenoord loot, en wij loten Roda thuis in de volgende ronde
Zolang we Ajax of Feyenoord maar niet loten, of een andere club uit de Eredivisie uit, dan maken we nog wel kans om de kwart of zelfs halve finale te halen
Oja, eerst vanavond nog winnen
Den Bosch ofzo uit is ook wel kut idd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vooral na de eerste ronde heerste voor mij die euforie en besefte ik dat we met een beetje geluk best verder zouden kunnen komen. De laatste weken is dat echter weer afgebrokkeld, ik zie ons ook niet zo snel bij een goede 1e divisieclub winnen.
Of:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Bridji in de spits, met Looms linkshalf en Klavan linksback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede, onze stad! ons domein!
Zo, of niet dan. Wat een bagger beginopstelling. Waarom weer Bridji? Ok Michalke viel matig in maar is op zich gewoon een veel betere voetballer. Waarom geen De Vries? Daarvan weet je dat hij het gras opvreet. Waarom zelfs na de 0-1 met 11 man achteruitlopen zonder dat je teruggedrongen wordt door Twente?quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Zapper het volgende:
Knap hoe Brood toch telkens de verkeerde elf aan de aftrap laat verschijnen. Deze nederlaag mag hij volledig voor zijn rekening nemen, matige, matige coach.
Terechte overwinning van FC Twente.
Wat bedoel je met dat hafc?quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef Zapper het volgende:
Het is wachten op een persconferentie in Almelo, de trainer eruit is de enige oplossing om erger te voorkomen. Brood kán het gewoon niet, opstappen samen met Kruzen dus.
Wat is er trouwens met dat HAFC aan de hand?
En wie zou er dan moeten komen? Zijn er veel betere alternatieven? Ik denk het niet.quote:Op maandag 5 november 2007 11:24 schreef Zapper het volgende:
Het is wachten op een persconferentie in Almelo, de trainer eruit is de enige oplossing om erger te voorkomen. Brood kán het gewoon niet, opstappen samen met Kruzen dus.
Wat is er trouwens met dat HAFC aan de hand?
Niet veel gebeurd daar toch?quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Damzkieee het volgende:
Terecht verloren, maar ik heb me ontzettend kapot geërgerd aan de Twente 'supporters' op de lange zijde. Dat ze er zitten is al erg genoeg, maar hou dan alsjeblieft gewoon je bek en provoceer de boel niet. Terechte agressie van sommige Heraclieden.
Slechter kan het niet toch?quote:Op maandag 5 november 2007 12:04 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
En wie zou er dan moeten komen? Zijn er veel betere alternatieven? Ik denk het niet.
Het viel uiteindelijk wel mee volgens mij ja, al heb ik het niet gezien omdat ik net wat eten kocht.quote:Op maandag 5 november 2007 12:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet veel gebeurd daar toch?
Klotewedstrijd
Fantastisch, werkelijk fenomenaal. Enorm veel kansen gecreëerd, maar helaas hadden Igor en Everton het vizier niet op scherp staan. Maar deze wedstrijd geeft vertrouwen voor de toekomst.quote:Op maandag 5 november 2007 13:12 schreef Rumille het volgende:
Hoe speelde Heracles eigenlijk?
quote:Boakye in de belangstelling van PSV
Heraclied Emmanuel Boakye heeft de interesse gewekt van meerdere clubs met zijn goede spel. Onder andere PSV en meerdere clubs uit de Bundesliga volgen de Ghanees nauwlettend, zo weet Sportweek.
Boakye, die zowel in het bezit is van een Ghanees en een Nederlands paspoort, werd door Heracles dit seizoen definitief overgenomen van Ajax. Bij de Amsterdamse club mocht hij vertrekken nadat Jurgen Colin werd aangetrokken.
Boakye is tevens geselecteerd voor het Olympisch elftal van Ghana dat op 16 november een beslissende wedstrijd zal spelen tegen Nigeria. De inzet daarbij is één plaats op de Olympische spelen in 2008.
Dat hafc.nlquote:
Daar is het vertrouwen dat bij ons al een tijd lang weg is nu ook verdwenen. 2 overwinningen en iedereen is daar weer blij met Brood.quote:Op maandag 5 november 2007 14:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat hafc.nl
Boakye gaat voorlopig niet weg.
Zou niet best zijn als hij gaat inderdaad, onze enige rechtsback. Daarom kan ik me niet voorstellen dat ze hem in de winterstop laten gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laten we het maar hopen dat Boakye blijft. Tenzij er echt met de portomonnee getrokken gaat worden en Smit 'voor een voldongen feit' stond, om met Dhr. van Geel te spreken.
Jullie kunnen er bij ons weer één gratis en voor niets op halen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als hij gaat inderdaad, onze enige rechtsback. Daarom kan ik me niet voorstellen dat ze hem in de winterstop laten gaan.
Normaal gesproken erg leuk en goed voor de sfeer, maar gisteren had ie op de tribune moeten blijven.quote:Op maandag 5 november 2007 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van die dwaas die de hele tijd met zijn vlag rond rent?
Gisteren was inderdaad niet echt leuk. Die dag ervoor op de training werd er trouwens (door Heracles zelf) gezegd dat er een rolstoel voor hem geregeld was en dat er alleen mensen gevonden moesten worden om hem te drukken.quote:Op maandag 5 november 2007 18:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
Normaal gesproken erg leuk en goed voor de sfeer, maar gisteren had ie op de tribune moeten blijven.
Ik zie liever een echt goede rechtsbenige centrale verdediger (schijnt dat ze in de zomer al rond waren met een Bulgaars international, hij was alleen te duur) en dan Rahim als rechtsback.quote:Op maandag 5 november 2007 18:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie kunnen er bij ons weer één gratis en voor niets op halen.
quote:Cruciale wedstrijden voor de boeg
De deceptie van de wedstrijd tegen aartsrivaal FC Twente dreunt hard na. Het doet pijn, je voelt je vernederd en sommigen zelfs in de steek gelaten... Het heeft een litteken achtergelaten bij alles en iedereen die Heracles een warm hart toedraagt. De komende weken staan er echter twee uiterst belangrijke wedstrijden op het programma...
De wedstrijden tegen NEC en VVV (op respectievelijk de 14e en 16e plaats) zouden weleens bepalend kunnen zijn voor het verdere verloop van de competitie. Worden die wedstrijden gewonnen, dan is Heracles voorlopig uit de zorgen. Worden er geen punten gepakt, dan heeft Heracles een heel groot probleem!!
Ook wij hebben onze bedenkingen bij het aankoopbeleid en ook wij hebben onze bedenkingen bij met wat voor opdrachten Ruud Brood zijn spelers het veld in stuurt. Momenteel hebben we er alleen niks aan. Laten we ons daarom bij deze nog even focussen op de komende twee wedstrijden. De spreekwoordelijke pleuris kan altijd nog uitbreken, maar met deze twee wedstrijden voor de boeg moeten we nog even ons hoofd koel houden. We zullen en móeten als één blok achter Heracles blijven staan!
www.hafc.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |