Boakyequote:HERACLES.NL - Emmanuel Boakye is weer hersteld van de blessure aan zijn rechterbovenbeen. De verdediger kampte met een verrekking, maar hervatte afgelopen donderdag de groepstraining. "Dat verloopt prima", vertelt fysiotherapeut Jos van Putten. "En ook de overige selectiespelers zijn fit."
Ragnar Klavan is nog op stap met de nationale ploeg van Estland. Afgelopen zaterdag was hij te gast op Wembley om tegen Engeland te spelen (3-0 verlies) en komende woensdag speelt Estland vriendschappelijk thuis tegen Montenegro. Na dat duel keert Klaven terug in Almelo. Aanwinst Rahim Ouedraogo zal vanavond zijn eerste speelminuten voor Heracles Almelo maken. De speler uit Burkina Faso speelt met Jong Heracles Almelo in Nijmegen tegen Jong NEC. Dit duel is in het kader van het bekertoernooi voor de beloften. Vanavond leest u op deze website meer over Jong NEC - Jong Heracles Almelo.
Maakte Piet niet zijn competitiedebuut vorig seizoen in Almelo? Hij was toen nog wel erg onzeker, mooi schreeuwen naar Pietje toen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:17 schreef Yozzz het volgende:
Ik ben tweewekelijks aanwezig om deze man aan het werk te zien:
Piet Velthuizen # 1 - Op naar de Wereldtop!
Piet en onzeker? Hij ziet er raar uit als hij loopt en maakt rare kleine foutjes, maar volgens mij is dat gewoon des Pietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maakte Piet niet zijn competitiedebuut vorig seizoen in Almelo? Hij was toen nog wel erg onzeker, mooi schreeuwen naar Pietje toen.
In die betreffende wedstrijd was hij goed aan het prutsenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:01 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Piet en onzeker? Hij ziet er raar uit als hij loopt en maakt rare kleine foutjes, maar volgens mij is dat gewoon des Piets
Nouja, bij een debuut mag zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In die betreffende wedstrijd was hij goed aan het prutsen
Echt dramatisch ja! Bridji is het hele seizoen al bagger. Start gewoon met Klavan op het middenveld en Looms linksback.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef Damzkieee het volgende:
Slechte wedstrijd, gelukkig nog een puntje. Wel heel makkelijk de wedstrijd uit handen gegeven in 2 minuten tijd
Gelukkig zag Brood in de 75e minuut al () kans om te wisselen, Bridji speelde ongelukkig en ook Quansah zag er bij vlagen niet goed uit. Michalke was zeker een aanwinst. Ook moet Klavan gewoon op linkshalf beginnen, wat een onzin dat Looms niet mocht beginnen?!
Als linkshalf denk ik dat hij zeker (in een 4-4-2) de stap naar de top 3 moet kunnen maken. Hij is snel, fysiek sterk, kan een man voorbij en heeft een redelijke voorzet. Als linksback denk ik niet dat hij het niveau van de top 3 aankan, maar wellicht groeit hij op die positie nog wanneer hij met betere spelers om zich heen speelt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:43 schreef Nashje het volgende:
Hoe doet Klavan het eigenlijk momenteel? Zou hij de stap naar de top 3 aankunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |