Ik weet het nu 3 weken, maar helemaal over is dat bij mij nog niet hoor. Dus dan weet je wat je nog kunt verwachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:54 schreef PussinBoots het volgende:
Ik heb hier lang naar uitgekeken, en nu het zover is loopt ik met zoveel verschillende gevoelens rond; blij, spannend, toch een beetje eng, zal het wel goed gaan, zorgen.... En dan weet ik het nog maar een dag... hoe moet dat de komende 9 maanden![]()
Klopt, bij m ijn zusje braken de vliezen met ik geloof 34 weken. Ze is toen opgenomen in het ziekenhuis, moest veel rusten en zo probeerden ze de bevalling zo lang mogelijk te rekken...lukte amper een week, overigens, maar het was toch maar mooi weer een week!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:13 schreef Pruk het volgende:
Ticootje, is helemaal afhankelijk van wat en hoe. Sommige ziekenhuizen spreken over binnen 24 uur, sommige 48 uur, 72 uur en als je nog niet 37 weken zwanger bent, dan willen ze het ook nog wel eens langer proberen te rekken (maar dan heb je dus wel regelmatig CTG, bloeddrukmetingen, thermometeren om te kijken of er infecties zijn).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |