Ik heb hem niet nieuw gekocht dus was een heel stuk minder er voor kwijt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:46 schreef tonks het volgende:
Die laptop van jou is iets van 700/800 euro? een Mac laptop heb je al voor 1000 euro.. had dan even gewacht.
Dat is het punt!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
Die witte is vet lelijk man, zie je ook alle vlekken op. Behalve melk en sperma dan.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Die met t testbeeld is wel cool
[ afbeelding ]
Die Appels is wel iets in de richtingquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:55 schreef SunChaser het volgende:
Die met t testbeeld is wel cool
[ afbeelding ]
Ach, ik zou er eerder iets origineels van makenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:26 schreef fransbreda het volgende:
Iets anders verzinnen om met je tijd te doen.
Laptop spuiten.![]()
Hij heeft anders groot gelijk hoor, hoe irritant is dat niet als je 't wel een beetje deftig kent...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:20 schreef MasthaX het volgende:
[..]
http://www.gaergensanderszeikenaap.nl
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Hij heeft anders groot gelijk hoor, hoe irritant is dat niet als je 't wel een beetje deftig kent...
Valt wel mee... Als je de kappen los kan halen, is het geen ramp om ze te spuiten. Het lastigst is het spuiten van de kleine knopjes op de laptop, maar da's gewoon gepriegel om uit elkaar te halen... Wat het spuiten zelf betreft, valt het wel mee.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef Maidenfan het volgende:
Voor de rest, zet 't maar uit je hoofd TS, of het kost veel geld (aangezien je onervaren bent) of het mislukt gegarandeerd...
Verklaar?quote:
Ik las ook iets heeeel andersquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:45 schreef SunChaser het volgende:
Een laptop over spuiten is wat anders dan een laptop overspuiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |