quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:30 schreef Maidenfan het volgende:Voor de rest, zet 't maar uit je hoofd TS, of het kost veel geld (aangezien je onervaren bent) of het mislukt gegarandeerd...
Valt wel mee... Als je de kappen los kan halen, is het geen ramp om ze te spuiten. Het lastigst is het spuiten van de kleine knopjes op de laptop, maar da's gewoon gepriegel om uit elkaar te halen... Wat het spuiten zelf betreft, valt het wel mee.
Ik heb mijn computerkast een paar jaar geleden overgespoten met een restje metallic autolak... Ziet er echt niet verkeerd uit
Het lastigste zal het logo zijn, maar ook dat valt nog wel mee. Eerst de basislaag spuiten (wit), vervolgens afplakken met een stuk masking-folie (zie de hobbiezaak bij jou in de buurt) en het logo uitsnijden (of natuulijk folie waar je het logo vantevoren al uitgesneden hebt, maar dan is met name de 'O' van GNOME wat lastig. Vervolgens spuit je de kleur van het logo. Ik zou dan wel aflakken met een aantal lagen transparante lak.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.