Ik ben absolute geenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen KJH bovenaan hun lijstje?![]()

Was inderdaad verbaasd dat die genomineerd is uiteindelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:32 schreef Fides het volgende:
Dat doelpunt van Huntelaar wat vorige week genomineerd was ging inderdaad nergens over.

De vorige ronde was gewoon qua mooie doelpunten bedroevend slecht. Er werden vorige week 13 verschillende doelpunten genomineerd, dat geeft al aan dat men gewoon niet wist wat de mooiste was. Alleen die van Swerts was redelijk en zelfs daar kwam een fout van Grandel bij kijken. Automatisch krijg je dan twee minder mooie doelpunten die doorgaan naar het eindtoernooi. Daar zullen ze waarschijnlijk al in de eerste ronde afvallenquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen KJH bovenaan hun lijstje?![]()
Wel een mooie goal, maar toch niet mooier dan die van Sepp de Roover of Ari?![]()
Zitten hier veel KJH fans ofzosmaken verschillen natuurlijk, maar ik trek toch de objectiviteit van sommige mensen in twijfel, zeker na die nominatie van Huntelaar vorige ronde met z'n intikker.

Die van Berg is een tegenaanloop bal en dan kan ie omhoog vliegen. Technisch niet zo fraai als die van Klaas-Jan (echt sublieme klasse om hem zo te raken, uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk dat is), Sepp en Charles wat mij betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:04 schreef Prosac het volgende:
Huntelaar is mooi ja, zo uit de lucht in de goal, Berg doet hetzelfde.. buitenkantje links en dan linksboven in de hoek.
Toch nauwelijks iemand die hem kiest.

Huntelaar loopt er ook maar met pure mazzel tegenaan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die van Berg is een tegenaanloop bal en dan kan ie omhoog vliegen. Technisch niet zo fraai als die van Klaas-Jan (echt sublieme klasse om hem zo te raken, uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk dat is), Sepp en Charles wat mij betreft.

quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:04 schreef Prosac het volgende:
Huntelaar is mooi ja, zo uit de lucht in de goal, Berg doet hetzelfde.. buitenkantje links en dan linksboven in de hoek.
Toch nauwelijks iemand die hem kiest.

Bron.quote:Eredivisie: productiefste seizoen sinds 23 jaar
Er wordt dit seizoen volop gescoord in de Eredivisie. De 63 wedstrijden van de eerste zeven speelronden waren goed voor 209 treffers, een gemiddelde van 3,31 goals per duel.

Valt me ook tegen. Zoveel tijd kost het nou ook weer niet om te stemmen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
Er wordt minder gestemd dan op het begin.

Precies! Kick.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, dit verveelt toch niet en is een kleine moeite.

Precies, dat snap ik ook niet. Die bal had gewoon voor de keeper moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom die 2e van Alves, terwijl Piecke blundert?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |