Valt best mee. Jaartje of drie. Gaat vast nog wel wat af als je zegt dat je door het lint ging.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Ja, goeiemorgen. Ik was er bijna niet geweest, 8:30, volle bus een een keihard "spelend" negertje van een jaar of 3 dat echt niet normaal zoveel herrie maakt, en mama maar lievelijk kijken.
Wat is de straf op kindermoord??
OK, weet ik dat voor de volgende keer, echt kwaaier kan je me niet maken... en maar rammen op ramen met een plastic autotje, en mama maar :quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Valt best mee. Jaartje of drie. Gaat vast nog wel wat af als je zegt dat je door het lint ging.
Mama was zeker zelf ook nog kind?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, weet ik dat voor de volgende keer, echt kwaaier kan je me niet maken... en maar rammen op ramen met een plastic autotje, en mama maar :.
Sterf met je grafkutkind....
Viel mee...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mama was zeker zelf ook nog kind?
ERquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemoren Heatwave, fijn weekend gehad???![]()
Ontipoc:![]()
![]()
![]()
![]()
Armaquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Arma
Ja leuk, the Invasion gezien, maar ik ben in slaap gevallen, dus volgens mij was ie niet zo boeiend.
Zoek je nog een personal assistant?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Zo, dat klinkt best heel erg goed:
HeatWave: bandmanager.
Nu nog managen, maar das detail.
Wie weet, ik ben net pas officieel gevraagd na aanleiding van een eerder gesprekje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je nog een personal assistant? [ afbeelding ].
Goedemorgen allen.![]()
Kuuk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je nog een personal assistant? [ afbeelding ].
Goedemorgen allen.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:07 schreef ElizabethR het volgende:
HW enlighten me please, wat voor band???
*stuitert van nieuwsgierigheid*
Wat voor band?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:03 schreef HeatWave het volgende:
Wie weet, ik ben net pas officieel gevraagd na aanleiding van een eerder gesprekje.
Moet nu nog met de band om tafel over wat ze willen en kunnen etc.
Arma!quote:
Tnxquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef ElizabethR het volgende:
Spannend HW, ik wens je erg veel succes![]()
![]()
Hier alles lekker rustig. Gisteren naar de Bloodhound Gang geweest. Dus ik zit nog even uit te brakkenquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier alles lekker rustig. Gisteren naar de Bloodhound Gang geweest. Dus ik zit nog even uit te brakken.
Gáááfquote:
Ach, het is grappig op dit moment, we zien wel waar het schip strandtquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Leipe shit HW.
Idd. Misschien het begin van een hele andere carrierequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Tof HW. Wie weet hoe dat dan weer loopt.
Ach , hoort er allemaal bij. Bezopen als de klere spelen en toch ging het goed. Gratis bier natuurlijk als je optreedt. 250 euro verdiend voor een half uurtje spelen met de band. Dat was toch wel een toptijd. Jammer dat we gekapt zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is grappig op dit moment, we zien wel waar het schip strandt.
Het is wel een aardig bandje hoor, maar er moet nog een hoop gebeuren bij ze. Het is nu echt een amateuristische zooi die op optredens 1,5 uur te laat komt opdagen omdat niemand het kan vinden. En dan vergeten ze setlists etc.
Dat ga ik proberen aan te pakken. Zorgen dat ze in principe alleen maar hoeven te komen en te spelen, de rest ga ik regelen. Optredens, vervoer, schema's, techniek etc.
Klinkt heel gewichtig maar dat zal allemaal wel meevallen vooralsnog. De Paradiso zal ik nog niet hoeven te bellen hoor
.
Idd, zo werkt het nu. Opzich niets mis mee. Maar de vorige keer waren ze geboekt voor een grote autoshow, zou beginnen om 12:00 en ze zouden met 2 bands samen van 12 tot 17 spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach , hoort er allemaal bij. Bezopen als de klere spelen en toch ging het goed. Gratis bier natuurlijk als je optreedt. 250 euro verdiend voor een half uurtje spelen met de band. Dat was toch wel een toptijd. Jammer dat we gekapt zijn.
Dat soort dingen jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha ahja, alles een beetje gestructureerder en minder kopzorgen voor de band zodat hun kunnen doen wat ze eigelijk alleen maar moeten doen, muziek maken en plezier hebben!
Onze setlists stonden meestal op kartonnen onderdelen van treetjes hollandia of op bierviltjes
Hartstikke leuk man!! En je weet maar nooit!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen ja.
Het zal nooit een megaband worden hoor, maar met een beetje professionalisering kan het een leuke kroeg/evenementenband worden.
Ach de meeste bandjes willen toch wel gewoon spelen hoor. Maar je hebt er mensen tussen zitten die er vanuit gaan dat je na 10 optredens BN-er bent. Doordat alles zó geweldig en netjes moet aan de meeste dingen juist foutquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:00 schreef Vork het volgende:
Wij hadden nog wel uitgeprinte setlists. We hadden zelfs een rider, maar die werd volgens mij steenvast niet gelezen, wat dan altijd weer tot miscommunicatie leidt qua geluidsafstellingen enzo. Daardoor heb ik ook ooit nog een keer mijn toetsenbord op twee barkrukken moeten zetten (en dat speelt niet ideaal), omdat er een standaard al dan niet geregeld zou zijn.
Relaxte plug-&-play-bare bands zijn overigens schaars, er lopen me toch een zooi zeikerds rond. Daarom HW, als ze gaan zeiken, gewoon slaan of hun bier afpakken ofzo.
En daarom ben ik nu dan ook bezig met een band waarbij geweldig en netjes gewoon niet voor gaan komen. Voorheen speelde we voornamelijk met metal bands op een avond en dat zijn we een stel gear en techniek puristen bij elkaar. En dan heb ik het nog niet eens over iedereen die zichzelf qua muziek als Progressief beschouwd. Nu wil ik gewoon rammen, geen gezien, alles hardquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach de meeste bandjes willen toch wel gewoon spelen hoor. Maar je hebt er mensen tussen zitten die er vanuit gaan dat je na 10 optredens BN-er bent. Doordat alles zó geweldig en netjes moet aan de meeste dingen juist foutvaak genoeg meegemaakt.
Was dat threestar wisdom, BD?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach , hoort er allemaal bij. Bezopen als de klere spelen en toch ging het goed. Gratis bier natuurlijk als je optreedt. 250 euro verdiend voor een half uurtje spelen met de band. Dat was toch wel een toptijd. Jammer dat we gekapt zijn.
Nop was niet met 3SWquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was dat threestar wisdom, BD?
Mogguh overigens.... EN vanaaf weer de nieuwe Heroes Leechen!
2 is weer gaaf... Een paar oude bekenden worden weer geïtroduceerd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nop was niet met 3SWWe willen eigelijk een liveband voor 3SW. Maar dat is echt moeilijk dus wss gaan we maar optreden als ragga crew. Ja. Ik moet aflevering 2 nog steeds kijken. Download morgen 3 maar even en dan kijk ik ze achter elkaar
![]()
Heuhj!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Nja wij maken reggae/ragga/hiphop. Dus je moet een drummer hebben die reggae en hiphop kan en wil drummen. Je moet mensen hebben die het allebei kunnen/willen , tijd hebben en zich er voor willen inzetten. Dat is moeilijk omdat er niet extreem veel reggae muzikanten rondlopen hier. Je ziet alleen punk,rock en metals bandjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
2 is weer gaaf... Een paar oude bekenden worden weer geïtroduceerd.
Liveband moeilijk? Bedoel je dan meer in moeilijk om gasten met zelfde mindstate te vinden, of gewoon in de muziekrichting?
Dat is dan wel weer jammer... Kende de oud drummer van de band Neighborhood/Relax. Die was altijd wel in voor dat soort ritmes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nja wij maken reggae/ragga/hiphop. Dus je moet een drummer hebben die reggae en hiphop kan en wil drummen. Je moet mensen hebben die het allebei kunnen/willen , tijd hebben en zich er voor willen inzetten. Dat is moeilijk omdat er niet extreem veel reggae muzikanten rondlopen hier. Je ziet alleen punk,rock en metals bandjes.
Klopt, is inderdaad wel iets makkelijker. En het geeft de mogelijkheid zelf meer controle over je beats te houden.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja is inderdaad wel jammer. Maar raggacrew is ook wel tof hoor. Geen gezeur met andere bandleden en dat soort gedoe in iedergeval. Beat, wij en DJ , klaarr.
Ik ga even naar huis wat eten!
Meen ik mij ook te herinneren!quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:53 schreef HeatWave het volgende:
*kuch* Arma, mijn posthistory en iets met kinderen en ICT *kuch*.
TV's met een geheugenkaart, ze zijn er wel ja. LG heeft er 1 geloof ik.
Die zijn allemaal maar 7 inchquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt toch ook van die digitale fotolijstjes? Zijn die er niet in groot formaat? Kost ook wat minder denk ik.
Oeh n00c , waarschijnlijk optreden 23 nov in Groningen.!!
Does linkquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je moet eigenlijk gewoon een TV met WiFi, A.
www.weetnietofdietv'sbestaanA,andersvindjeerzelféénuit.com.tv.tk.orgquote:
Heb wel wat gevonden van Lencoquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Of gewoon een kleine portable DVD speler eraan Arma, die kunnen ook foto;s weergeven.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
www.weetnietofdietv'sbestaanA,andersvindjeerzelféénuit.com.tv.tk.org
Kan ook in 1 natuurlijk ja, dacht dat je de TV al hadquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb wel wat gevonden van Lenco
http://www.aximax.nl/catalog/lenco-dvt1901-p-106589.html
Anders doe je eens een sjiek hendig optreden in de bewoonde wereld BD...quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt toch ook van die digitale fotolijstjes? Zijn die er niet in groot formaat? Kost ook wat minder denk ik.
Oeh n00c , waarschijnlijk optreden 23 nov in Groningen.!!
Sjeweetstoc!quote:
Mwah , we hebben wel wat liggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Anders doe je eens een sjiek hendig optreden in de bewoonde wereld BD...
anders was ik ook langs gekomen!
Maareuh, wel gaaf hoor! Genoeg materiaal dus?
Och... anders wat erbij freestylen he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah , we hebben wel wat liggenkomt wel goed !
Groningen is opzich bewoond!
Oh puh-lease!quote:De prijs voor beste album ging naar Amy Winehouse voor haar plaat Back To Black.
quote:
Okeequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:54 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen. Heb even een megadip vandaag. Let niet op mij.
Is die daarna advocaat geworden ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ben ook niet echt heel vrolijk, ex-barman van mijn oude stamkroeg is vannacht overleden. We riepen altijd al gekscherend dat als de tent dicht zou gaan dat hij het niet lang zou overleven.. Nou bij deze. 3 maanden.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja hallo.
Ben ook niet echt heel vrolijk, ex-barman van mijn oude stamkroeg is vannacht overleden. We riepen altijd al gekscherend dat als de tent dicht zou gaan dat hij het niet lang zou overleven.. Nou bij deze. 3 maanden.
Pappie noemden wij hem. Oude, norse die hard rocker. geweldig typisch stijlicoon voor die tent....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:17 schreef ElizabethR het volgende:
Black & White HW??
Wat zonde, wie is het?
Stond de fok!kerweg vast ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:25 schreef n00cL30n het volgende:
Kuttemorgen!
Klotefiles... Zelfs de provinciale wegen werden niet gespaard... Daarentegen... dinsdagochtend.
Kut.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pappie noemden wij hem. Oude, norse die hard rocker. geweldig typisch stijlicoon voor die tent....
dingen doenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dingen doen op het toilet met miss bleu?
Ok dat mag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, als R+m_b+toilet+dingen doen...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:31 schreef k_i_m het volgende:
Klote HW.
Ah, mijn collega's doen weer alsof -wij van support- mongolen zijn. Daar krijg ik altijd van die hartverwarmende gevoelens van die ik graag zou willen ondersteunen met een plank hout met een roestige spijker.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:31 schreef k_i_m het volgende:
Klote HW.
Ah, mijn collega's doen weer alsof -wij van support- mongolen zijn. Daar krijg ik altijd van die hartverwarmende gevoelens van die ik graag zou willen ondersteunen met een plank hout met een roestige spijker.
Yep. Altijd triest natuurlijk, maar deze vent heb ik een fiks aantal jaren echt meerdere keren in de week gezien, gesproken, mee gedold, verbaal gevochten en daarna een biertje gedronken.quote:
Echt, als ik straks niet meer zwanger ben ga ik gewoon een baan als telefoniste zoeken. Daar heb je tenminste niets te maken met het niveau waarop mensen hun beroep uitoefenenquote:
Ik krijg een puntzak als ik er gewichtjes an hangquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg een puntzak van al die mensen die hier niet eens fatsoenlijk met de kantoorapparatuur overweg kunnen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik krijg een puntzak als ik er gewichtjes an hang
Volgens mij is het maar goed dat we hier niet zomaar met wapens over straat mogen.quote:
Dat heet toch "zwangerschapsverlof"?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
Zou je daarvoor goedkeuring krijgen van de arbo? Dat je thuisblijft als je een gevaar voor je omgeving dreigt te worden?.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gewoon thuis moeten blijven vandaag.
Wordt je misselijk van he dat neuken een paar maandenquote:
Ik doe met je mee ouwe!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg vanavond nog 1 laatste keer proost op hem!
We zoeken er hier nog een paar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Echt, als ik straks niet meer zwanger ben ga ik gewoon een baan als telefoniste zoeken. Daar heb je tenminste niets te maken met het niveau waarop mensen hun beroep uitoefenen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat heet toch "zwangerschapsverlof"?
Lekker in de buurtquote:
Nou the hague is idd the place to bequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar ja! Veul gezelliger hierzo!
Whehehehequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet fokken hè? Anders stuur ik Haagse John op je af.
Dichtbij kakkerlakcityquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar ja! Veul gezelliger hierzo!
leef je nog steeds in arnhem city ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef Vork het volgende:
Goed punt.
Maar alsik ooit nog telefonistes zoek, dan zal ik aan je denken
Jazeker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef Joene het volgende:
leef je nog steeds in arnhem city ?
Samen met mijn vrouw nog steeds op het schilderachtige wieringen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Jazeker.
En waar houd jij je dan nu eigenlijk schuil?
Arbeiden , Werken , SysteemBeheren , projectje maandje of 3 - 12.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:17 schreef Vork het volgende:
Wat moet je dan in weetikveelwiensnaam bij de Landelijke huisartsten vereniging?
Ongeveer ja , 60 werkplekjes + wat servertjes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:19 schreef Vork het volgende:
Ah op je luie reet zitten, Fokken en pas in actie komen als de boel dreigt te ontploffen?
Ik ga maar eens, op m'n luie reet zitten en naar een pratend hoofd luisteren die iets gaat vertellen over zielige kindertjes in Afrika en eten, of een gebrek aan.
Jups.... Kutzooi!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik krijg een puntzak als ik er gewichtjes an hang
whehehe lang geleden dat ik daar heb vast gestaan.quote:
Je had er van mij vanochtend best wel mogen staan hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe lang geleden dat ik daar heb vast gestaan.
Dank je ik stond al op de a7quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je had er van mij vanochtend best wel mogen staan hoor.
Dat dacht ik al.quote:
Nummer klinkt liev!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef k_i_m het volgende:
*zingt*
Jij bent niet geboren!
Jij bent niet geboren!
NEE!
Jij bent op een paal gescheten,
door een zieke meeuwwwwwwwww!.
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
K dan.... Maar weer eens ff oefenen... Vond het leuk om destijds "Poep in je hoofd!" te doen met dat bandje waar ik toen in zat!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:58 schreef k_i_m het volgende:
De Raggende Manne - Omschudden
Prachtig album, al zeg ik het zelf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:04 schreef k_i_m het volgende:
*zingt*
Je lult de oren vamme kop!
Maar je kan niet neu-ken!.
Goedesmorges juffrouw Joenie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:25 schreef Joene het volgende:
Morning
Raggende Manne zijn gewoon okay.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:58 schreef k_i_m het volgende:
De Raggende Manne - Omschudden
Prachtig album, al zeg ik het zelf.
*geeft hand*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
a-u-w.
Heeeeeeeerlijk zo'n kater op je werk.
Heb je teun meegenomen naar de fleisch hal ?quote:
je zou maar één afscheidsbiertje nemenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:16 schreef HeatWave het volgende:
a-u-w.
Heeeeeeeerlijk zo'n kater op je werk.
Stage. Tijd zat hier.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:10 schreef Havoc het volgende:
Goedemorgen. Eindelijk weer een keertje tijd om nutteloos op Fok! te hangen.
Dan doe je in elk geval nog wat kimquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:27 schreef k_i_m het volgende:
En net toevallig als ik me de tiefus zit te vervelen.
fijn voor je opoe.quote:
ik neem april dan wel .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Iedereen al zijn favoriete lijkenkist uitgezocht op de cofanifunebri-kalender? Ik kies voor september.
http://www.cofanifunebri.it/calendario%202008/cover.htm
quote:
Dat recht heb ik intussen toch wel , dacht ik zoquote:
Een beetje systeembeheerder heeft SP2 al in de cd verwerkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Raggende tyfus, wat duurt het toch lang om SP2 te installeren zeg!.
.
.
.
Een beetje systeembeheerder besteed werkplek beheer uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Een beetje systeembeheerder heeft SP2 al in de cd verwerkt.![]()
Ik twijfelde nog een beetje over mei, totdat ik die tattoo zag. Daar hou ik niet zo van.quote:
He Wat ? Icter die werkt ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar was ik weer! Ik moest gewoon werken
Ik kom er zo ff op terug. Eerst maar ff koffie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog een beetje over mei, totdat ik die tattoo zag. Daar hou ik niet zo van.
Ach weet je ... je hebt het wrs toch te druk om er naar te kijken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog een beetje over mei, totdat ik die tattoo zag. Daar hou ik niet zo van.
2005 is het leukst. Foto's van de werkvloer.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:29 schreef Joene het volgende:
Welk jaar is het beste ?
oktober 2005quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
2005 is het leukst. Foto's van de werkvloer.
Laten we het maar niet over dat beetje systeembeheerder hebben, want die heeft gisteren even snel een update van de virusscanner uitgevoerd, waardoor er nu pc's met een specifiek programma in een opstartloop raken. Hence het los installeren van SP2, om te kijken of dat het probleem zou oplossen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Leuke baan ookquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga echt telefoniste worden, ik weet het zeker.
je weet me te vindenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat recht heb ik intussen toch wel , dacht ik zo![]()
alles ok ?
Binnenkort ff mn broer opzoeken in delluft.
Kan me niks schelen, als ik maar niet meer na hoef te denkenquote:
Oe, dan is orderpicker bij de Friki ook nog wel leuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Kan me niks schelen, als ik maar niet meer na hoef te denken.
Dan ken je ook wel op je rug liggen met je benen wijd in amsterdam , als je zo denkt zegmaarquote:
schreef k_i_m het volgende
[..]
Kan me niks schelen, als ik maar niet meer na hoef te denken.
Heb je dat gezeik tenminste ook niet meer .quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar dan hoef ik niet meer thuis te komen.
Hmmm schop je hem het huis uit , een beetje goeie prostituee verdient toch meer dan de gemiddelde kerelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:31 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dan moet ik bij mijn moeder wonen, die de laatste tijd toch al bijzonder dol is omdat ze oma gaat worden. Dat geeft gegarandeerd nog 10.000 keer zoveel meer gezeik.
Ja, dat helpt ook echt zo ontzettend veel bij machines die al geinstalleerd waren voordat SP2 uit kwam.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Geil.quote:
Hahaha, lekker volkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over dat beetje systeembeheerder hebben, want die heeft gisteren even snel een update van de virusscanner uitgevoerd, waardoor er nu pc's met een specifiek programma in een opstartloop raken. Hence het los installeren van SP2, om te kijken of dat het probleem zou oplossen.
Dus breek me de bek niet open over systeembeheerders ja?!?!.
.
Volk als dit dus.quote:
18 mil maakt mij best gelukkigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Geld maakt niet gelukkig, J.
Ofzo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Zegt zo'n juffrouw Jannie hier op het werk net. Iemand nog wat drinken? Ik zeg doe mij maar een biertje. Neemt ze het nog mee ook.![]()
ik zou er ook wel raad mee wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
18 mil maakt mij best gelukkig![]()
*jaloers*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet hem opdrinken van ze.![]()
*kloek kloek kloek*
Aaaahhhhh!!
Boom Dikke , Bier is niet echt te hachelen 's ochtends vroeg heur ! Ik doe dat alleen met de kermis als ik de avond ervoor ook flink heb gezopenquote:
heeft de buurman op je ogen gerostquote:
Zo leuk is dat niet lijkt mequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
heeft de buurman op je ogen gerost![]()
Nee had een jankbui gisteren. Ik lijk wel een wijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
heeft de buurman op je ogen gerost![]()
Mwah. Kan nu best een biertje verterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Boom Dikke , Bier is niet echt te hachelen 's ochtends vroeg heur ! Ik doe dat alleen met de kermis als ik de avond ervoor ook flink heb gezopen
Na die teleurstelling dat je weer geen 18.4 miljoen hebt gewonnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Kan nu best een biertje verteren
Nu pas?quote:
huilen geeft opluchting en dikke ogen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee had een jankbui gisteren. Ik lijk wel een wijf.
Die dikke ogen hoeven voor mij niet zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef just me het volgende:
[..]
huilen geeft opluchting en dikke ogen!
nog 1 , ook goed ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog 6 uur en het is weekend.
ik hoop dat je het vol kan houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
nog 10 werkuren te gaan....
WTF doe je daarquote:
Het moet maar. Zaterdag crematie, ook altijd fijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop dat je het vol kan houden.
Krijg een vijflingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Dikke ogen IN Almelo!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Havoc het volgende:
Garpje Arma, Garpje.
Ik word wel totaal gestoord van die nederlandse muziek hier.
Zo'n simpel baantje, en toch weer gaan piepen. Ze willen gewoon niet werken he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Wai sein geen schit schijf!!.
Aaaaaaaaaaah, ik zag gisteren Dreetje Haas bij Paul de Leeuw. Aandoenlijk, zo'n manneke dat, door smoeders Raggel natuurlijk zwaar gepushed, samen met Papa een liedeken op een zeedeetje zet en daarmee binnenkomt op nummer 13 in de Nederlandse top weetikveul.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef Havoc het volgende:
Ik word wel totaal gestoord van die nederlandse muziek hier.
Niet fokken met hazes he!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah, ik zag gisteren Dreetje Haas bij Paul de Leeuw. Aandoenlijk, zo'n manneke dat, door smoeders Raggel natuurlijk zwaar gepushed, samen met Papa een liedeken op een zeedeetje zet en daarmee binnenkomt op nummer 13 in de Nederlandse top weetikveul.![]()
BTWVoc
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Zegt zo'n juffrouw Jannie hier op het werk net. Iemand nog wat drinken? Ik zeg doe mij maar een biertje. Neemt ze het nog mee ook.![]()
LoLz... dan ben je inderdaad geen schitschijf meer, maar een schitgleuf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Nee, moet je vooral met je reet omhoog gaan zitten.
Nah op zich is 'ie niet erg. Maar het gaat altijd zo tráágquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdag, toch altijd de minst erge werkdag van de week.
Dat wel, maar ja kan na je werk iig lekker meteen de kroeg in zonder je druk te hoeven maken over de dag ernaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah op zich is 'ie niet erg. Maar het gaat altijd zo tráág.
Het lijkt het forum wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Nah op zich is 'ie niet erg. Maar het gaat altijd zo tráág.
Dát is waarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Dat wel, maar ja kan na je werk iig lekker meteen de kroeg in zonder je druk te hoeven maken over de dag erna.
Nou ja, normaal gesproken dan, morgen moet ik om 8:30 mijn bed uit.
Niet zeiken maar bukken Inso!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:42 schreef Insomaniac het volgende:
VRIJDAG!
Heerlijke tamme dag vandaag na een hectische periode.
HOI OLDBIES!
Biertje erbij?quote:
Inso, je bent het tofste levende bijzettafeltje dat Arma en ik ooit gehad hebben!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:53 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn ruggetje is kaarsrecht en voorzien van bierviltjes!
Mag J ook mee doen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:00 schreef Insomaniac het volgende:
Okay. Ik ben in een meegaande bui vandaag. Het is immersvrijdag
.
Dan mag jij kijken. Neem nog een biertje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor, A.
Ik wil ook wel bovenop, kan jij gewoon blijven liggen. Moet je alleen wel ff het bier vasthouden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef Jarno het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor, A.
Dit moeten we elke vrijdag doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:18 schreef Insomaniac het volgende:
*scheurt*
Wow. Dit is pas écht het vrijdaggevoel!
VRIJMIFU!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit moeten we elke vrijdag doen!
Gaat het goed zo denk je J?
*veegt zweet van voorhoofd*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |