Ga jij echt vroeg opstaan om iets als eerste te downloaden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:09 schreef sjarreltje het volgende:
Zo...ff de wekker zetten op half 6 om de aflevering aan te zetten. De promo's waren weer veelbelovend
Niet om het als eerste gekeken te hebben. Ik wil het gewoon zien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij echt vroeg opstaan om iets als eerste te downloaden?![]()
Edit, ik lees het wel als ik gekeken heb, over een uur of 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thomas. If you're writing about episode 202 from France, we're only assume you've downloaded the show illegally. You hear that sound? It's our disapproving glare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ah, vanaf nu moet ik dus niet meer in dit topic komen tot ik de aflevering heb gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Leuke aflevering weer hoor, Niki en Sylar weer back in the game
Geef dan ook de link. Het is een quote uit de Behind the Eclipse van deze week.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 producers van Heroes in een interview:
[..]Het downloaden veroorzaakte de wereldwijde hype en je dan zo publiekelijk er tegen uitspreken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |