Zodra het is uitgezonden. Dus als jij om 5 uur 's ochtends kijkt mag je meteen 'spoileren'.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef EvilMarc het volgende:
Een beetje SC tot de nieuwe aflevering morgen is toch niet erg
En hebben we een tijd vanaf wanneer er gespoilerd mag worden of is het morgen gewoon meteen los![]()
Ik kom hier gewoon niet zolang ik de aflevering zelf heb gezien....quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Zodra het is uitgezonden. Dus als jij om 5 uur 's ochtends kijkt mag je meteen 'spoileren'.
Mja ik ook maar tegen de tijd dat ik 'm zie morgen is 't 's avonds of laat in de middag en tegen die tijd hebben jullie al 4 pagina's volgespamd. Dusquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:48 schreef EvilMarc het volgende:
Maar ik vind het altijd zo leuk om te lullen terwijl ik zit te kijken..Pech gehad dan maar
![]()
Precies, same here.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik kom hier gewoon niet zolang ik de aflevering zelf heb gezien....
juist ja, me2quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja ik ook maar tegen de tijd dat ik 'm zie morgen is 't 's avonds of laat in de middag en tegen die tijd hebben jullie al 4 pagina's volgespamd. Dusmijden dit topic
.
Ga jij echt vroeg opstaan om iets als eerste te downloaden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:09 schreef sjarreltje het volgende:
Zo...ff de wekker zetten op half 6 om de aflevering aan te zetten. De promo's waren weer veelbelovend
Niet om het als eerste gekeken te hebben. Ik wil het gewoon zien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ga jij echt vroeg opstaan om iets als eerste te downloaden?![]()
Edit, ik lees het wel als ik gekeken heb, over een uur of 20.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Thomas. If you're writing about episode 202 from France, we're only assume you've downloaded the show illegally. You hear that sound? It's our disapproving glare.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
Ah, vanaf nu moet ik dus niet meer in dit topic komen tot ik de aflevering heb gezienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:22 schreef Jovatov het volgende:
Leuke aflevering weer hoor, Niki en Sylar weer back in the game
Geef dan ook de link. Het is een quote uit de Behind the Eclipse van deze week.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 02:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2 producers van Heroes in een interview:
[..]Het downloaden veroorzaakte de wereldwijde hype en je dan zo publiekelijk er tegen uitspreken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:25 schreef Verloren_onschuld het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
In deel 1 was Peter ook al een pussyquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:40 schreef Xrenity het volgende:
Ja, Peter moet die doos gewoon open doen.
Ik vond het verder wel een leuke epAlleen toen moest hij alles doen, nu wil hij t niet
![]()
![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:01:11 ]![]()
Dat heeft er niks mee te maken. Ik vind aflevering 1, 2, 3 van seizoen 1 veel, véél beter dan die van seizoen 2. We weten nog steeds niet wat de fucking probleem is in de wereld, i.e. wat nou de grote bedreiging is die de HEROES moeten tegenhouden ofzo. Hij lijkt tot nu toe wel een soap serie met dat Claire en stalkerboyfriend shit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij verwacht echt teveel ervan imo.. Ze zijn alles toch nog aant opbouwen..
Jij hebt zeker seizoen 1 in 1 ruk gekeken (Ik ook hoor) dan is het net een film dan zie je de mindere eps niet zo snel.. Nu als je er iedere week op wacht wel..Enjoy.quote:
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
De spoiler werkt wel als je met de evolutie van Fok! mee gaatquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb hem nu aangeslingerd dadelijk naar school.. en dan als ik terug kom kijken![]()
Stom van mezelf dat ik hier gewoon ga zitten lezen ipv alleen maar quik replyen
Maar het is niet uber schokkend had zoiets wel verwacht..
Maar even een kort vraagje.. Julllie hebben het altijd over HGR en daar bedoelen jullie toch Noah mee? Waar staat HGR voor dan?
Horn Rimmed Glasses dus.. Waar een beetje googlen al niet goed voor is![]()
Ow en die spoiler van Prowl is niet echt een spoiler aangezien je het plaatje gewoon ziet.. Beter zet ie daar ff een linkje neer..En dan nog... het is niet het hele plaatje
Claire staat er ook nog op met haar vriendje
(tenminste ... ik verwacht dat het haar nieuw verworven vlam is)
Nu is er nog steeds de vraag wie de vader van Hiro van het dak heeft gegooid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Forum Opties Forumhop: Hop naar: