Ben benieuwd of ze op dat strand nog ontdekt of haar maagdenvlies dat wel kanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:36 schreef PieterBas het volgende:
Wel grappig dat ze AC Milan - Celtic als voetbalwedstrijd hadden.. aangezien die verleden week gespeeld werd in de Champions League. (Het was eigenlijk Celtic - AC Milan, maar goed)
Volgens mij was het iemand anders ook opgevallen.. maar de gaatjes in de oren van Claire kunnen dus niet genezen
Het is een tweeling, ze hebben allebei een halve kracht gekregen..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:28 schreef EvilMarc het volgende:
Of het is gewoon toeval dat die kerel z'n zus kan helpen met zijn gave![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze op dat strand nog ontdekt of haar maagdenvlies dat wel kan![]()
[..]
Ben benieuwd of ze op dat strand nog ontdekt of haar maagdenvlies dat wel kan![]()
[..]
The Virus is fake, heeft Mohinder als het goed is verzonnen om in The Company te kunnen komenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef Cairon het volgende:
--- lang verhaal
Ohja... hmmmzzquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
De virus was dus niet fake, The Haitian had de virus namelijk.
[..]
Daarnaast heeft Nicky het ook, daarvoor zit ze toch bij Mohinder's 'baasje'?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
De virus was dus niet fake, The Haitian had de virus namelijk.
Nein, die wil gewoon af van die superkrachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Nicky het ook, daarvoor zit ze toch bij Mohinder's 'baasje'?
Idd... ik hoop iig dat het misluktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nein, die wil gewoon af van die superkrachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is ga ik echt sterven!Dat zou echt onmetelijk cool zijn.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
OH MIJN FUCKING GOD!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is ga ik echt sterven!Dat zou echt onmetelijk cool zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Ruzbeh op 11-10-2007 19:12:15 ]De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Omg Ruzbeh met je theorie! Het past wel denk ik. Tooof!
![]()
rofl @ opmerking Zhenar btw. *luiheid, geen zin om te quoten, is toch al door 5 anderen gedaan*.
![]()
John August (regisseur, scenarioschrijver) blogt over zijn Heroes: Origins episode: http://johnaugust.com/archives/2007/heroes-origins
Ruzbehs theorie zou wel cool zijn overigens. Alleen als het waar is, dan vind ik het stiekem jammer dat ik het al gelezen heb.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ja, dat wel, 't is wel een megaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Breuls het volgende:
John August (regisseur, scenarioschrijver) blogt over zijn Heroes: Origins episode: http://johnaugust.com/archives/2007/heroes-origins
Ruzbehs theorie zou wel cool zijn overigens. Alleen als het waar is, dan vind ik het stiekem jammer dat ik het al gelezen heb.![]()
![]()
![]()
moment als dat echt in de serie zit. Dus bij deze: MENSEN LEES HET NIET!
.
![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 45% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:01:12 ]![]()
Absoluut. Dat soort onthullingen is wat me echt van m'n stoel doet opspringen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, dat wel, 't is wel een mega![]()
![]()
![]()
moment als dat echt in de serie zit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
S2 blijft boeiend gelukkig. Het is duidelijk dat Peter nog niet kan omgaan met de kracht van Jessica, wat ook de reden zal zijn waarom hij op een vreemde plek is beland waar hij zich niets van herinnert. Ook leuk om te zien dat Sylar nog leeft. Wel een beetje goedkoop om alle gasten die krachten kunnen verzamelen van anderen vrij kansloos te maken. Aan de andere kant zou de serie wel snel ophouden als ze het niet doen. Maar het voelt als rekken en daar hou ik niet van
.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
WTF.'Ruzbeh's Theorie'. Ik heb het gewoon ergens gelezen en er zelf wat over nagedacht.
Maar echt als dit waar is dan is seizoen 2 gelijk net zo gaaf als seizoen 1.![]()
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)![]()
Afgelopen week S1 eindelijk afgekeken, zonet 1 aflevering S2. oude topics doorgelezen etc
Nu aflevering 2![]()
![]()
Ruzbeh's theorie kan als het goed is niet. Tenminste bekijjk deze comic maar
http://www.nbc.com/Heroes/novels/novels_display.shtml?novel=26
Vierde blz.
Kan helaas niet in spoilers typen, dus jullie moeten maar ff zelf logisch denken.
[ Bericht 17% gewijzigd door Maximo op 11-10-2007 21:37:20 ]![]()
www.samantha48616e61.com stond in 1 van die comics. Grappig dat er dan ook echt een site achter zit.![]()
![]()
maar daar zitten oorbellen in... beetje moeilijk genezen als er iets in zit denk ik..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:36 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij was het iemand anders ook opgevallen.. maar de gaatjes in de oren van Claire kunnen dus niet genezenCan you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs![]()
Juistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:12 schreef Trafasi het volgende:
[..]
maar daar zitten oorbellen in... beetje moeilijk genezen als er iets in zit denk ik..Als er iets doorboord blijft, geneest het ook niet.
![]()
Nadat ik gisteren de aflevering Company Man op RTL5 nog eens heb zitten kijken begon ik me af te vragen waarom Claire in Kindred zo geschokt reageerde op de 'ontdekking' wat haar vader voor werk deed.
In Company Man, als Matt en Ted bij haar thuis de boel op stelten zetten komt ze daar al achter.
Waarom zou ze dan in Kindred zo uiterst geschokt zijn?"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald![]()
Maar kogels worden wel spontaan het lichaam uitgewerkt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
JuistAls er iets doorboord blijft, geneest het ook niet.
We sure are cute for two ugly people.![]()
Maar wist ze in die aflevering ook wat de rol van haar vader precies was? Niet alleen het opsporen van mensen met abilities, maar ze ontvoeren etc.? Misschien wist ze dat niet, of misschien is ze gewoon geschokt dat hij d'r poediewoedie West ook al te pakken heeft gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:38 schreef WheeleE het volgende:
Nadat ik gisteren de aflevering Company Man op RTL5 nog eens heb zitten kijken begon ik me af te vragen waarom Claire in Kindred zo geschokt reageerde op de 'ontdekking' wat haar vader voor werk deed.
In Company Man, als Matt en Ted bij haar thuis de boel op stelten zetten komt ze daar al achter.
Waarom zou ze dan in Kindred zo uiterst geschokt zijn?.
![]()
Ja dat viel mij ook op. Noah heeft toen al uitgelegd waarom hij alles deed en dat is goed gepraat
Nu zit hij juist achter de company aan, waarom reageert claire dan zo emo als ze hoort dat west ook ontvoerd is geweestEn dan nog, van 2 van die dingetjes in je nek krijg je verder niks hoor, stelletje aanstellers
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Ik kan me goed voorstellen dat ze wat pissig is dat ie West ook te pakken heeft gehad, maar ze zag er nu echt optrecht ernstig gekwetst uit. Alsof het uit de lucht kwam vallen, ze er niks vanaf wist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar wist ze in die aflevering ook wat de rol van haar vader precies was? Niet alleen het opsporen van mensen met abilities, maar ze ontvoeren etc.? Misschien wist ze dat niet, of misschien is ze gewoon geschokt dat hij d'r poediewoedie West ook al te pakken heeft gehad.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
Misschien schrok ze niet van het feit dat haar vader dat had gedaan, maar van het feit dat West er zo ontzettend verbolgen over was... Zo van "Kut! Wat als hij erachter komt dat dat mijn pappie was?!"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Ik ga de aflevering nog eens kijken, eens zien of dat van Claire is af te lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef Zhenar het volgende:
Misschien schrok ze niet van het feit dat haar vader dat had gedaan, maar van het feit dat West er zo ontzettend verbolgen over was... Zo van "Kut! Wat als hij erachter komt dat dat mijn pappie was?!"
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
In de 39e minuut zit ze op het strand, zonder oorbellen, met gaatjes in haar oren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
JuistAls er iets doorboord blijft, geneest het ook niet.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Misschien zijn die gaatjes geschoten in de tijd dat haar krachten nog niet functioneerde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
In de 39e minuut zit ze op het strand, zonder oorbellen, met gaatjes in haar oren.![]()
maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien zijn die gaatjes geschoten in de tijd dat haar krachten nog niet functioneerde?![]()
Zelfs bij normale mensen groeien ze weer dicht, dan moet dat nu bij Claire toch helemaal zo zijn
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
oorbellen zijn rond, die kan het lichaam er niet uitwerken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Maar kogels worden wel spontaan het lichaam uitgewerkt?
Edit; Zonder oorbellen op t stand dus? Sjah, dan zal het wel een foutje zijn...Can you picture what we'll be, So limitless and free?
_dubbel_Can you picture what we'll be, So limitless and free?
Inderdaad, het lijkt erop dat Claire hem later neerknalt... als wij zo'n schilderij moeten gelovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef Zhenar het volgende:
![]()
![]()
[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:01:12 ]![]()
[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:01:12 ]![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt erop dat Claire hem later neerknalt... als wij zo'n schilderij moeten geloven.. Nohh..en dan Claire richting de evil-kant
![]()
![]()
Terwijl haar 'vader' enigszins dood op de grond ligtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat haal ik helemaal niet uit dat schilderij![]()
Ze staat er gewoon met der poediewoedie te zoenen![]()
![]()
![]()
[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:01:13 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.samantha48616e61.com/archive.shtmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist![]()
Ze staat te zoenen met een neger... maybe The Haïtiaan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat haal ik helemaal niet uit dat schilderij![]()
Ze staat er gewoon met der poediewoedie te zoenen![]()
.... Als haar vader dood ligt en ze gewoon dooorzoent... lijkt me dat er iets aan de hand is, of niet?
![]()
![]()
Nog een week tot de DVDs van Seizoen 1 uitkomen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Zonder uitstel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een week tot de DVDs van Seizoen 1 uitkomen![]()
![]()
18 oktober staat nu al ruim een tijd op bol.com dus ik mag hopen van niet!quote:You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Waar zag jij Kyle Lucas staan dan? De enige plek waar ik die naam tot nu toe tegen ben gekomen is die ActivatingEvolution website.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zij staan te zoenen, pa is dood en links van het schilderij staat Kyle Lucas.![]()
Waar staat dat HRG Noah is, zie Bob's bril.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef Breuls het volgende:
HG is Hana Gitelmann aka Wireless. HRG is Noah Bennet.
Verbaal terrorist![]()
Ik ook, ik heb stille hoop op Kyle dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:30 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Waar zag jij Kyle Lucas staan dan? De enige plek waar ik die naam tot nu toe tegen ben gekomen is die ActivatingEvolution website.
Verbaal terrorist![]()
Hopen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 oktober staat nu al ruim een tijd op bol.com dus ik mag hopen van niet!![]()
Hier verder: [USA] Heroes #28
[ Bericht 12% gewijzigd door Treveo op 12-10-2007 14:23:51 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: