Ik kan me goed voorstellen dat ze wat pissig is dat ie West ook te pakken heeft gehad, maar ze zag er nu echt optrecht ernstig gekwetst uit. Alsof het uit de lucht kwam vallen, ze er niks vanaf wist.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:59 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar wist ze in die aflevering ook wat de rol van haar vader precies was? Niet alleen het opsporen van mensen met abilities, maar ze ontvoeren etc.? Misschien wist ze dat niet, of misschien is ze gewoon geschokt dat hij d'r poediewoedie West ook al te pakken heeft gehad.
Ik ga de aflevering nog eens kijken, eens zien of dat van Claire is af te lezen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef Zhenar het volgende:
Misschien schrok ze niet van het feit dat haar vader dat had gedaan, maar van het feit dat West er zo ontzettend verbolgen over was... Zo van "Kut! Wat als hij erachter komt dat dat mijn pappie was?!"
In de 39e minuut zit ze op het strand, zonder oorbellen, met gaatjes in haar oren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:42 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
JuistAls er iets doorboord blijft, geneest het ook niet.
Misschien zijn die gaatjes geschoten in de tijd dat haar krachten nog niet functioneerde?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
In de 39e minuut zit ze op het strand, zonder oorbellen, met gaatjes in haar oren.
maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien zijn die gaatjes geschoten in de tijd dat haar krachten nog niet functioneerde?
oorbellen zijn rond, die kan het lichaam er niet uitwerken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Maar kogels worden wel spontaan het lichaam uitgewerkt?
Inderdaad, het lijkt erop dat Claire hem later neerknalt... als wij zo'n schilderij moeten gelovenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef Zhenar het volgende:
Misschien schrok ze niet van het feit dat haar vader dat had gedaan, maar van het feit dat West er zo ontzettend verbolgen over was... Zo van "Kut! Wat als hij erachter komt dat dat mijn pappie was?!"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt erop dat Claire hem later neerknalt... als wij zo'n schilderij moeten geloven
Terwijl haar 'vader' enigszins dood op de grond ligtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat haal ik helemaal niet uit dat schilderij![]()
Ze staat er gewoon met der poediewoedie te zoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.samantha48616e61.com/archive.shtmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Ze staat te zoenen met een neger... maybe The Haïtiaan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou dat haal ik helemaal niet uit dat schilderij![]()
Ze staat er gewoon met der poediewoedie te zoenen![]()
Zonder uitstel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog een week tot de DVDs van Seizoen 1 uitkomen![]()
18 oktober staat nu al ruim een tijd op bol.com dus ik mag hopen van niet!quote:
Waar zag jij Kyle Lucas staan dan? De enige plek waar ik die naam tot nu toe tegen ben gekomen is die ActivatingEvolution website.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zij staan te zoenen, pa is dood en links van het schilderij staat Kyle Lucas.
Waar staat dat HRG Noah is, zie Bob's bril.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef Breuls het volgende:
HG is Hana Gitelmann aka Wireless. HRG is Noah Bennet.
Ik ook, ik heb stille hoop op Kyle dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:30 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Waar zag jij Kyle Lucas staan dan? De enige plek waar ik die naam tot nu toe tegen ben gekomen is die ActivatingEvolution website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |