Als ik bijvoorbeeld, de kop over haar uitkering aanklik, moet ik me eerst abonneren, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, nope staat gewoon onder mijn favo's.
Klopt, ik kan ook niet alles lezen, voor sommige artikelen moet je idd betalen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld, de kop over haar uitkering aanklik, moet ik me eerst abonneren, vandaar mijn vraag
regelt zijn lieve zusje he...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
OMG, Dennix heeft zijn Hyves aangepast, Naad staat er nu ook op.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/
Zelfs geen fris water over die hamsterbek van d'r...day after day after day..quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:15 schreef Prospera het volgende:
Inderdaad doucht ze niet. Meteen vanuit bed plamuren.
[ afbeelding ]
Zelfs op Hyves redt hij het niet alleen..quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef beequeen het volgende:
OMG, Dennix heeft zijn Hyves aangepast, Naad staat er nu ook op.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/
Waarom noemt hij Nadia toch steeds kindermeid? Omdat ze zo'n potige tante is?quote:
Ik denk dat hij geen idee heeft wat hij zegt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom noemt hij Nadia toch steeds kindermeid? Omdat ze zo'n potige tante is?
Dan doet ze het maar zelfquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:33 schreef Clank het volgende:
Nadia: Mijn haar is zó rood.
Dennis: Stanley komt toch?
Nadia: Ik laat mijn haar niet door Stanley doen.
ik heb wat in je CSI topic gezetquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom noemt hij Nadia toch steeds kindermeid? Omdat ze zo'n potige tante is?
hij probeert het dominante mannetje uit te hangen omdat nada dat graag zo ziet,quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:47 schreef riri het volgende:
Dennix wijst Nadia de plaats aan waar ze moet gaan zitten bij het ontbijten..."Jij hier,ik hier"
Ik heb ze alleen horen praten over DJ les voor Brian.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Wat staat er vandaag op de agenda?
Amanda is naar het AMC , last van een virusje in haar keel.........quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:58 schreef Prospera het volgende:
Ik snap het niet; waar is Amanda aan tafel???
[ afbeelding ]
Nadia vindt Maxima zo leuk.
Aahhh krijgt ze een buisje in haar keelquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is naar het AMC , last van een virusje in haar keel.........
Dit is hopelijk een grapje?quote:
Hij heeft gisteren al aan Nadia duidelijk gemaakt dat zij hem niet alleen mag laten. Hij is als de dood dat de anderen tegen hem beginnen zonder dat er een brede rug in de buurt is waar hij zich achter kan verschjuilen. Dáárom moet Nadia dichtbij hem zitten... pure angstquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hij probeert het dominante mannetje uit te hangen omdat nada dat graag zo ziet,
Maar ja, het is gewoon lachwekkend hoe hij dat tracht te zijn.
Kapper Stanley komt .quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:55 schreef Copycat het volgende:
Wat staat er vandaag op de agenda?
Heeft Stanley alle tijd om dat kampkapsel van Brian te fatsoeneren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Kapper Stanley komt .
Lieke voelt zich ziek, dus geen haren verzorgen.
Nadia vindt kapper Stanley vals , dus gaat niet naar Stanley toe.
Ik hoop dat Stanley haar er nog op aanspreekt dat ze zo lelijk over hem gesproken heeft vorige weekquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kapper Stanley komt .
Lieke voelt zich ziek,
dus waarschijnlijk geen knip of wasbeurt bij Stanley.
Nadia vindt kapper Stanley vals ,
dus gaat niet naar Stanley toe voor haar te rode haren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |