dat zegt dus dat ze alleen met dennix is voor het verblijf in die kooi als ze tegen Luc zegt dat ze liever met hem isquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:22 schreef Ziet het volgende:
luc blijft nog 3 weken
en dennis is altijd in de buurt bij nadia als luc toenadering zoekt.
Ze heeft echter al toegegeven dat ze liever met Luc is
dat vertelt Luc nu aan Brian (die wist het al), Jaap en Huub.
Kan ja. nadia vind Luc mannelijke en stoerder dan looser nixquote:
Of over Dennix ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij is naar zijn mallemoer (over de geplande acties)
Ze gaan babbelen in het kantoor...quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:37 schreef Ziet het volgende:
en toen ging iedereen slapen
oh, huub gaat nog even naar jaap
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:42 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij ligt nix klaar op zijn buik voor de vinger
quote:
tjonge kunnen ze de volgende keer niet E.T uitzenden speciaal voor nix?? die had tenminste lange vingers.....quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:42 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij ligt nix klaar op zijn buik voor de vinger
wat is die bult aan het voeteneinde?? nadia op zoek naar de wc??quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:46 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik had een andere
[ afbeelding ]
De zoektocht naar het gat
ET zal ver met zijn vingers kunnen komen ja. Kan die ook nog ff een volledige darm-schrobbeurt krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tjonge kunnen ze de volgende keer niet E.T uitzenden speciaal voor nix?? die had tenminste lange vingers.....![]()
Ik d8 dat dat nadia's hoofd was. Weet niet helemaal zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:48 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wat is die bult aan het voeteneinde?? nadia op zoek naar de wc??![]()
Jammer. Leek me een leuk plan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio : "Wat was precies het plan met Butler Luc ?"
Huub : "Dat wordt het waarschijnlijk niet, we hebben nog geen toestemming. Ik moet morgen opnieuw vragen maar het is allemaal niet zeker"
Huub heeft wel gelijk dat in het plan 1 grote zwakke plek zit. Als Nadia meteen wegloopt en naar Dennix gaat, is het hele plan kapot en werkt alleen maar tegen de bedenkers.quote:
Deze gesprekken zijn leuk om te volgen en je hoort zo een hoop.Nadia staat op drie bij de febo.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio maakt Huub duidelijk dat hij 'coach' moest spelen over de destijds nieuwe speler Dennix. "Gelukkig komen er nu geen echte spelers meer binnen, dus dat hoeft nu niet meer".
Vreemd. De messias wordt niet genoemd of is dat omdat hij alleen maar rechtvaardig schijnheilige winaar hoeft te spelen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Deze gesprekken zijn leuk om te volgen en je hoort zo een hoop.Nadia staat op drie bij de febo.
Huub en Jaap op een en twee.Deze drie zijn voor de kooi spraakmakend.
Jaap zei het.Brian doet echt niks voor de show en laat andere het werk opknappen.Geloof nooit dat ze hem laten winnen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:25 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Vreemd. De messias wordt niet genoemd of is dat omdat hij alleen maar rechtvaardig schijnheilige winaar hoeft te spelen?
Hoorde je ook hoe vriendelijk hij was naar de Plasma : "OK, doe ik. Nog een sigaretje. En bedankt". Kennelijk had hij -zoals al een paar keer eerder- iets te horen gekregen over z'n piaonspel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:42 schreef Shayndel het volgende:
Huub moet naar bed en gaat even wassen en zijn tandjes poetsen.
![]()
Ja,hij luister goed naar papa Stijn / mama flens of wat er ook achter de knoppen zit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde je ook hoe vriendelijk hij was naar de Plasma : "OK, doe ik. Nog een sigaretje. En bedankt". Kennelijk had hij -zoals al een paar keer eerder- iets te horen gekregen over z'n piaonspel.
Nogmaals (het begint vervelend te worden dat ik dit vertelquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:48 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja,hij luister goed naar papa Stijn / mama flens of wat er ook achter de knoppen zit.
Soms lijkt het net of ze daar achter ook nog een hart hebben.![]()
Ja geloof ik gelijk. Dan ken gij natasia zeker ook als beste vriendin.quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nogmaals (het begint vervelend te worden dat ik dit vertelik lijk wel een stalker
)
die Deborah schijnt dus een hartstikke tof wijffie te zijn !!
Ach.....Iedereen heeft wel een foute vriendin. Ik ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:56 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja geloof ik gelijk. Dan ken gij natasia zeker ook als beste vriendin.![]()
Het zal wel iets genuanceerder zijn. Stijn en Deborah zijn er echt niet op dit tijdstip. (Stijn is er bijna nooit).quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:48 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja,hij luister goed naar papa Stijn / mama flens of wat er ook achter de knoppen zit.
Soms lijkt het net of ze daar achter ook nog een hart hebben.![]()
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
Jaap zegt 1 ding over Amanda en Brian meteen: Focking hell, donder op blabalbla...
Mogge, ben jij daar op geabboot?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:44 schreef beequeen het volgende:
ZIJONLINE heeft er ook al lucht van gekregen.![]()
http://vnotw.com/default.asp?Cat=56404&Video=34343&s=
Mogge, nope staat gewoon in mijn favo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |