Elke stem is waardig als het bij de juister speler komt. Ook al is het er maar 1.quote:
En op de FP: Natasia slaat Lieke vol in het gezichtquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef BarryK het volgende:
Filmpje waarin Natasia Lieke slaat staat op nieuwnieuws.nl !! hoppa daar komt een flinke rel aan voor dgk
Ik wel ! Ik heb 32 smsjes voor Dennis gestuurd.........quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Nog nooit voor wat dan ook gestemd.. het is al een wonder dat ik voor streams betaal
Dit filmpje gaat nooit meer verloren.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En op de FP: Natasia slaat Lieke vol in het gezicht
Waar komt dat filmpje nou ineens vandaan? Er was toch een streamlock?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En op de FP: Natasia slaat Lieke vol in het gezicht
Tijdens de lange streamlock.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef BarryK het volgende:
Even over filmpje waarin Natasia Lieke mept.
Wanneer is dat eigenlijk gebeurd (wat was ervoor en wat erna op de streams?)
Lekker lekje sowieso bij dgk, maar naar mijn mening is het juist goed dat dit uitkomt... lekker negatief voor bokito'tje
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik wel ! Ik heb 32 smsjes voor Dennis gestuurd.........![]()
Jah maar ik vraag me af hoe het dan kan dat er na het gooien door Natasia niet direct beveiliging is gekomen om haar eruit te kicken...??quote:
Ik denk dat hij deze PoPo rond de 20% zit. Ik moet ook nog geld hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:44 schreef Tha_Bad_Ass het volgende:
[..]
ik zou maar meer sturen als ik jou was, heeft ie wel nodig
Dit is heftig zeg, dat kind heeft al wat te verduren gehad de laatste maanden!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit filmpje gaat nooit meer verloren.![]()
Er zit waarschijnlijk een verklikker bij de redactie. Iemand die de heiligen niet steunt, maar ze doorziet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Waar komt dat filmpje nou ineens vandaan? Er was toch een streamlock?
Misschien een stream die naar buiten gelekt is.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een verklikker bij de redactie. Iemand die de heiligen niet steunt, maar ze doorziet.![]()
Bedoel je zoiets als hacken bij de redactie zodat je andere streams ook kan zien?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien een stream die naar buiten gelekt is.
Jij zegt wat ik denk..quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Er zit waarschijnlijk een verklikker bij de redactie. Iemand die de heiligen niet steunt, maar ze doorziet.![]()
Nee, niet hacken. Gewoon kijken naar stream 5-8, daar zie je vaak veel meerquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als hacken bij de redactie zodat je andere streams ook kan zien?
Alleen voor de streamers, de camera's draaien gewoon door hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Waar komt dat filmpje nou ineens vandaan? Er was toch een streamlock?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:53 schreef ricofromrio het volgende:
natas andersom is satan
![]()
zag het net staan op Nowlive
Ik wel eens. Heb toen berichtjes gestuurt (HUUB LIEKE nog 3 min) Toen kwam pas volgende dag de terug-berichtjes.Toen ik zende leek het net of het niet aankwam.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:54 schreef Yollie het volgende:
off topic Ik heb 1 x een sms verzonden voor Huub (had het gisteren al 3x gedaan) maar krijg nu op mijn ene sms 3x een bericht terug. Hebben meer mensen dit?
ja maar dan is iemand bij de productie niet betrouwbaarquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen voor de streamers, de camera's draaien gewoon door hoor
wow. wat een eng wijf. dit lijkt me ook niet erg tof voor lieke om dit filmpje in omloop te brengen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Varen het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)it_de_hand.html#more
loopt de popoll nog?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:58 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ik wel eens. Heb toen berichtjes gestuurt (HUUB LIEKE nog 3 min) Toen kwam pas volgende dag de terug-berichtjes.Toen ik zende leek het net of het niet aankwam.
Nadia..quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:49 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia is de hele dag drukdrukdruk met iedereen vertellen dat ze van ze houdt...
Ze verzint ook telkens leuke verassingen ...
Voor Jaap heeft ze hond besteld en net vertelde ze Amnada dat ze ook iets heeft ingesproken voor Brian & Amanda..'omdat ik zoveel van jullie hou'
Hoezo niet ? Lijkt me meer gerechtigheid dan het maar weer moeten verzwijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
wow. wat een eng wijf. dit lijkt me ook niet erg tof voor lieke om dit filmpje in omloop te brengen.
Ik denk dat ze het wel goed vind. De heks wordt nu zoals ze dagelijks in echt doet in beeld gebracht. Zal Lieke niet zoveel schade doen als de heks.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
wow. wat een eng wijf. dit lijkt me ook niet erg tof voor lieke om dit filmpje in omloop te brengen.
Kan ook een marketingstunt zijn om zo meer kijkers te trekken voor de uitzending van morgenavond...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:06 schreef neehe het volgende:
Dat filmpje is een mooi excuus om de stekker eruit te trekken.
Filmpje is perongeluk expres in de openbaarheid gekomen.
zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan ook een marketingstunt zijn om zo meer kijkers te trekken voor de uitzending van morgenavond...
Ik dacht dat er morgenavond nog een stukje vervolg op het incident kwam ? (Ik weet het ook niet, kijk de uitzendingen niet, maar dacht dat hier gelezen te hebben.)quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
zat ik ook aan te denken
maar is te krom
want ze laten het stukje zelf niet op TV zien
Goed dat we bij Nadia nog wel haar handen kunnen zien .......quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Brian zit gewoon met zijn hand in Amanda d'r shirtje aan d'r tiet
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:13 schreef Lobasca het volgende:
Brian zit gewoon met zijn hand in Amanda d'r shirtje aan d'r tiet
voorzichtigquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ff plat omdat ik zometeen in het donker weer de weg op moet. Ciao.![]()
waar zitten diequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet hacken. Gewoon kijken naar stream 5-8, daar zie je vaak veel meer
Nadia en Luc naar het groene hokje geroepen ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia weggelopen, Luc weggelopen ........ Tja, wat nu ?
[ afbeelding ]
Op je afstandbediening drukken op ch+ (soms ook p+ genoemd)quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Varen het volgende:
[..]
waar zitten dieof is het een geintje?
Nadia douchen en Luc ging haar even achternaquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nadia en Luc naar het groene hokje geroepen ?![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef Varen het volgende:
[..]
waar zitten dieof is het een geintje?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op je afstandbediening drukken op ch+ (soms ook p+ genoemd)![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:32 schreef Ziet het volgende:
ja morgenavond komt het incident op tv
ik denk dat ze er niet omheen kunnen, aangezien er zoveel ophef was dat ze zou komen.
dat zou wel het minste zijn,wat ze kunnen doen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Mogen we ook een stream op de film please??
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:53 schreef Shayndel het volgende:
Volgens mij is nix weer in een higherstage trance als hij zijn stront weer op zijn vingers ruikt. Misschien gebruikt hij de hele dag wel die stront dope vandaar er ook altijd verwarde shit uit zijn mond komt en komt hij schijtsbang over.
Als het een DVD is zal dat wel niet mogen ivm uitzendrechtenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Mogen we ook een stream op de film please??
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda zet een scherm (kussen) tussen haar en Japio, hij zal wel een scheet hebben gelaten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zie net dat FearFactor door John de Mol wordt geproduceerd
(en uitgezonden op SBS6............)
Wees gewoon blij dat Gij daar nu niet rondloopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sorry, maar het is toch werkelijk geen gezicht ....... Kan Talpa / RTL hier niet eens iets aan doen ?
Weer een vette scheet !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens nergens bevestigde berichten vanaf nu nog ongeveer 2 wekenquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:15 schreef Shayndel het volgende:
Ben benieuwd hoelang Luc blijft. Ik hoop dat ze hem de kans geven om nadia te krijgen.
jammer,had het wel komisch gevonden!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub stelt Brian voor om met Amanda te overleggen en een tijdje polyamoureus met Nadia om te gaan..... Helaas voorziet Brian problemen
Mootsquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
Jaap: Goed nieuws, Dennis is zich aan het afmaken, make-up aan het afhalen, dus we kunnen nu even praten.
De vier ridders terwijl de vier dames beneden smachtend wachten .......quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:26 schreef Ziet het volgende:
het lijken wel de ridders van de ronde tafel nu
*denkt ff de tweedagenbaarden, de paarden en de zwaarden erbij*
dat plan zou nog kunnen werken ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:28 schreef Shayndel het volgende:
Das wel goed plan van locoboy: Luc moet zeggen dat hij erin mag blijven al zij nix wegstemd. Soort omwisseling dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |