Toen hij op vakantie was. Hij had via via gehoord dat hij tijdelijk weg was. Heeft zelfs nog onopgedekt achter de bosjes gestaan om hem te zien weg rijden. Toen heeft hij pass\'nachts terror knallen gedaan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kijk maar uit ! Dennis heeft de Portugese vurigheid in zich he !
Hij heeft ooit het raam bij een ex van hem kapotgegooid !!!
Gaan ze nu nog tv kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Telefoon! Ik hoop dat dat is om te melden dat de film niet doorgaat.
Zeg maar : Dag nieuwe tietenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Nadia: Ja we moeten wel wat doen volgens het hokje he Luc??
Ze gaat weigeren!
Het valt me ook op dat FEBO sinds een paar dagen ineens 'het hokje' is geworden ........quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
......
Er wordt nu zo openlijk gesproken over de opdracht van de Febo voor de Luc en Nadia verhaallijn dat alle spontaniteit er van af is.
......
Zo kun je gewoon niet leven.
Ach, een dagje met Flens legt haar waarschijnlijk geen windeieren.quote:
Eigenlijk belachelijk dat bij een real life soap, alle échte emoties en dingen gestreamlocked worden etcquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
Waaruit maar weer blijkt dat te veel sturing van uit de Febo niet goed is voor de interactie tussen de mensen in het huis.
Er wordt nu zo openlijk gesproken over de opdracht van de Febo voor de Luc en Nadia verhaallijn dat alle spontaniteit er van af is.
Een tijdje geleden, toen alles verzwegen moest worden (van de 6-2 aanval) was er ook zo'n ongemakkelijke situatie in het huis.
Zo kun je gewoon niet leven.
veel zonnebankenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Die jongen kan echt geen 25 zijn met zulke groeven in zijn voorhoofd![]()
Over 3 maanden gaat de stekker er uit, nu openheid van zaken geven neemt Natasja de wind uit de zeilen met haar boek.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat FEBO sinds een paar dagen ineens 'het hokje' is geworden ........
Is flens lesbo dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, een dagje met Flens legt haar waarschijnlijk geen windeieren.
Het hokje proberen Luc en Nadia richting elkaar te sturen en dan gooien ze er op dit moment een film in. Ikke niet snapquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Nou de film is er.Slecht moment febo of mag het niet te leuk voor ons worden.
Wat dacht jij dan, zij is de hoofdproducent en heeft flink wat in de melk te brokkelen.quote:
Wat heeft dat te maken met de vraag "Is flens lesbo dan?" ?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, zij is de hoofdproducent en heeft flink wat in de melk te brokkelen.
Amanda en Brian mochten dat van de week ook, dus had raar geweest als Huub en Lieke dat niet mochten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
H en L mogen de film beneden volgen, dat is dan wel weer lief.
Ja doei, dat mochten Amanda en Brian laatst ook toen Amanda zogenaamd ziek was, niet meer dan terecht dus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
H en L mogen de film beneden volgen, dat is dan wel weer lief.
Ja,ik zal al zo'n beeld voor mij met flens en nadia. Ik bedoel ze doet nu ook al de sigaar van nix roken voor een backup.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan, zij is de hoofdproducent en heeft flink wat in de melk te brokkelen.
als ik last heb van mn buik,drink ik graag veel cola....dus wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft last van haar buik maar chips gaat er wel in.
Dinsdag waarschijnlijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef JEFFreal het volgende:
wanneer worden de cp's weer uitgedeeld?
Hij schijnt nogal last te hebben van de zoekgeraakte nagel van Nadiaquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef lorence1 het volgende:
waarom kan dennis niet zitten?
De sms-poll sluit vandaag dus over 2-3 dagen zal de uitslag wel komenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef JEFFreal het volgende:
over 3 a 4 dagen. Of ze wachten op begin volgende week.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef JEFFreal het volgende:
hij denkt effe aan mij..........quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef lorence1 het volgende:
waarom kan dennis niet zitten?
Shit, ik las FEBO, maar het antwoord blijft eigenlijk hetzelfde.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met de vraag "Is flens lesbo dan?" ?
Naad wil GEEN nieuwe tieten en GEEN nieuwe strakke buik,.........ze wil Dennisquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
\nadia gaat niet voor de tieten?
Ik hoor haar steed zeggen Dennix ik doe het niet
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij schijnt nogal last te hebben van de zoekgeraakte nagel van Nadia![]()
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian tegen Luc - Je moet haar gewoon keihard afwijzen, dat werkt, ze gaat jou nog eerder zoenen, dan andersom. Heb ik allemaal gelezen op dating dot com, afwijzen werkt altijd!
Inderdaad, niets, als je last hebt van je buik is het juist goed om chips te eten en cola te drinken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik last heb van mn buik,drink ik graag veel cola....dus wat is daar mis mee?
[..]
bij mij werkt cola goed bij misselijkheid,en buikpijntjes(weet niet wrm,maar tis zo...)quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, niets, als je last hebt van je buik is het juist goed om chips te eten en cola te drinken.
Cola drinken is juist goed als je misselijk bent, het beste is om er nog wat suiker in te doen. Werkt als een tiet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
als ik last heb van mn buik,drink ik graag veel cola....dus wat is daar mis mee?
Welterusten, ik duik er ook in, tot morgen FOKkers, succes voor de nachtploegquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
Nou dit wordt niets meer denk ik, dan maar naar me bed!!!!![]()
![]()
quote:
[..]
doet me denken aan een vogeltje wat ik ooit met de hand grootbracht...quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis moet haar nog wat bijvoeren
[ afbeelding ]
Slaap lekker beequeen en petraa!quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welterusten, ik duik er ook in, tot morgen FOKkers, succes voor de nachtploeg![]()
Deze moest nog even.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Meestal doe je in de pauze van een film iets anders, nu doe ik het maar tijdens de film ........
Ciao. ( ik zwaai nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welterusten, ik duik er ook in, tot morgen FOKkers, succes voor de nachtploeg![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is die driehoek rechts Huub z'n been?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:27 schreef Prospera het volgende:
Huub&Lieke liggen gezellig samen in bed te kijken![]()
[ afbeelding ]
6xhuubquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben jullie al gestemd? het laatste half uur is ingegaan. Zal ff spellen H U U B of L I E K E.
Nog 28 min....
TE LANGGGGquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Varen het volgende:
hoe lang duurt die rotfilm
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:31 schreef Shayndel het volgende:
Hebben jullie al gestemd? het laatste half uur is ingegaan. Zal ff spellen H U U B of L I E K E.
Nog 28 min....
Welke kijken ze.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef Varen het volgende:
hoe lang duurt die rotfilm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |