nice, zo zie ik fobo's graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Jimbo het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/1424
staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
Tja ehm, heel standaard en de kleuren vloeken echt niet normaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De kleuren zijn veel te vel als achtergrond...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.
Meer info
Je bedoeld die groene site? Kan het niet zo zijn dat die in het spaans moet zijn voor zijn klant? Het enigste rare is.. die site is copywriighted 2006...quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Dat met die header heb je mooi opgelost.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
ik zou de blauwe streep onder de header iets langer maken zodat ie gelijk met het menu staatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
Misschien kun je ze dan nog wat laten inspringen naar rechts?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef wc-eend het volgende:
... Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte?...
Complete legale versie kost rond de 700 euro..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef star01 het volgende:
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
Studenten licentie is goedkoper..quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef star01 het volgende:
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
Goed punt, zal het direct veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
Ik vind de kleur erg fel groen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |