oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
quote:
Indrukwekkende staaltje's design ppl!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Pat-man het volgende:
[..]
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...
Werk sinds '98 met PS en AI en zou niet meer weten wat ik zonder beiden zou moeten...
Hier een klein dingetje wat ik tijdens vervelen heb zitten maken... (is niet af ofzo)
[ afbeelding ]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).
Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
nice, zo zie ik fobo's graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Jimbo het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/1424
staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
Tja ehm, heel standaard en de kleuren vloeken echt niet normaal.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De kleuren zijn veel te vel als achtergrond...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp
'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??
[ link | afbeelding ]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.
Meer info
Je bedoeld die groene site? Kan het niet zo zijn dat die in het spaans moet zijn voor zijn klant? Het enigste rare is.. die site is copywriighted 2006...quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Dat met die header heb je mooi opgelost.quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
ik zou de blauwe streep onder de header iets langer maken zodat ie gelijk met het menu staatquote:Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..
Klik
De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..
De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
Misschien kun je ze dan nog wat laten inspringen naar rechts?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef wc-eend het volgende:
... Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte?...
Complete legale versie kost rond de 700 euro..quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef star01 het volgende:
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
Studenten licentie is goedkoper..quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef star01 het volgende:
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
Goed punt, zal het direct veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
Ik vind de kleur erg fel groen..quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..
[ afbeelding ]
Van de eerste vind ik de header niet zo mooi. En de derde layout ziet er i.m.o. het beste uit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:48 schreef Monotomo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens TVP.
dit met een doel gemaakt of iets van een groter geheel? deed me meteen denken aan nijntje op de 1 of andere manier.. zal de manier van tekenen wel wezen en het hoog kiddo gehaltequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[ link | afbeelding ]
klik voor betere kwaliteit
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Geen doel. Gewoon oefenen met tekenen op de pc. En ik had hier over gedroomd
Rofl, ik heb ook wel eens dat ik een droom uitwerk als ontwerp / tekeningquote:Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Geen doel. Gewoon oefenen met tekenen op de pc. En ik had hier over gedroomd
Schetsen, schetsen, schetsen en schetsenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreektProbeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Eensch.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest voor een opdracht voor school een cd-hoesje maken. Maar eens geprobeerd iets in die stijl te maken die je tegenwoordig bijna overal ziet, vind het er altijd wel grappig uit zien.
[ afbeelding ]
Wel redelijk gelukt vind ik zelf.
Zelfde probleem hier, ik zit helemaal vast.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreektProbeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Ziet er niet slecht uit, beetje donker misschien. Wat dacht je van een pentagram rond de schedel? Is die "halo" om de schedel trouwens de bedoeling?quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke heb ook weer wat geknutseld en dit is er uit gekomen.
de achtergrond heb ik er gewoon ff voor de fun neer gezet want heb nog geen idee wat ik met die schedel voor de rest wil gaan doen... iemand nog een idee wat ik er mee moet gaan doen of wat er nog mist of wat er mooi past bij mijn schedeltje? ik ben ff inspiratie loos atm.
[ afbeelding ]
Da's idd behoorlijk lastig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
tsja heb een gebrek voor een photoshopper ..ben kleuren blind donkere en of "stevige" kleuren vind ik erg mooi..en zijn ook alleen maar zichtbaar voor me
Dat deed ik in het verleden ook vaak, maar als ik nu iets uitknip doe ik het meteen maar goed, want anders kun je het later nog een keer doen. Dubbel werk dus.quote:halo om de schedel heb ik ff gedaan omdat ik ff snel een achtergrondje er bij wou hebben, is dus een gebrek aan netjes allemaal uitsnijden.
Daar heb ik er ook nog een paar van liggen.quote:ging mij meer op de schedel zelf om daar wat mee te doen.. word een work in progress ben ik bang voorlopig
Gaaf!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geexperimenteerd met fractals in Photoshop
[ afbeelding ]
Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.
De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.quote:Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Gaaf!Die fractals knallen van het scherm af.
Heb je die Southpark characters ook zelf gemaakt?
... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flarequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geexperimenteerd met fractals in Photoshop
[ afbeelding ]
Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.
Wat is er toch mis met een lensflare?quote:Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef Kamermans het volgende:
[..]
... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flareen de voorgrond en achtergrond vormen geen geheel.
2de en 3rde zijn wel leuk gedaan. alleen beetje slechte jpg copressie.
bij de 4de stoor ik me er enorm aan dat het idos teken zo wazig is. maarja je had geen tijd om die over te maken denk ik..
Cool!quote:Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.
Maar omdat het op die site maar beperkt is, heb ik besloten om ze zelf te maken.
Hier mijn PSD, als je zelf ook southpark characters wil maken.
Je hoeft me lensflare niet uit te leggen wat het doet, dat het goedkoop uitziet en filterachtig is een kwestie "tussen de oren" vind ik.quote:Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef Kamermans het volgende:
lensflare ziet er gewoon te goedkoop en filterachtig uit.
lensflare's ontstaan doordat het licht schuin het objectief in komt, het licht weerkaats dan tussen de vershillende lensen heen en weer. Dit is dus iets wat je niet zomaar tegenkomt en zeker niet als de licht bron in het midden is.
het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het primaquote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:
Bij mij kom je over alsof de Lensflare maar een cheesy kut filtertje is, maar ik kan je bewerkingen laten zien, dat je niet eens aan denkt dat het met de lensflare is gedaan.
Zal er eens een keer een maken, kijken of het je opvalt.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Kamermans het volgende:
[..]
het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het prima. het gaat ook helemaal niet op de manier waarop je iets maakt maar om het eindresultaat.
Daar ging het om...quote:Op zondag 4 november 2007 16:38 schreef Kamermans het volgende:
sorry maar vind het alsnog tutorial achtig, eerst bewerk je de lensflare in een orb, en daarna bewerk je de orb in een fractal
maar goed, het is waar dat er nu niet de standaard lensflare te zien is
Oke, en nu plaatjes....quote:
dat herhaaldelijk patroon wat je ziet bij die tekening die DarkManta een aantal post hierboven gezet heeft. die style is fractalquote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
Wat is fractal? Een effect?
Weet je, daar heb je een goed punt. En een belangrijke valkuil. De kunst is idd om het niet op te geven en toch door te gaan met bewerkingen, hoe vaak het ook niks wordt of hoe vaak je het ook aan moet passen of overnieuw moet doen. Het is alleen frustrerend en ontmoedigend en het wordt dan vaak een worsteling om er toch nog iets van te maken. En het is juist zo belangrijk om er lol in te houden.quote:Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:
[..]
...
In eerste instantie wilde ik die bewerking niet plaatsen, maar toch gedaan met een reden.
Namelijk als reden dat mensen niet bang hoeven te zijn als een beweking eens een keer kut is, en dan maar ophouden met bewerkingen met de gedachtte, tis toch maar allemaal kut bewerkingen.
Zelfs Mark, Ben Willmore, Scott Kelby maken ook kut bewerkingen en die blijven ook door gaan.
...
Meer info:quote:Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
Wat is fractal? Een effect?
Ik vind em wel cool en behoorlijk creepyquote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nou ben inmiddels weer met wat anders bezig en dit is het tot zo ver.. is het creepy genoeg??
heb de oogjes vanuit een digitale gasmasker weg gehaald, de kin en gaatjes gebeuren uit het masker van hannibal lector, en de vlekjes en spikes op der voorhoofd van een predator.
alles geblend en geprutst tot 1 kleur/geheel, vervolgens een photofilter er overheen gegooid en wat noise en lichtinval aangepast.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |