abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:47:08 #71
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_54024141
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:45 schreef donroyco het volgende:

[..]

Maar da's in Illustrator, ik doe het oldskool in Photoshop
oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...

Werk sinds '98 met PS en AI en zou niet meer weten wat ik zonder beiden zou moeten...

Hier een klein dingetje wat ik tijdens vervelen heb zitten maken... (is niet af ofzo)
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_54027467
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef Pat-man het volgende:

[..]

oldskool PS??? Volgens mij gaat Illustrator al even lang of bijna evenlang mee en is illustrator toch echt het vector programma. Zoals de naam het als zegt, PS is voor foto's. Dus zou eerder zeggen oldskool Illustrator...

Werk sinds '98 met PS en AI en zou niet meer weten wat ik zonder beiden zou moeten...

Hier een klein dingetje wat ik tijdens vervelen heb zitten maken... (is niet af ofzo)
[ afbeelding ]
Indrukwekkende staaltje's design ppl! Volgens mij hebben jullie dat vaker gedaan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:03:08 #73
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_54028554
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:41 schreef sweboy het volgende:

[..]

KLopt, die 3 sites zijn gemaakt voordat we een ontwerper hebben ingehuurd.
Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:23:38 #74
42555 Tomek
Take on the world!
pi_54028938
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 09:20 schreef XrAiDeN het volgende:

[..]

Op mij komen die ontwerpen ook erg 'templaterig' over. Ook valt me het verschil in kwaliteit op met de ontwerpen op je website (http://www.hkproductions.nl/).

Ontwerpen zoals http://www.multikeukens.nl/ , http://www.parasols.nu/ en http://www.rocsprintcup.nl/ die ook van HK productions afkomen zien er een stuk slechter uit dan de referenties in dat zip bestand. Hoe verklaar je dit?
wat een loser
pi_54029138
tvp
ne okuyon, bokmu var?
  Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:51:18 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_54032698
http://fotoboek.fok.nl/user/1424

staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_54034314
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 14:51 schreef Jimbo het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/1424

staan wat nieuwe ontwerpjes voor t fobo
nice, zo zie ik fobo's graag hier en daar loopt het ene gedeelte niet helemaal lekker over naar de volgende maar het concept is goed. Ik zou ook de grens tussen background en plaatje wegwerken door gewoon met een ruige brush met de kleur van de achtergrond van t fobo over de rand heen te gaan. Of met een gum natuurlijk en dan als png of gif opslaan zodat je de transparantie behoudt.

Check ook mijn fobo voor een voorbeeldje
0023
pi_54049058
tvp

'n simpel backgroundje voor mn hyves...crits??

[ Bericht 65% gewijzigd door star01 op 20-10-2007 11:46:22 ]
pi_54049337
kikker
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:50:05 #80
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_54049349
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp

[ link | afbeelding ]
Tja ehm, heel standaard en de kleuren vloeken echt niet normaal.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_54055123
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:28 schreef star01 het volgende:
tvp

[ link | afbeelding ]
De kleuren zijn veel te vel als achtergrond...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 22 oktober 2007 @ 02:31:13 #82
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_54082505
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Wel typisch dat veel van die screens van je spaanse(of welke taal dan ook) menu items hebben. Of je loopt de boel te bedonderen hier of je wordt bedonderd door je 'designer', want dan gebruikt hij templates waar jij weer voor betaald..
De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.

Meer info
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_54083353
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 02:31 schreef DarkManta het volgende:

[..]

De taal is Lorem Ipsum en is afgeleid van het latijn. De taal zelf is betekenloos, deze taal wordt meestal gebruikt door professionals om o.a. templates te maken voor websites.
Omdat de taal nietszeggend is, kun je dus ook niemand beledigen of discrimineren en dat is nog een reden dat deze taal gebruikt wordt.

Meer info
Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_54083539
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:20 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Maar die menu dingen lijken wel verdacht veel op spaans...
Je bedoeld die groene site? Kan het niet zo zijn dat die in het spaans moet zijn voor zijn klant? Het enigste rare is.. die site is copywriighted 2006...
pi_54208124
dit heb ik maar gedaan om uurtje tijd te verdrijven is het wat of moet ik me dood schamen?:P

do you have the guts to smell my nuts?
pi_54208239
belichting vind ik niet echt mooi, het gezicht is nu te donker..
verder is de texture er erg opgeplakt en kan wel wat meer contrast gebruiken.

maar voor een uurtje tijd is het best nettjes
pi_54213932
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..

Klik

De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..

De twee zwarte vlakken heb ik even gebruikt als vervanging voor plaatje..
pi_54217715
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:
Nadat mijn laptop een poosje ter reparatie weg was, ben ik nu weer wat bezig geweest voor mijn schoonouders..

Klik

De verschillende pagina's krijgen nog andere indelingen en dergelijke, het gaat nu meer of er mensen zijn die hun mening over logo, header, knoppen e.d willen geven..

Dat met die header heb je mooi opgelost. Maar persoonlijk vind ik de knoppen die je gebruikt veel te groot, zeker in verhouding tot de header (en misschien kun je ze ook beter uitlijnen met de linkerkant van de pagina)...
pi_54218750
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:57 schreef wc-eend het volgende:

Klik

ik zou de blauwe streep onder de header iets langer maken zodat ie gelijk met het menu staat
verder is het een beetje vreemd dat de tekst 'Nieuwe producten' bij mouse-over iets verplaatst en zoals gezegd zijn de buttons te groot

wel mooie header idd
pi_54220043
Ik zal die knop ff nakijken en fixen, rollover plaatje zal wel net niet hetzelfde zijn.. Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte? En die balk wordt ook langer

Ik ben blij dat de header netjes is gelukt
pi_54221478
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 12:21 schreef wc-eend het volgende:
... Ik zal de button's een tikkie kleiner maken.. maar krijg ik dan niet teveel witte ruimte?...
Misschien kun je ze dan nog wat laten inspringen naar rechts?
pi_54226251
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..

pi_54227483
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
url
pi_54228458
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
pi_54228689
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:47 schreef star01 het volgende:
ken ik die Illustrator ergens (gratis) downloaden??? zo ja waar
ik werk nu met open Canvas maar is zwaar klote*
Complete legale versie kost rond de 700 euro..
Maar alles is te downloaden natuurlijk
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_54228790
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
pi_54229224
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:04 schreef star01 het volgende:
jezus... maar hopen dat ik die niet nodig heb voor mn opleiding dan
Studenten licentie is goedkoper..
pi_54229489
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 17:57 schreef Drommelsch85 het volgende:
Mooi, maar kies een ander font ipv dat standaard MS 'handwriting' font. Dat is het eerste wat mij opviel..
Goed punt, zal het direct veranderen .
pi_54230173
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ontwerp voor de voorkant van een verslag, beetje gespeeld met brushes..

[ afbeelding ]
Ik vind de kleur erg fel groen..
zou er iets meer wit bij doen en de letters niet bovenaan maar wat speels aan de rechterkant..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 28 oktober 2007 @ 20:48:03 #100
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_54230680

Tevens TVP.
Bier ende tieten.
pi_54238768
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 20:48 schreef Monotomo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tevens TVP.
Van de eerste vind ik de header niet zo mooi. En de derde layout ziet er i.m.o. het beste uit.
pi_54241381
Zo..

- Knoppen wat kleiner gemaakt en rollover gelijk gemaakt, knoppen zijn nu ook klikbaar
- Balk wat aangepast

Klik
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:19:45 #103
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_54259473

klik voor betere kwaliteit
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_54274408
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 10:19 schreef Sjoewe het volgende:
[ link | afbeelding ]
klik voor betere kwaliteit
dit met een doel gemaakt of iets van een groter geheel? deed me meteen denken aan nijntje op de 1 of andere manier.. zal de manier van tekenen wel wezen en het hoog kiddo gehalte

ik vind um leuk
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:51:31 #105
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_54278025
Geen doel. Gewoon oefenen met tekenen op de pc. En ik had hier over gedroomd
  woensdag 31 oktober 2007 @ 08:58:02 #106
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54278124
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:18:02 #107
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_54292682
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 08:51 schreef Sjoewe het volgende:
Rofl, ik heb ook wel eens dat ik een droom uitwerk als ontwerp / tekening .
pi_54315359
Ik moest voor een opdracht voor school een cd-hoesje maken. Maar eens geprobeerd iets in die stijl te maken die je tegenwoordig bijna overal ziet, vind het er altijd wel grappig uit zien.

Wel redelijk gelukt vind ik zelf.
pi_54317779
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreekt Probeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54319424
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Lastig als het je soms totaal aan inspiratie ontbreekt Probeer al weken vanalles uit voor een flyer.. maar alles wat ik maak blijft al snel weer liggen.
Schetsen, schetsen, schetsen en schetsen
pi_54328457
oke heb ook weer wat geknutseld en dit is er uit gekomen.
de achtergrond heb ik er gewoon ff voor de fun neer gezet want heb nog geen idee wat ik met die schedel voor de rest wil gaan doen... iemand nog een idee wat ik er mee moet gaan doen of wat er nog mist of wat er mooi past bij mijn schedeltje? ik ben ff inspiratie loos atm.

pi_54328790
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moest voor een opdracht voor school een cd-hoesje maken. Maar eens geprobeerd iets in die stijl te maken die je tegenwoordig bijna overal ziet, vind het er altijd wel grappig uit zien.

[ afbeelding ]

Wel redelijk gelukt vind ik zelf.
Eensch. Ik vind de symmetrie ook mooi. Het enige dat ik wat storend vind is het "gladde" uiterlijk van de boxen in contrast met de rest...
pi_54328860
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Zelfde probleem hier, ik zit helemaal vast. Alles wat ik probeer verkloot ik op het moment. Ik doe zelfs geen tutorials omdat het toch troep wordt.
pi_54328892
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
oke heb ook weer wat geknutseld en dit is er uit gekomen.
de achtergrond heb ik er gewoon ff voor de fun neer gezet want heb nog geen idee wat ik met die schedel voor de rest wil gaan doen... iemand nog een idee wat ik er mee moet gaan doen of wat er nog mist of wat er mooi past bij mijn schedeltje? ik ben ff inspiratie loos atm.

[ afbeelding ]
Ziet er niet slecht uit, beetje donker misschien. Wat dacht je van een pentagram rond de schedel? Is die "halo" om de schedel trouwens de bedoeling?
pi_54330462
tsja heb een gebrek voor een photoshopper ..ben kleuren blind donkere en of "stevige" kleuren vind ik erg mooi..en zijn ook alleen maar zichtbaar voor me

halo om de schedel heb ik ff gedaan omdat ik ff snel een achtergrondje er bij wou hebben, is dus een gebrek aan netjes allemaal uitsnijden.

ging mij meer op de schedel zelf om daar wat mee te doen.. word een work in progress ben ik bang voorlopig
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:33:34 #116
124655 DarkManta
pi_54343071

Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.

Geexperimenteerd met fractals in Photoshop

Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.

[ Bericht 65% gewijzigd door DarkManta op 04-11-2007 14:26:27 ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_54352014
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:24 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
tsja heb een gebrek voor een photoshopper ..ben kleuren blind donkere en of "stevige" kleuren vind ik erg mooi..en zijn ook alleen maar zichtbaar voor me
Da's idd behoorlijk lastig.
quote:
halo om de schedel heb ik ff gedaan omdat ik ff snel een achtergrondje er bij wou hebben, is dus een gebrek aan netjes allemaal uitsnijden.
Dat deed ik in het verleden ook vaak, maar als ik nu iets uitknip doe ik het meteen maar goed, want anders kun je het later nog een keer doen. Dubbel werk dus.
quote:
ging mij meer op de schedel zelf om daar wat mee te doen.. word een work in progress ben ik bang voorlopig
Daar heb ik er ook nog een paar van liggen.
pi_54352056
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze ging het om een wedstrijdje, om binnen 1 minuut een wallpaper te maken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik hoorde southpark op de achtergrond en toen kreeg ik dit idee, nadat ik Idols had gekeken.
Gaaf! Die fractals knallen van het scherm af. Heb je die Southpark characters ook zelf gemaakt?
  zondag 4 november 2007 @ 13:33:43 #119
124655 DarkManta
pi_54354340
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:31 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Gaaf! Die fractals knallen van het scherm af. Heb je die Southpark characters ook zelf gemaakt?
De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.
Maar omdat het op die site maar beperkt is, heb ik besloten om ze zelf te maken.

Hier mijn PSD, als je zelf ook southpark characters wil maken.
pi_54355147
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef DarkManta het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flare en de voorgrond en achtergrond vormen geen geheel.

2de en 3rde zijn wel leuk gedaan. alleen beetje slechte jpg copressie.

bij de 4de stoor ik me er enorm aan dat het idos teken zo wazig is. maarja je had geen tijd om die over te maken denk ik..
  zondag 4 november 2007 @ 14:32:11 #121
124655 DarkManta
pi_54355500
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:14 schreef Kamermans het volgende:

[..]

... eerlijk gezecht valt het me een beetje tegen van je,..het is wel 1 minuut werkjes. maar bij de eerste zie ik een lens flare en de voorgrond en achtergrond vormen geen geheel.

2de en 3rde zijn wel leuk gedaan. alleen beetje slechte jpg copressie.

bij de 4de stoor ik me er enorm aan dat het idos teken zo wazig is. maarja je had geen tijd om die over te maken denk ik..
Wat is er toch mis met een lensflare?
Ooit heeft iemand geroepen, Lensflare? dat doe je toch niet!
En de lensflare daarom maar niet meer gebruiken, er zijn genoeg bewerkingen waar lensflare wordt gebruikt en dan ziet men het niet eens.

I know, maar probeer het zelf maar eens, binnen een minuut, zonder inspiratie of wat dan ook, zomaar effe wat doen binnen een minuut, best lastig hoor.

De jpeg compressie van die upload (foto) servers zuigen enorm, ben nog steeds geen goede tegen gekomen.

Bij de 4de had ik geen zin meer, om het Idols logo ook nog eens te vectoren, en was ik blij dat het zo ver klaar was. Misschien dat ik daar nog wat aan doe.
pi_54355615
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:33 schreef DarkManta het volgende:

[..]

De southpark Characters heb ik ook zelf gemaakt en heb http://www.southparkstudios.com/community/mycharacter/ als voorbeeld genomen.
Maar omdat het op die site maar beperkt is, heb ik besloten om ze zelf te maken.

Hier mijn PSD, als je zelf ook southpark characters wil maken.
Cool! En bedankt!
pi_54355758
lensflare ziet er gewoon te goedkoop en filterachtig uit.

lensflare's ontstaan doordat het licht schuin het objectief in komt, het licht weerkaats dan tussen de vershillende lensen heen en weer. Dit is dus iets wat je niet zomaar tegenkomt en zeker niet als de licht bron in het midden is.
  zondag 4 november 2007 @ 14:52:20 #124
124655 DarkManta
pi_54355976
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:43 schreef Kamermans het volgende:
lensflare ziet er gewoon te goedkoop en filterachtig uit.

lensflare's ontstaan doordat het licht schuin het objectief in komt, het licht weerkaats dan tussen de vershillende lensen heen en weer. Dit is dus iets wat je niet zomaar tegenkomt en zeker niet als de licht bron in het midden is.
Je hoeft me lensflare niet uit te leggen wat het doet, dat het goedkoop uitziet en filterachtig is een kwestie "tussen de oren" vind ik.
Daar mee bedoel ik dat de lensflare in de grafische wereld een slechte naam heeft gekregen, doordat vele mensen `m verkeerd deden gebruiken.
In mijn geval ook!

In eerste instantie wilde ik die bewerking niet plaatsen, maar toch gedaan met een reden.
Namelijk als reden dat mensen niet bang hoeven te zijn als een beweking eens een keer kut is, en dan maar ophouden met bewerkingen met de gedachtte, tis toch maar allemaal kut bewerkingen.

Zelfs Mark, Ben Willmore, Scott Kelby maken ook kut bewerkingen en die blijven ook door gaan.

Bij mij kom je over alsof de Lensflare maar een cheesy kut filtertje is, maar ik kan je bewerkingen laten zien, dat je niet eens aan denkt dat het met de lensflare is gedaan.

Zal er eens een keer een maken, kijken of het je opvalt.
pi_54356409
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:
Bij mij kom je over alsof de Lensflare maar een cheesy kut filtertje is, maar ik kan je bewerkingen laten zien, dat je niet eens aan denkt dat het met de lensflare is gedaan.

Zal er eens een keer een maken, kijken of het je opvalt.
het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het prima . het gaat ook helemaal niet op de manier waarop je iets maakt maar om het eindresultaat.
  zondag 4 november 2007 @ 15:26:17 #126
124655 DarkManta
pi_54356901
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:09 schreef Kamermans het volgende:

[..]

het eindresultaat kan best wel zo zijn dat je de lensflare niet meer ziet, dan is het prima . het gaat ook helemaal niet op de manier waarop je iets maakt maar om het eindresultaat.

eens....

voor jou dadelijk een extra lensflaretje
  zondag 4 november 2007 @ 16:12:34 #127
124655 DarkManta
pi_54358070

Speciaal voor Kamermans nog wat lensfare in een fractal verwerkt.
pi_54358775
sorry maar vind het alsnog tutorial achtig , eerst bewerk je de lensflare in een orb, en daarna bewerk je de orb in een fractal
maar goed, het is waar dat er nu niet de standaard lensflare te zien is
  zondag 4 november 2007 @ 16:50:12 #129
124655 DarkManta
pi_54359055
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:38 schreef Kamermans het volgende:
sorry maar vind het alsnog tutorial achtig , eerst bewerk je de lensflare in een orb, en daarna bewerk je de orb in een fractal
maar goed, het is waar dat er nu niet de standaard lensflare te zien is
Daar ging het om...
pi_54359194
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:50 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Daar ging het om...
Vandaar ook de
  zondag 4 november 2007 @ 17:04:00 #131
124655 DarkManta
pi_54359360
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef Kamermans het volgende:

[..]

Vandaar ook de
Oke, en nu plaatjes....
pi_54360498
Wat is fractal? Een effect?
pi_54361440
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
dat herhaaldelijk patroon wat je ziet bij die tekening die DarkManta een aantal post hierboven gezet heeft. die style is fractal
pi_54362420
Of een wiskundige berekening die leidt tot een vorm, bijvoorbeeld deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Mandelbrot_set
pi_54365816
quote:
Op zondag 4 november 2007 14:52 schreef DarkManta het volgende:

[..]

...

In eerste instantie wilde ik die bewerking niet plaatsen, maar toch gedaan met een reden.
Namelijk als reden dat mensen niet bang hoeven te zijn als een beweking eens een keer kut is, en dan maar ophouden met bewerkingen met de gedachtte, tis toch maar allemaal kut bewerkingen.

Zelfs Mark, Ben Willmore, Scott Kelby maken ook kut bewerkingen en die blijven ook door gaan.

...
Weet je, daar heb je een goed punt. En een belangrijke valkuil. De kunst is idd om het niet op te geven en toch door te gaan met bewerkingen, hoe vaak het ook niks wordt of hoe vaak je het ook aan moet passen of overnieuw moet doen. Het is alleen frustrerend en ontmoedigend en het wordt dan vaak een worsteling om er toch nog iets van te maken. En het is juist zo belangrijk om er lol in te houden.
En wat ook wel ontmoedigend kan zijn, is als je werk ziet van andere mensen, wat er echt spectaculair uitziet en waarvan je weet dat je dat niveau nooit zult halen. Soms krijg ik dan de neiging om m'n potloden e.d. maar uit het raam te gooien en PS van m'n PC te deleten.

pi_54365916
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:49 schreef Flaccid het volgende:
Meer info:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fractal

pi_54369288
nou ben inmiddels weer met wat anders bezig en dit is het tot zo ver.. is het creepy genoeg??

heb de oogjes vanuit een digitale gasmasker weg gehaald, de kin en gaatjes gebeuren uit het masker van hannibal lector, en de vlekjes en spikes op der voorhoofd van een predator.
alles geblend en geprutst tot 1 kleur/geheel, vervolgens een photofilter er overheen gegooid en wat noise en lichtinval aangepast.

zondag 4 november 2007 @ 23:15:05 #138
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_54369340
Ik vind dat filter maar helemaal niks.
pi_54370246
Dit vond ik wel een aardig verkeersbord:

maar ik kon em niet in een beetje fatsoenlijke kwaliteit vinden, dus heb ik zelf maar wat geprutst:

Niet te geloven hoe veel moeite ik had om die hoeken af te ronden...
pi_54370288
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nou ben inmiddels weer met wat anders bezig en dit is het tot zo ver.. is het creepy genoeg??

heb de oogjes vanuit een digitale gasmasker weg gehaald, de kin en gaatjes gebeuren uit het masker van hannibal lector, en de vlekjes en spikes op der voorhoofd van een predator.
alles geblend en geprutst tot 1 kleur/geheel, vervolgens een photofilter er overheen gegooid en wat noise en lichtinval aangepast.

[ afbeelding ]
Ik vind em wel cool en behoorlijk creepy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')