Ik heb even het gras gemaaid voor de laatste keer dit jaar. Ben ook niet helemaal wakker maar dat komt door de doorslaper die ik heb ingenomen, voordeel is dat ik in 1 ruk lekker slaap alleen is de middag een beetje duf.
Nog steeds ook te weinig activiteiten die ik ontplooi, eens ervoor gaan zitten en eens een schema opstellen over wat allemaal mogelijk is om te doen. Staar me een beetje dood op een beperkt aantal mogelijke activiteiten maar er is waarschijnlijk veel meer te doen.
Kopje koffie erbij
![]()
Gisteren voetbal gekeken op rtl-4, een van herenveen schoorde 7 keer in de wedstrijd, nieuwe record gevestigd. Daarna voetbal inside gekeken, een van mijn favourite programma's
![]()
Ben ook nog steeds een beetje computer moe, nu even erachter omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. De tuin is winter klaar op dit moment en het huis is opgeruimd en rennen langs de weg gaat niet door mijn knie, naar de sportschool even totaal geen zin in. In de kroeg gaan zitten in mijn eentje zie ik ook niet zitten, een wandeling in het bos maar ook daar geen zin in. In de stad rondlopen zonder iets te kopen zie ik niet zitten en langs vrienden gaan sowieso niet want die werken en die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Dus wat blijft er over als je thuis zit? Internetten en radio luisteren en wie weet eens ertoe verzetten om huiswerk op te sturen, ben nog wat laks. Vrijwilligerswerk zou echt een goede oplossing zijn tijdelijk. Maar dan moet ik ook daar achter staan, het hangen doorbreken dus ook. Te lang liggen hangen achterover.
Kan ook photoshop eens installeren op de pc om daarmee aan de slag te gaan, eens interese tonen in iets wat ik niet onder de knie heb.
Merk dat ik bij actie ondernemen helemaal goed voel vaker, even wat anders.
Geheugen opfrissen over bedrijfseconomie is ook een goed idee. Studiestof van vroeger erbij pakken zodat ik straks bij het oppakken van een opleiding minder achterloop of zelfs voor kan lopen.
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-10-2007 15:13:56 ]