quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef sararaats het volgende:
hey senesta
Mexicaanse tortilla is pikant zeg. heb er 2 binnen.
even iets over yvonne: ik heb in het vorige topic geschreven dat ik haar huwelijk niet wil verpesten.
(oops, I did it again)
zolang zij niets tegen me heeft, des te beter. misschien beter langs deze weg vragen: zin in een confrontatie op FOK!radio?
ik hou me nu bezig met m'n dvd collectie. goed hé
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuur je even een PM sara![]()
Wat voor dvd's hou je van?
quote:
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertjequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef sararaats het volgende:
ik heb een grote DVD collectie
ik hou wel van een horrorfilm na middernacht
ik heb zelfs een DVD van Bert en Ernie![]()
ik heb geen kinderen. mijn favoriet is: De Hel van Tangerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook best een hoop disneyfilms en dergelijke, ik kijk ook regelmatig pipi langkous met mijn dochtertje![]()
een waargebeurd verhaal.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef senesta het volgende:
De Hel van tanger ken ik niet, is dat een horror film?
welterusten !!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef senesta het volgende:
Ik ga het even lezen.
En dan zoek ik mijn bedje op, welterusten Sara
Hoiquote:
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi![]()
Alles goed Dromenvanger?
Was het nog gelukt met je LOI opdrachten van het weekend?
Halloquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
middag allemaal![]()
zie dat dromenvanger weer bezig is met een studie. Goed bezig![]()
Ik ben gister ff flink door het huis aan het rausen geweest, alles is weer aan kant. Morgen nog even wat verf halen voor 1 muur en eindelijk eens een schoenenopbergsysteem maken![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo
Bezig met echte studie wil ik het niet noemen, tis eerder een cursus van 1 jaar. Wel een mogelijkheid om te testen of ik het door ga zetten. Op papier al minstens 10 opdrachten gemaakt buiten toen ik het notebook niet had.
Dus jij flink aan de verbouwing geweestGeen foto's van het resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |