Jong Heerenveen gaat door.. Spelers die al voor het eerste elftal in actie zijn gekomen in de beker, mogen voor zover mij bekend volgens de KNVB-reglementen niet meer voor de Beloften acteren.. Dus tenzij die reglementen anders luiden zijn het deze jongens die het zullen moeten doen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:59 schreef dagizmo het volgende:
En gaat de ronde nu naar de club of naar het team?
Ja, ik dacht al... Als het van Telegraaf komt, dan is het toch nooit waar als het een gerucht is...quote:Op donderdag 1 november 2007 22:46 schreef MaxPower het volgende:
nee de hele deal is al afgeblazen, sterker nog er is nooit sprake van geweest.
Telegraaf
Ga daar maar niet vanuit!quote:Op donderdag 1 november 2007 22:47 schreef Mar0988 het volgende:
Ik wist al meteen dat Alves gewoon bij ons zou blijven!
Ja, inderdaad. We hebben het steeds makkelijk! Jammer dat het weer een uitwedstrijd is..quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:23 schreef dagizmo het volgende:
En lekker geloot!
Je vergeet de klasse.. Deze jongens kunnen echt leuk voetballenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef DarkShine het volgende:
Groot kans dat Jong Heerenveen dus nog verder bekert.
Over geluk niks te klagen dit bekerseizoen voor Jong Heerenveen!
Zeker, die trend is al langer ingezet, maar nu krijgt de rest van het land het ook in de gatenquote:Op zondag 4 november 2007 12:57 schreef koningdavid het volgende:
Wel leuk dat Heerenveen nu wat meer Nederlands talent heeft i.p.v. die anonieme Scandi's.
Beerens, Roorda, Zuiverloon, Jong-A-Pin; aardige talenten.
Op "RTL4 gemist"quote:Op zondag 4 november 2007 13:53 schreef michiel_merk het volgende:
Mooie overwinning , mooi om te zien dat bak nielsen zn draai heeft gevonden..
Vrijdag was op rtl 7 trouwens een reportage met sibon weet iemand waar ik dat kan terug zien ?
quote:
Jammer het scheen nogal vermakelijk te zijnquote:Buitenlandse series en wedstrijden uit de Eredivisie worden niet geplaatst op RTL Gemist. Wij hebben hier geen rechten voor.
Ja, juist... Beerens wordt denk ik een belangrijke waarde in het team net als Pranjic en Alves... Ook Bak Nielsen! Wij hebben dus een leuke team!quote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef JanVanHalst het volgende:
Heerenveen doet weer mee. Leuk voetbal en veel goals, zoals het hoort.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij had rijk kunnen worden bij Inter Milaan.
quote:Verbeek baalt van nieuw 'gedonder' rond Alves
07/11/2007 10:30
Afonso Alves staat weer compleet in de schijnwerpers, met dank aan de serieuze interesse uit Engeland. SC heerenveen-trainer Gertjan Verbeek baalt van de nieuwe transferperikelen.
SC Heerenveen heeft zoals afgesproken AZ op de hoogte gebracht van de serieuze interesse voor Alves. Manchester City heeft zich in Friesland officieel gemeld voor de Braziliaanse goalgetter.
De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en City verlopen vooralsnog moeizaam, waardoor AZ in de race blijft. Maar als het bedrag dat in de media wordt genoemd (naar verluidt twintig miljoen euro) klopt, dan haakt de Alkmaarse club af.
SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek ziet met lede ogen aan dat het 'gedonder' weer van voren af aan begint. 'De transferperiode is nog niet eens begonnen (van 1 tot 31 januari), maar de geruchtenstroom is alweer op gang. Het is niet leuk, maar het is niet anders', zegt de coach deze week in Voetbal International
'Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht', aldus Verbeek. 'Er stond in sommige kranten dat hij al betaald zou zijn, maar wij moeten dat steeds weer ontkrachten. Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.'
http://www.youtube.com/watch?v=CyHzY8agrmU je bedoeld deze ?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand die reclame van Abe's sportclub Heerenveen digitaal.
Thanx, mooiquote:Op woensdag 7 november 2007 17:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=CyHzY8agrmU je bedoeld deze ?
Dat liedje is trouwens speciaal voor de reclame gemaakt, word nog wel helemaal uitgebracht als het goed is
vorig seizoen welquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat vinden de Heerenveners van de voetballer Dingsdag eigenlijk? Zien zij ook de topper in hem die ik in hem zag?
Mooi stukje. Verwacht dit jaar nog wel één of twee vette acties in het ALS.quote:Wat stond je weer geil in de Feanfan Max.
Nee, het wordt gewoon de eerstequote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef MaxPower het volgende:
Het is zeker een goede overwinning en het gaat absoluut goed, maar die 5e plaats lijkt me nog niet zeker hoor.
Na die actie afgelopen zondag waarbij hij 4 man van Vitesse het bos instuurde ben ik helemaal om. Geniale voetballer die Sibon. De topclubs in Nederland zitten weer te slapen. Feyenoord heeft ie nog niet gehad geloof ik he?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:03 schreef SCH het volgende:
Sibon kreeg een 8 in de Telegraaf. Wat maakt die jongen een goed seizoen door. Zo ontzettend anders en veel meer inzet en passie dan in zijn vorige periode bij Heerenveen. Ik word nog eens fan van hem
Hij doet leuke dingen al zou het jammer zijn als hij straks weer DE spits is. Hij is juist goed als hij een beetje kan dealen en wheelen en iemand als Afonso de aandacht opeist.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Na die actie afgelopen zondag waarbij hij 4 man van Vitesse het bos instuurde ben ik helemaal om. Geniale voetballer die Sibon. De topclubs in Nederland zitten weer te slapen. Feyenoord heeft ie nog niet gehad geloof ik he?![]()
quote:Gerald Sibon is de beste van Nederland
nieuws Sibon zou misschien een redelijke supersub kunnen zijn en zelfs dat was volgens heel veel mensen te hoog gegrepen. De praktijk wijst zo langzamerhand toch iets anders uit. Sibon maakte negen officiële doelpunten en is met Michael Bradley de enige speler die in zowel competie, beker als UEFA Cup-toernooi het net wist te vinden.
Dat is blijkbaar ook de rapporteurs van De Telegraaf opgevallen. Zij geven de cijfers die uiteindelijk een Voetballer van het Jaar moeten opleveren en geen enkele speler haalde dit seizoen meer punten dan Geraldinho. Hij verzamelde tot nog toe vijftig punten en gaat samen met Van Bronckhorst (Feyenoord) aan kop van het klassement.
In datzelfde klassement maakte doelman Brian Vandenbussche een reuzensprong. Vorige week stond hij nog op plaats 70, na de wedstrijd tegen Vitesse op plaats 24. De spelers van sc Heerenveen die nog tussen Sibon en Vandenbussche in staan: Danijel Pranjic, Kristian Bak Nielsen, Michael Dingsdag, Michel Breuer, Gianni Zuiverloon en Michael Bradley.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch wel een goed boek dat over Heerenveen. Den Bosch is nog nooit zo vaak in een boek voorgekomen.
Sibonquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef michiel_merk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3JhlIQrazGc
![]()
Zeker wel effectief! Dit was tijdens de 2e helft tegen Vitesse en zo hield hij de bal in de ploeg, verstreek de tijd, plezierde het Heerenveen publiek én kreeg een vrije trap meequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Effectiviteit nul. Maar toch wel lachen.
quote:Vandenbussche krijgt beloning in Azerbeidzjan
20/11/2007 15:01
SC Heerenveen-doelman Brian Vandenbussche verdedigt woensdag het doel van België tijdens de EK-kwalificatiewedstrijd in Groep A in en tegen Azerbeidzjan.
Het wordt de derde interland voor Vandenbussche. Hij debuteerde op 20 mei 2006 tegen Slowakije en speelde zijn tweede en voorlopig laatste interland op 7 februari van dit jaar tegen Tsjechië.
Hij krijgt in Bakoe van bondscoach René Vandereycken de voorkeur bóven Club Brugge-doelman Stijn Stijnen. 'Dit is een beloning', zegt de keeper van Heerenveen in Het Nieuwsblad.
'Natuurlijk is dit geen wedstrijd met ongelooflijk veel belang, maar ik wil tonen dat ik in groten doen ben. Het is een droom om nummer één van de Rode Duivels te worden, ik denk dat ik er de capaciteiten voor heb.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |