quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hoevelaken ken ookligt meer centraler..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:44 schreef Cageon het volgende:
Ik vind alles prima als ik maar lekker kan rijden/sturen![]()
OPM doe is wat aan de OP
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:laatste keer dan he..dacht echt dat wordt aanpoten om em bij te houden
maar viel mee, op gegeven moment ging ik maar voorop rijden
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:![]()
Gasdosering werkt wel iets anders op een ZX-12 met snelgas... voor je het weet glij je onderuit.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:49 schreef Cageon het volgende:
Nice OP, gelijk maar power-wheelies trekken...
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:50 schreef Snelwagen het volgende:
Dude, nieuwe moto?
Nais men!!!!
Congratz!!!!1
quote:Meteen josti volk aangetrokken of heb je die zelf meegenomen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik zie het toch niet gebeuren dat er meer iemand deze kant op komten
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Als de Blade eenmaal rijdbaar is en ik ben er een beetje aangewent volgend jaar dus ergens waarschijnlijkwil ik best wel een paar keer die kant op komen hoor.... hier zijn toch geen leuke wegen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als de Blade eenmaal rijdbaar is en ik ben er een beetje aangewent volgend jaar dus ergens waarschijnlijkwil ik best wel een paar keer die kant op komen hoor.... hier zijn toch geen leuke wegen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef Cageon het volgende:
OPM We gaan wel een keertje vette foto's maken dan leen ik ff een SLR met goede lens..
Beter idee is eigenlijk als ik de eigenaar mee neem
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:55 schreef Cageon het volgende:
Moet je ff je ogen open houden voor mooie bochten/stukjes waar ook nog foto's geschoten kunnen worden![]()
Bij de MAC Zandvoort was een Ducati Hypermotard.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:43 schreef Cageon het volgende:
Zag gister nog een dikke 950 SM rijden, maar die snapte niet waar de bochten voor gemaakt zijn![]()
Ik denk dat je wel gigantisch baalt. Kost je veel tijd om te (laten) maken i.c.m papierhandel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:02 schreef Kevjan het volgende:
Met wat kunst en vliegwerk ben ik gelukkig overeind gebleven. M'n rechter zijkuipje is stuk, koelvloeistofreservoir afgebroken... Valt allemaal enorm mee.
Alleen een verdomd zere poot natuurlijk.
It is OPM, but not as we know him.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rijdt héérlijk soepelvanmiddag meteen ff getest
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:57 schreef Worldbeater het volgende:
Laat die OPM mij weer twee keer extra klikken, en daarna voor het topic zoeken!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef Worldbeater het volgende:
It is OPM, but not as we know him. [afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
u welcome
[..]
not yetcageon was al getuige op me fighter
pics ontbraken alleen nog
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
u welcome
[..]
not yetcageon was al getuige op me fighter
pics ontbraken alleen nog
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef Cageon het volgende:
Ik zal dit even bevestigen, alleen die op de foto lijkt hoger![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe
[..]
ja klopt, die dag eigenlijk ook maar een paar keer kort gedaanik was al eerder naar stannah <--legitiem gebruik
terrein gegaan waar ik deze hoogte ook haalde
Die andere was een 750, dus omgerekend 1200/750 moet hij dan ook 1.6 keer hoger komen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef Cageon het volgende:
Ik zal dit even bevestigen, alleen die op de foto lijkt hoger![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef Cageon het volgende:
Heb je ook nog een rondje gestuurd daarzo?
Vind het echt mega lekkere slingers en bochtjes die in eens een stuk krapper worden...
Links/rechts etc![]()
Alleen de put deksels moet je erg voor uit kijken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
op zich lekkere bochtenmaar toch teveel (fiets)volk aanwezig, dus rustig aan gedaan qua boggies..en putdeksels zitten op tricky plaatsen daar idd
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef Cageon het volgende:
Je trok ze zelf aan en dan nog klagen ook![]()
Ach das toch gewoon een goed doordrenkt luchtfilterquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die andere was een 750, dus omgerekend 1200/750 moet hij dan ook 1.6 keer hoger komen.![]()
Ik dacht ineens, laat ik het weekend nog ff goed afsluiten en snel e.a. voorbereiden voor de K&N luchtfilter installatie.Gaskabel los om de carbs uit te bouwen, het luchtfilterhuis wilde ik lossen... heeee...
[ afbeelding ]
Verse olie.![]()
Later zag ik dat het filterhuis gelukkig niet helemaal vol ligt, maar er is dus recentelijk overdruk geweest.![]()
![]()
Helaas gaan de carbs niet los zonder de tank te verwijderen, en heb ik vanavond geen zin meer in een waterbenzineballet.Dus dat doen we morgenavond! [ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
controle is wel 1.6 keer beterquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Die andere was een 750, dus omgerekend 1200/750 moet hij dan ook 1.6 keer hoger komen.
ik dacht toch echt een plee te zien in je huisquote:
Ik weet nu wel waar die olie bleef.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef Snelwagen het volgende:
Ach das toch gewoon een goed doordrenkt luchtfilter![]()
Controle is een puntje.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Controle is wel 1.6 keer betertelt dat ook
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Controle is een puntje.![]()
[ afbeelding ]
Het zijn niet de cc's.![]()
Doorgezogen naar je carbs, waarna het is de benzine werd opgelost. Automatische 2 takt smeringquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet nu wel waar die olie bleef.![]()
Ff wachten dan tot die van mij klaar isquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
koppllllllllll
![]()
![]()
maarre K&N erop flessen--> meeting @ Goes binnenkort
![]()
D@t is de shit.quote:
Ik wil nog wel een keer naar Goes.quote:maarre K&N erop flessen--> meeting @ Goes binnenkort
![]()
Ik geloof niet dat het door het filter kan. Maar het idee van extra smering.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:59 schreef Snelwagen het volgende:
Doorgezogen naar je carbs, waarna het is de benzine werd opgelost. Automatische 2 takt smering![]()
Lukt 2008?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:00 schreef worldpimber het volgende:
Ff wachten dan tot die van mij klaar is
Liefst in november klaar.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:16 schreef worldpimber het volgende:
Liefst in november klaar.![]()
Maar volgens mij word het 2008 idd?
Shure.quote:Want ik ga ook mee met hicham in december.![]()
![]()
![]()
I am being serious m8quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
Shure.![]()
Op vakantie zeker.![]()
En die Hiesj komt 2 jaar lang niet meer terug.![]()
Die gast heeft niet eens een motor. Oninteressant volk voor de Fok! MC.![]()
Ik zie wel wat geharde plekken, maar idd, hij is gesloopt, maar niet versleten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:30 schreef worldpimber het volgende:
Die band ziet er trouwens niet echt versleten uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |