quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:39 schreef Worldbeater het volgende:
Hmm.. soms ben ik wat traag van begrip.. bij Hyperpro was de achterband 1.0 bar.
En op Zandvoort 1.2, 1.4 en 1.6 bar na een sessie. Laten we e.a. eens visualiseren.
[afbeelding]
1.0 bar is te weinig.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:41 schreef hicham het volgende:
Hej hallo [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mzzl [afbeelding] [afbeelding]
Daar ben ik nu al aan gewendquote:
Oh grappigquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:28 schreef ikookhier het volgende:
Net Kevin Gespot bij de intratuin/nieuwe viaduct hij boven ik beneden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:31 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik heb jou niet gezien
![]()
Hej hallo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej![]()
kenker wat lekkerrrrrrrr![]()
![]()
moet eten nu, anders nog een ommetje gedaan
![]()
oja, thx all![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik vind t zo jammer dat die schokbrekers zo ontzettend duur zijn
De veren vallen meeDan ga je denken... goh... als ik nou ook zo'n schokbreker neem ?
![]()
En dan zie je de prijsen realiseer je dat je voor dat geld de GS van roderick 54353453 kunt overnemen
Mocht je dat willen...
Hej hallo [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mzzl [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
... Touché![]()
Ik ben jaloers!![]()
[afbeelding]
Vast geen familie van -XX-![]()
quote:
quote:Kheb diezelfde dijk weer gereden vandaag, lekker stukje wel![]()
Behaalde resultaat:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/10/27811492626.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/10/27811492615.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en gister op MSN bijna voorbij geluld
--> wist me te redden en jij nam het voor waar aan
[..]
quote:ik heb meteen se dijk vanuit Dodewaard gepakt op de terugweg [afbeelding]
quote:
quote:Is het wat?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kenker wat lekkerrrrrrrr![]()
![]()
moet eten nu, anders nog een ommetje gedaan
![]()
quote:wanneer gaan we stukje rijden?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]moest het uiteraard nog ff voor me houden tot de deal echt rond was
[..]
quote:[..]
Valt vies tegennah, stuurt goed
ik dacht dat het een lompe bak zou zijn in vergelijk met een 750..boggies blijven de shizzle
![]()
![]()
[..]
quote:Laag vlieger --> ik had vanmiddag precies hetzelfde als jij vorige week
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja togg
[..]
jij noemt alles een panta
trouwens, zocht u nog een kontske voor uwes fighterheb hier nog een R1 achterkant/kont liggen incl. undertail (zilver met.)
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:36 schreef worldpimber het volgende:
Neh doe maar nietBeetje erg standaard..
![]()
quote:Ik heb gehoord dat je op een damesfiets hebt gereden!!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:02 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar was jij vandaag ?! lekker gewerkt met dit mooie weer![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Idd.![]()
In Bolsward.![]()
Niet eens Fulcrum X gezien.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:10 schreef ikookhier het volgende:
[..]
zonde
ik heb heerlijk gereden op diverse dijkjes was lekker rustig .....................
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kort en demper
[afbeelding]
[afbeelding]
Al die moeite.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Verder, wat een kutzooi
Maar ff kijken of ik morgen ook nog maar de krik van uit de auto van m'n zus kan halen, want krijg de krik dus niet in het midden onder de blade![]()
Echt, krijg gewoon zin om die blade op z'n kant te gooien, kan ik er ook bij![]()
Ook louis maar eens mailen of dit cheap ass ding op mijn goedkope shitbok past, zo niet heb ik een hele kutte achterbok te koop![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al die moeite.[afbeelding]
Terwijl je niet eens een simpele U-balk in je overkapping wilt maken, want 'daar zat al genoeg werk in'. [afbeelding]
Moest je maar niet zo lang zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:11 schreef Roderick2085 het volgende:Probleem is een beetje dat als ik dat wil gaan doen ik veel ruimte ga verliezen.... ding is 2 meter breed, wil ik dat stevig genoeg hebben, moet ik weer met van die diagonaal balken gaan zitten kloten om het stevig genoeg te maken, waar ik dan vervolgens iedere keer weer m'n kop tegen kan stoten
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moest je maar niet zo lang zijn.![]()
[afbeelding]
Verstevigen kan idd met diagonaalbalken, maar anders ook met grote driehoeken links en rechts.![]()
Je wil gewoon niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:48 schreef Roderick2085 het volgende:
True, maar de breedte tussen die 2 palen waar de motor dus tussenstaat is dus 2 meter bij mij.... dan zijn grote driehoeken nooit genoeg
Je begrijpt mij wel erg vaak niet de laatste tijd. Stel je open voor andere culturen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:54 schreef worldpimber het volgende:
Een van je betere foto'sIk kan alleen ff niet ontcijferen wat het is

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
best gaar numorgen rijden/meeten ergens
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:24 schreef -XX- het volgende:
Had hij nat die droge bandjes ( hoe dat ook heet.)
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:29 schreef -XX- het volgende:
Als je me niet helpt blijft dit de hele dag op het puntje van me tong liggen.
En dat is irritant.
OEDEMORGEN!!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wil je best helpen iets anders op het puntje van je tong leggen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil je best helpen iets anders op het puntje van je tong leggen![]()
![]()
OPM is hentai.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pfff....
Je weet het gewoon niet.Slecht hoor. Je bent niet eens blond.
![]()
![]()
Wat is je excuus dan! ?![]()

Daar doe je het voor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:41 schreef Kevjan het volgende:
Lekker kleurtje koelvloeistof zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OPM is hentai. [afbeelding]
Je wil toch niet zeggen dat je discrimineert?![]()
Ik ben wel blond trouwens!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OEDEMORGEN!!!![]()
"This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up."
Misschien maar beter ook.
Sowieso schrijf je zo.
quote:BASF all-round motor koelvloeistof speelt in op de constant groeiende eisen van moderne motoren.
De eeuwig bevroren wateren van de Noord- en Zuidpool zijn een zeer onaangename omgeving. Net onder de dikke sneeuw- en ijslaag leven allerlei soorten diertjes, klaarblijkelijk immuun voor de extreem koude temperaturen. Eén van hen is de Antarticaanse ijsvis (trematomus bernacchii). In de evolutie heeft deze vis zijn eigen anti-vriessysteem ontwikkeld. De vis heeft `anti-vries glyco-eiwitten´ in zijn bloed die verhinderen dat de watermoleculen zich als ijskristallen vastkleven aan de vis. Hierdoor kunnen de cellen openbarsten en wordt de circulatie van de vis aangetast.
Tijdens de koude seizoenen van het jaar hebben de technische onderdelen van een auto te maken met soortgelijke problemen. Het water dat door de koeling stroomt vriest vast tijdens winterse temperaturen. In het ergste geval zal het ijs uitzetten, waardoor de radiator en het motorblok het begeven. Dat zal resulteren in het ´total loss´ verklaren van de auto. Geen pretje dus! De vorst heeft zijn vernietigende werk gedaan. Een goede reden wellicht om een nieuw anti-koelvloeistofmiddel te kopen. Gewoon water heeft prima eigenschappen: het kan extreem grote hoeveelheden warmte absorberen en verwijderen van de motor. Daarnaast is het goedkoop en meteen beschikbaar. Maar het grote gevaar schuilt in het feit dat het kan uitzetten en dus de motor kapot kan maken.
Wat de evolutie heeft gedaan voor de ijsvis - het voorzien van zijn eigen unieke anti-vriessysteem – doen de laboranten van BASF al 75 voor de auto-industrie met het anti-vries merk Glysantin®. Met de juiste mix van Glysantin® en water kan een auto temperaturen doorstaan van -40 graden. Zelfs in de zomer - de grootste component van Glysantin® is het divalent alcohol ethyleen glycol - beschermt het de auto tegen het uitvallen van de motor. Dit komt niet alleen doordat het het vriespunt van water naar beneden brengt maar ook het kookpunt en daardoor voorkomt dat de motor overhit raakt.
Als dit BASF product één van de vele anti-vriesproducten, gebaseerd op ethyleen glycol zou zijn, dan was het einde van het verhaal. "Beschermen van de motor tegen vorst en warmte zijn twee problemen die Glysantin® aanpakt. Maar er is nog een derde probleem dat wordt aanpakt: het beschermt ook tegen roest", legt Ladislaus Meszaros uit, verantwoordelijk voor BASF Performance Chemicals Divisie voor de wereldwijde ontwikkeling en toepassing van technologie in de auto-industrie. "Het is de 3-trapsraket die dit allround anti-vriesproduct onderscheidt van zijn concurrenten. Het water in het koelsysteem gecombineerd met de hoge temperaturen veroorzaakt roest" vervolgt Meszaros. "Zonder deze bescherming zal de roest zich snel een weg vreten door het metalen omhulsel van de radiator".
Hulp is onderweg in de vorm van de speciale roestremmer Glysantin® dat dit hierdoor tot het meest verkopende anti-vriesproduct van Europa maakt. BASF experts zijn continu bezig om het product te moderniseren om zo tegemoet te komen aan de hoge en speciale eisen die worden gesteld aan de motoren in de automotive-industrie.
Het succes van Glysantin® wordt extra onderstreept door de onderscheiding met het kwaliteitslabel ´Highly Recommended´ van DEKRA, het internationale test- en certificatiebureau. Sinds de introductie van het product is het herhaaldelijk onderscheiden.
Kipfiletje(s)?quote:
Nee, het is overwegend romantisch juist. Geen open deuren intrappen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:47 schreef -XX- het volgende:
"This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up."
Misschien maar beter ook.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:49 schreef Worldbeater het volgende:
Visolie! <insert fishing happy.gif>![]()
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kipfiletje(s)?![]()
[..]
Nee, het is overwegend romantisch juist. Geen open deuren intrappen.
Dat mag Bazzie doen.![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me niet zo lekker, zeker omdat ik de aardappelen erin bak, maar olijfolie is in huis.quote:
Coole motorquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx
[..]
dan moet ik naar een bdayrond 3en ga ik die kant op
Succes, maak ze af.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Succes, maak ze af.![]()
Verstopt koelwaterkanaal!!!
[afbeelding]
Gelukkig gewoon een piccie van internet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:08 schreef Worldbeater het volgende:
Coole motor, nooit mee gestannat, en is de olie nog helder?
![]()
Ik vind het wel een massief ding, power
, alleen de voorkant verdient nog wat aandacht.
massief ja
lomp nee
me 7R voelde lomper aan
en power
![]()
dacht dat ie serieus met me aan de haal zou gaan
![]()
maar tis gewoon goed zo, lekker vermogen voorhanden en goed te doseren
voorkant is best zowannaB kuipjes
ben der nog niet één tegengekomen waarvan ik dacht juistuhm
![]()
Echte competitione.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:11 schreef Cageon het volgende:
Thx.
huidige stand is ik 1, maar met de aftrek van 2 (slechtste) races sta ik dus niet zo tof meer![]()
Ik zeg al langer, een zware is je ware.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
massief ja
lomp nee
me 7R voelde lomper aan
en power
![]()
dacht dat ie serieus met me aan de haal zou gaan
![]()
maar tis gewoon goed zo, lekker vermogen voorhanden en goed te doseren
True, maar ding oogt over het geheel groot, maar heeft een redelijk smal koplamp stuurgedeelte.quote:voorkant is best zowannaB kuipjes
ben der nog niet één tegengekomen waarvan ik dacht juistuhm
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zeg al langer, een zware is je ware.![]()
En ja, aan de haal gaan had ik zeker niet verwacht.
Al deed'ie dat met Hicham wel, op het achterwiel naar de 200 km/u.![]()
Misschien dat de motor jou beter ligt.
quote:True, maar ding oogt over het geheel groot, maar heeft een redelijk smal koplamp stuurgedeelte.
Wat ik zo op de foto's van gisteren zag, ik heb je nieuwe motor natuurlijk nog niet irl gezien.![]()
quote:Damn, ik was even bang dat je een tijdje niet meer kon rijden.![]()
quote:Hoi,
Op vrijdag 21, Zaterdag 22 en Zondag 23 Augustes 2009 viert de Engelse TOMCC ( Triumph Owners Motor Cycle Club) het grootste feest sinds jaren met als hoofd thema 50 jaar productie van Triumph Bonneville. ( Niet te verwarren met de eerste ritten van Johnie Allen op de zoutvlakte in Utah in 1957)
Wereldwijd worden er uitnodigingen verstuurt [...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het hoogtepunt stoppen.quote:
Wie heeft het steeds over plastic dan.quote:nah, teveel kuip op zulkse nakenden is niet aan mij besteed
![]()
![]()
Nog steedsquote:all part of The Plan![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
Amateurs bij de Fok! MC, de Triumph club doet tenminste lekker vooruit plannen.
quote:Wie heeft het steeds over plastic dan.![]()
![]()
quote:Nog steeds![]()
![]()
nog steedsolie
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:08 schreef Worldbeater het volgende:
Coole motor, nooit mee gestannat, en is de olie nog helder?
![]()
Ik vind het wel een massief ding, power
, alleen de voorkant verdient nog wat aandacht.
Niks aandacht voor de voorkant, die is perfect zo rampetamperd.![]()
Te grote koplampen vallen zeker ook onder de moslim censuur.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef worldpimber het volgende:
Niks aandacht voor de voorkant, die is perfect zo rampetamperd.
De grootste en dikste single koplamp die er bestaat.quote:

quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:49 schreef Worldbeater het volgende:
Visolie! <insert fishing happy.gif>![]()
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind die twee koplampjes net twee geamputeerde bovenarmpjes. [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan ik me wel bij aansluiten. Doe mij maar een grote oldskool koplamp
.
Maar aan mijn mening moet je niet zoveel waarde hechten... Ik zit niet zo in de SF-scene![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
De grootste en dikste single koplamp die er bestaat.
quote:Nu klopt het gewoon niet in mijn bovenkamer.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:37 schreef Kevjan het volgende:
Hier kan ik me wel bij aansluiten. Doe mij maar een grote oldskool koplamp
.
Maar aan mijn mening moet je niet zoveel waarde hechten... Ik zit niet zo in de SF-scene![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:40 schreef worldpimber het volgende:
Jongens, we zitten wel in de Fok! Streetfighterclub vandaag he. [afbeelding]
Maareeh, ik sta perplex ... dus ik zwijg verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog ff bij de automaterialen zaak kijken.quote:
Maar normaal gesproken gooi ik er blauwe koelvloeistof van de Gamma in.![]()
Ik twijfel nog wel over een additiefje.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij ben ik verdoemt om een 'fighter' van m'n blade te maken
Met 2 krikken omhoog lukt dus ook niet, dan dus denk ik maar ff wb z'n advies uitwerken.
Volgens mij gaan de credits naar die vage SM rijders.![]()
Bij Hyperpro deden ze de Triumph ook via het balhoofd omhoog takelen.
Normaal doen ze bijna alles op de middenbok met wat ondersteuning.
Maar deze motor was ze toch iets te lomp.
Zag er net weer veel op de weg. Mooi weer man! Dik genieten.quote:Dan bedenk ik me net ook nog eens dat ik met een achterbok natuurlijk ook de tailrisers niet kan monteren![]()
Misschien anders toch maar eens overwegen om zo'n vage middenbok te kopen![]()
Zodra die keerringen ooit zijn gedaan denk ik maar eerst ff originele topkuip erop, kan ik tenminste nog ff rijden![]()
Volgens weekend kan ik wel meeten. Op zaterdag in ieder geval wel. Zondag misschien.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 07-10-2007 15:52:43 ]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een aanwinst voor de MC.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Morgen nog ff bij de automaterialen zaak kijken.
[..]
[afbeelding]
Volgens mij gaan de credits naar Snelwagen.![]()
Maar deze motor was ze toch iets te lomp.![]()
[..]
Zag er net weer veel op de weg. Mooi weer man! Dik genieten.![]()
Volgens weekend kan ik wel meeten. Op zaterdag in ieder geval wel. Zondag misschien.![]()
TSSSSK![]()
Iemand nu nog rijden?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Tjek rechts op de kast die witte fles.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:10 schreef worldpimber het volgende:Is die van de gamma wel geschikt voor je motor dan?
I believe so.quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
Een aanwinst voor de MC.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
[afbeelding]
Volgens mij gaan de credits naar die vage SM rijders.![]()
Maar deze motor was ze toch iets te lomp.![]()
[..]
Zag er net weer veel op de weg. Mooi weer man! Dik genieten.![]()
Ook goed, heb me inmiddels alweer een beetje bedacht
Ga denk ik maar gewoon zo'n universele middenbok kopen
Nog meer geld pleite, maar ja, zo schiet het ook niet op
![]()
Denk dus ook niet dat ik volgende week al rij![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tjek rechts op de kast die witte fles.![]()
[..]
I believe so.![]()
Fok! MC fighterclub. Cageon crasht binnenkort uiteraard ook, dus die kan meedoen.
Weet jij trouwens waar ik dan van die dubbele kleine koplampjes kan kopen?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:13 schreef Cageon het volgende:
My ass ja!
Komt het canvas er doorheen? Nee? Dan is hij nog niet op.quote:Mijn achterband is nu echt definitief op, niet te gebruiken tot op de gordel
SV rijders moeten gewoon boeten.quote:Draai ik even het gas open over een 100 weg langs wat auto's laat t gas weer los tijdens het uitrijden rij ik langs een auto, kijk naar binnen...
Hmm witte blouse en figuurtjes op zijn schouder, maar even aan de snelheid houden![]()
500 meter later staan ze te laseren![]()
![]()
ze hadden wel een SV1000 te pakken![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Komt het canvas er doorheen? Nee? Dan is hij nog niet op.
Of denk je dat het profiel de grip bepaald.![]()
Ik zag een tijdje geleden nog een ex fokker die even niet meer durfde te meeten.
Want de achterband was 'op'.![]()
[..]
SV rijders moeten gewoon boeten.![]()
Goed dat je het op tijd zag.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel een mooi 'golvend' oppervlak op de voorband van de op/afrit die ik net heb gehad![]()
![]()
Ik heb als doel binnen een jaar ook rullen aan de band te hebben
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:41 schreef Cageon het volgende:
Precies op de plekken waar veel/hard op geaccelereerd word![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:14 schreef Worldbeater het volgende:
Tjek rechts op de kast die witte fles.![]()
[..]
I believe so.![]()
Fok! MC fighterclub. Cageon crasht binnenkort uiteraard ook, dus die kan meedoen.
Weet jij trouwens waar ik dan van die dubbele kleine koplampjes kan kopen?![]()
quote:
Of course my dear Pimber.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:49 schreef worldpimber het volgende:
Niet echt antwoord op mijn vraag.![]()
Fok!SFC
Dat kan iedereen in de Fok! MC hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:41 schreef Cageon het volgende:
Ik heb als doel binnen een jaar ook rullen aan de band te hebben![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:22 schreef Kevjan het volgende:
Anders ben ik ff van achter aangereden vanmiddag![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
En van de laatste keer.![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Of course my dear Pimber.![]()
[..]
Dat kan iedereen in de Fok! MC hoor.![]()
[afbeelding]
En van de laatste keer.![]()
[afbeelding]
Feit is dat de Trident gewoon veel handelbaarder was. Dat zie je wel aan die pics.quote:
We doen nog een Fok! MC circuitdag hor.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Feit is dat de Trident gewoon veel handelbaarder was. Dat zie je wel aan die pics.
Maar het hielp ook niet dat de achterband nu oud is en leeg loopt.
Op excuses voor de volgende keer wordt nog gebroed.![]()
[..]
We doen nog een Fok! MC circuitdag hor.![]()
Maar op de openbare weg kan het ook, is er geen klaverbladje in de buurt?
Pimber gaat het even voordoen.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:42 schreef Makster het volgende:
OPM de bandit van Lim gekocht![]()
Als zo, nice en feli![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:42 schreef Makster het volgende:
OPM de bandit van Lim gekocht![]()
Als zo, nice en feli![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:43 schreef Cageon het volgende:
U heeft goed gegokt Mr met de porno...
Zag gister nog een dikke 950 SM rijden, maar die snapte niet waar de bochten voor gemaakt zijn![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik gok nogal graag en helemaal als blijkt dat ik het later goed heb![]()
Bochten zijn er om te voorkomen dat mijn 1 pitter te veel overtoeren draait![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ben je gevallen of kon je blijven staan?
En hoe is het met de motor?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Door -XX-?In je kont geragd?
![]()
![]()
![]()
[..]
Een schaamrand én rullen
quote:
dat zou ik dan weer niet zo heel snel doen...quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hier pakaan, stuk piemol in je reet![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat zou ik dan weer niet zo heel snel doen...
dat kan averechts aflopen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:43 schreef Cageon het volgende:
Nog nooit een klaverblad gezien hier in de buurt, OPM wist er wel eentje.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:02 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Met wat kunst en vliegwerk ben ik gelukkig overeind gebleven. M'n rechter zijkuipje is stuk, koelvloeistofreservoir afgebroken... Valt allemaal enorm mee.
Alleen een verdomd zere poot natuurlijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Beekbergenmooi wegdek ook nog
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik op je kont was geragt had je zeker minder schade gehad.Ik zal geheid 30 meter weg geketst zijn.
![]()
HD, zo zwaar.
Zo'n volle lading erin.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach daar zijn stootkussens voor heOvertoom maakt er nu reclame voor
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
Op excuses voor de volgende keer wordt nog gebroed.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:02 schreef Kevjan het volgende:
Met wat kunst en vliegwerk ben ik gelukkig overeind gebleven. M'n rechter zijkuipje is stuk, koelvloeistofreservoir afgebroken... Valt allemaal enorm mee.
Alleen een verdomd zere poot natuurlijk.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:28 schreef Cageon het volgende:
Moeten we maar is een keer een meet voor regelen?
quote:Ja niet bar veel, maar wel een een leuke op-/af-/op- combinatie gereden bij Zutphen
En wat andere wegen, maar niet heel spectaculair, jij vanmiddag?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is niks voor een meet
[..]
ja ben nog ff weggeweest..had wel die Bday later op de dag
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pimber vond ik maar traag minder snel dan ik dacht op zen 12
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik bedoel meer; beter een keer met 2 of 3 manals je daar de boel gaat gangbangen kun je minder lang hangen
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef Cageon het volgende:
Ik zie het toch niet gebeuren dat er meer iemand deze kant op komten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |