quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten zou een prima clubcoach zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Basten zou een prima clubcoach zijn.
Heb je gelijk in. Was als nietszeggend proefballonnetje bedoeld. Ik denk wel dat hij op tactisch gebied sterk zou zijn. Een intelligent iemand met veel voetbalinzicht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt een type om trainer te worden.
Seedorf in tegendeel wel.
quote:De trouwe fans worden al jaren voor de gek gehouden met beleidsplannen, die niets van doen hebben met de realiteit. Met name John Jaakke ligt niet wakker van alle kritiek. Hij blijft vrolijk lachen en schudt bestuurders van de tegenstander met een big smile de hand na wéér een slecht resultaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef Wooldoor het volgende:
haha hoorde net de verslaggever bij Twenten dat Hans van der Zee een nieuwe trainer aan het scouten is in Enschede.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar baseer je dat nou weer op? Die pannekoek mag dan een geweldige voetballer geweest zijn, maar eerst mag hij het eens gaan laten zien bij een Sparta ofzo, niet meteen bij Ajax!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De visie en gedachtegang die Van Basten volgt en in zijn hoofd heeft zou perfect bij Ajax passen. De clubcoach Van Basten is nu bondscoach en dat gaat niet goed samen. Hij denkt en wil werken als een clubcoach, maar kan dat niet als je een selectie maar een keer in de zoveel tijd twee trainingen hebt.
Verder is de kritiek wat er nu is over bijv wisselend selectiebeleid - dat is geen issue bij een club. Ik denk dat hij zeker spelers zodanig kan beïnvloeden dat ze nog enkele jaren langer bij Ajax blijven en niet te snel het buitenland op zoeken. En dat hij al zijn ervaring en kwaliteiten als speler ook als coach kan overbrengen op zijn spelers.
Goed punt, dat laatste.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het ook wel zitten in Van Basten, omdat ik het bondscoachschap niet valt te vergelijken met het trainen van een club. Bovendien heeft de naam Van Basten ook wel potentie bij toekomstige aanwinsten uit het buitenland.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie het ook wel zitten in Van Basten, omdat ik het bondscoachschap niet valt te vergelijken met het trainen van een club. Bovendien heeft de naam Van Basten ook wel potentie bij toekomstige aanwinsten uit het buitenland.
Van B heeft een veel grotere naam dan deze drie.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als Koeman, Wouters en Blind bedoel jeVan Basten als coach wordt een regelrechte ramp.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Net als Koeman, Wouters en Blind bedoel je![]()
Omdat hij dat nooit van zijn leven zal doen.quote:
buiten dat is het wel een optiequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat hij dat nooit van zijn leven zal doen.
Dan kom je al snel bij Stevens of Jol terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Wooldoor het volgende:
Ok even schelden in de kerk maar ik zou een type van Marwijk wel graag willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |