zag dit topic wat laat maar goed sportfreak lijkt me ook een goede voor een toernooitjequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Zou ook niks voor mij zijn
Borisz wilt misschien wel weer.
Hij won op die spelen wel goud. Dat verzachtte de pijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
- Edwin Moses vergeet zijn tekst bij de spelen van LA
Huh? Of bedoel je nu Gerard Kemkers.quote:- Bart Veldkamp valt tijdens de 5000 meter op de OS
Dennis Taylor.quote:- Ben ff zijn naam kwijt, maar Steve Davis verloor van hem in de allerlaatse frame met de allerlaatste bal
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
- Edwin Moses vergeet zijn tekst bij de spelen van LA
De Olympische eed wordt altijd afgelegd door een sporter. In 84 was dat Edwin Moses. Maar halverwege raakte ie de tekst kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?
Het afleggen van de olympische eed tijdens de opening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?
Dan mag Rintje Ritsma er ook wel bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Leo Visser mag je er eigenlijk ook wel tussen zetten.
Dikwijls met klein verschil geklopt om olympisch goud.
In Calgary door Tommy Gustafson en in Albertville door Koss.
Ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Olympische eed wordt altijd afgelegd door een sporter. In 84 was dat Edwin Moses. Maar halverwege raakte ie de tekst kwijt
Zullen we het maar houden bij momenten en niet met volledige carriéres?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Leo Visser mag je er eigenlijk ook wel tussen zetten.
Dikwijls met klein verschil geklopt om olympisch goud.
In Calgary door Tommy Gustafson en in Albertville door Koss.
Klopt. Hij mag er bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan mag Rintje Ritsma er ook wel bij.
Alles gewonnen, maar Olympisch Goud zat er net niet in.
voor mij de meest dramatische, je ziet gewoon de radeloosheid bij David Purley terwijl hij hem probeert te redden, maar niks kan doen, vreselijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef sportfreak het volgende:
- Roger Williamson verongelukt tijdens Grand Prix van Zandvoort, Hij verbrand levend door slecht optreden hulpdiensten
Heeft wat mij betreft niets met sport te maken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
- OJ Simpson steekt twee mensen dood betaald 5 miljoen voor de beste advocaten en loopt nog vrij rond
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft niets met sport te maken.
Damn...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
voor mij de meest dramatische, je ziet gewoon de radeloosheid bij David Purley terwijl hij hem probeert te redden, maar niks kan doen, vreselijk.
http://www.youtube.com/watch?v=DRYPbiyhPLs
Gaat me om het feit dat het ver na zijn sportcarriere is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Wim van Hanegem het had gedaan ?
Jan Bols op het EKquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:00 schreef Szura het volgende:
- Die schaatser, naam kwijt, die de verkeerde bocht nam, ook nog de buitenbocht en zo de wedstrijd verloor.
De eerste zwarte. Lees het verhaal van Jacky Robinson eens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:46 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er dramatisch als een zwarte in een sport speelt?
Zeker goed tong. Alleen zijn het dramatische sportmomenten. Geen belangrijke, grote o.i.d.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste zwarte. Lees het verhaal van Jacky Robinson eens.
Ok Smits hoeft er misschien niet in maar ik brainstorm alleen maar.
Je had ook kunnen zeggen : 'Leuk Tong die bijdrages'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |