quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:41 schreef sportfreak het volgende:
suggesties:
mooiste sportmoment ooit
Meest dramatische sportmoment ooit
Beste Nederlandse sporter ooit
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dat dramatische kan ik me niet herinneren. Wel een leuke suggestie.
Daar kon ik een flinke grijns toch niet onderdrukken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:38 schreef Bruce117 het volgende:
-OS2006 Snowboardcross Lindsey Jacobellis denkt zeker te zijn van goud en halat nog een trucje uit op de laatste sprong voor de finish. Helaas gaat dit compleet mis en wordt Tanja Frieden Olympisch kampioen.
Maar voor haar was het toch een flink dramaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar kon ik een flinke grijns toch niet onderdrukken.![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar voor haar was het toch een flink drama
Die had ik al.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef Bruce117 het volgende:
Pistoolschieten op Olympische spelen. Het goud lag voor het oprapen, de schutter schoot de laatste maal echter op het doel van de baan naast hem.
Sorry, niet gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die had ik al.
Matthew Emmonds.
Dat soort dingen zijn eigenlijk een soort van slapsticks, maar wel dramatisch voor de sporter zelf.
Overigens won die Emmonds alsnog goud op dezelfde spelen.
zag dit topic wat laat maar goed sportfreak lijkt me ook een goede voor een toernooitjequote:Op maandag 8 oktober 2007 02:06 schreef tong80 het volgende:
Zou ook niks voor mij zijn
Borisz wilt misschien wel weer.
Hij won op die spelen wel goud. Dat verzachtte de pijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
- Edwin Moses vergeet zijn tekst bij de spelen van LA
Huh? Of bedoel je nu Gerard Kemkers.quote:- Bart Veldkamp valt tijdens de 5000 meter op de OS
Dennis Taylor.quote:- Ben ff zijn naam kwijt, maar Steve Davis verloor van hem in de allerlaatse frame met de allerlaatste bal
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
- Edwin Moses vergeet zijn tekst bij de spelen van LA
De Olympische eed wordt altijd afgelegd door een sporter. In 84 was dat Edwin Moses. Maar halverwege raakte ie de tekst kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?
Het afleggen van de olympische eed tijdens de opening.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar dit over gaat? Tijdens een interview ofzo?
Dan mag Rintje Ritsma er ook wel bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Leo Visser mag je er eigenlijk ook wel tussen zetten.
Dikwijls met klein verschil geklopt om olympisch goud.
In Calgary door Tommy Gustafson en in Albertville door Koss.
Ok.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Olympische eed wordt altijd afgelegd door een sporter. In 84 was dat Edwin Moses. Maar halverwege raakte ie de tekst kwijt
Zullen we het maar houden bij momenten en niet met volledige carriéres?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Leo Visser mag je er eigenlijk ook wel tussen zetten.
Dikwijls met klein verschil geklopt om olympisch goud.
In Calgary door Tommy Gustafson en in Albertville door Koss.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |