Ken Jeroen niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh jawel, want met Jeroen is ;t altijd gezellig
Zit bij Silvius en mij in de klas.quote:
ik zal Silvius eens ondervragen hoe en watquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zit bij Silvius en mij in de klas.Ongeveer dan, want hij heeft maar 2 vakken.
Doe datquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zal Silvius eens ondervragen hoe en wat
Toen ik nog op Maandagavond werkte @ AH XL ging ik elke Maandagavond daar eten na het werk met een hele groepquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef mordradead het volgende:
Snackbar de potmarge is inderdaad een prima snackbar, toen ik nog op achter de hoven Havo deed ging ik daar wel eens wat eten met klasgenoten![]()
All in is trouwens maar een waardeloze tent, al een hele tijd niet meer geweest maar volgens mij schenken ze daar Bavaria
Opheel veel plekken. Heb nog nooit betraald om te parkeren in de stad, zelfs niet als ik in het pakketjeswerk zit/zat.quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Merson het volgende:
Waar kan je in Leeuwarden gratis parkeren?
Heb ik ook op gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef mordradead het volgende:
Snackbar de potmarge is inderdaad een prima snackbar, toen ik nog op achter de hoven Havo deed ging ik daar wel eens wat eten met klasgenoten![]()
All in is trouwens maar een waardeloze tent, al een hele tijd niet meer geweest maar volgens mij schenken ze daar Bavaria
Ik ken een meisje die daar werkt, en die is ook niet bepaald moeders mooiste.quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef Dangel het volgende:
Paddy had een lelijk onbeschoft paard in de bediening.
me three,hoe heet je?quote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb ik ook op gezetenMisschien kennen we elkaar
ER WAS HELEMAAL NIEMAND!!!1quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
ow, en Rumours
als je wilt neuken moet je daar heen gaan
Heej, die straat ken ik, daar woont mijn neef. (aan het begin, bakker uw slager). Heeft erg lekkere rookworsten trouwens, die mis ik hier in Deventer wel...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 06:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik woon in de Sintjacobstraat, hier gaan dan meestal van die grote rode lampen aan als het donker begint te worden, maar die gingen pas aan na rond een uur of 9...
als het iemand in rumours niet lukt dan weet ik het ook niet meer :pquote:
koters...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef mordradead het volgende:
Wie waren aan het staken dan? Die lollerleraren? of die koters?
spontaan..quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:09 schreef mordradead het volgende:
Waarom waren die dan aan het staken? Ik zag gisteravond nog wel 2 van die adh'ers bij een vriend van me... ik hoorde hen er niks over zeggen. (het was dus niet bekend/spontaan/ of ze zeiden gewoon niks)
Alex Miedema (Dangel is mn @work account) Destijds noemde ik mezelf btw nog Alexander. VWO gedaanquote:
Leeuwardentopic orgiemeet organiseren?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
ow, en Rumours
als je wilt neuken moet je daar heen gaan
Die gast zei een keer tegen mij dat hij geen zin meer had in lesgeven en dat hij daarom maar de hele tijd films ging draaienquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Komen er ook wel eens mensen WEL opdagen bij Jelsma zn lessen dan?
Maar goedm aardig dat hij altijd de proefwerkantwoorden in zn koffertej had, en dat koffertej vaak onbeheerdin de gang liet staanHefet mn cijfer van aardrijkskunde niet nadelig beïnvloed
ja in rumourquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex Miedema (Dangel is mn @work account) Destijds noemde ik mezelf btw nog Alexander. VWO gedaan
[..]
Leeuwardentopic orgiemeet organiseren?
die gast is ook goed bevriend met beerlingquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
Die gast zei een keer tegen mij dat hij geen zin meer had in lesgeven en dat hij daarom maar de hele tijd films ging draaien
En z'n bad was overgelopen omdat hij dat overloopding dicht had gemaakt want anders kon zn buik niet onder water en dan natuurlijk vergeten.
nee, m'n Nederlands is niet geweldig... moet je bij v/d Wal en Bilker zijn![]()
Ik kom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex Miedema (Dangel is mn @work account) Destijds noemde ik mezelf btw nog Alexander. VWO gedaan
[..]
Leeuwardentopic orgiemeet organiseren?
haha dan kom ik ook wel evenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik kom op een Fok Meet in de Repel
Toen ik er op zat is er ene Havo klas geweest waarvan er maar 2 overgingen naar de 5e bij de eerste pogingquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef mordradead het volgende:
Jij zit daar nu nog op school?
Ik ben in 2006 geslaagt voor m'n havo daar, uiteraard in de 4e blijven zitten
wanneer ik kom ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef jercovski het volgende:
Ik hoor dat er een meet is in de repel, komt goed uit, mijn hasj en geld is op.
hangt er vanafquote:
van jou afquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:20 schreef mordradead het volgende:
Ik woon 1700 meter bij grootverbruikers vandaan.
Ik 300quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
ik woon 100 meter bij de repel vandaan![]()
*stalkt*quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
RESPECT!
welke kant van de repel eigenlijk? Ik woon in de Sintjacobstraat.
BIJ DE TREINENPASSAGE!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
RESPECT!
Andere kant op. En het is toch 400 meter.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
RESPECT!
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
haha, tof! Dan wonen wij in dezelfde straat.
In dezelfde straat wonenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
haha, tof! Dan wonen wij in dezelfde straat.
DUSquote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef ewyb het volgende:
[..]
In dezelfde straat wonenin Leeuwarden
![]()
Is goed.quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb Silvius nog steeds niet gesproken![]()
Ik had een bak met klein geld, echt heel veel. Dus ik tellen samen met een vriend van mij. En we kwamen rond de 70 euro uit.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.ik weet sowieso niet wanneer we gaan, aangezien ik voorlopig geen geld heb. xD
quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:21 schreef Socios het volgende:
Ik zag ´m in de trein tussen Hurdegaryp en Buitenpost om kwart voor twee.![]()
hij is vies!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:21 schreef Socios het volgende:
Ik zag ´m in de trein tussen Hurdegaryp en Buitenpost om kwart voor twee.![]()
Ik dacht al dat jij het was met m'n dronken kopquote:Op zondag 18 november 2007 04:15 schreef Edwinuss het volgende:
IS er nog iemand @ Gloppe? Dat drum N bass feest?
was echt heel vet!![]()
dronken en stonedquote:Op zondag 18 november 2007 12:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij het was met m'n dronken kopje had een fresh cotton shirtje aan niet? Ik riep zo EDWINUSS, EDWINUSS en toen keek jij zo
MASTER MASTER
Was jij die sjaak met het adidas vest aanquote:Op zondag 18 november 2007 12:33 schreef mordradead het volgende:
Jercovski was ook in de Gloppedie zal ook wel naar fakkelteit gaan gok ik
Jaquote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Was jij die sjaak met het adidas vest aan?
die elke keer 2 glazen in elkaar drukte alsof het een instrument van de jostiband is.
jij zat me de hele tijd aan te staren gast, echt creapyquote:Op zondag 18 november 2007 12:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ja
Ik moest wat glazen meenemen voor een vriend van me, daarom hielt ik die rotzooi bij me
En je fiets gejat? De fiets van een vriend van me is ook gejat, godverdekut
Echt mastermaster, volgens mij ging ik toen bijna weg maar moest ik op iemand wachten die ging pissen... ik moest nog nar Olympusquote:Op zondag 18 november 2007 12:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jij zat me de hele tijd aan te staren gast, echt creapy
ik was 8 thuisquote:Op zondag 18 november 2007 12:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
Echt mastermaster, volgens mij ging ik toen bijna weg maar moest ik op iemand wachten die ging pissen... ik moest nog nar Olympus![]()
quote:
Ik heb het nooit koudquote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef mordradead het volgende:
[..]ik half 5 geloof ik... fokking koud trouwens.... ik snap trouwens niet dat ik geen handschoenen aan heb gedaan terwijl ik die bij me had gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |