Ken Jeroen niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh jawel, want met Jeroen is ;t altijd gezellig
Zit bij Silvius en mij in de klas.quote:
ik zal Silvius eens ondervragen hoe en watquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zit bij Silvius en mij in de klas.Ongeveer dan, want hij heeft maar 2 vakken.
Doe datquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik zal Silvius eens ondervragen hoe en wat
Toen ik nog op Maandagavond werkte @ AH XL ging ik elke Maandagavond daar eten na het werk met een hele groepquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef mordradead het volgende:
Snackbar de potmarge is inderdaad een prima snackbar, toen ik nog op achter de hoven Havo deed ging ik daar wel eens wat eten met klasgenoten![]()
All in is trouwens maar een waardeloze tent, al een hele tijd niet meer geweest maar volgens mij schenken ze daar Bavaria
Opheel veel plekken. Heb nog nooit betraald om te parkeren in de stad, zelfs niet als ik in het pakketjeswerk zit/zat.quote:Op zondag 11 november 2007 21:10 schreef Merson het volgende:
Waar kan je in Leeuwarden gratis parkeren?
Heb ik ook op gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef mordradead het volgende:
Snackbar de potmarge is inderdaad een prima snackbar, toen ik nog op achter de hoven Havo deed ging ik daar wel eens wat eten met klasgenoten![]()
All in is trouwens maar een waardeloze tent, al een hele tijd niet meer geweest maar volgens mij schenken ze daar Bavaria
Ik ken een meisje die daar werkt, en die is ook niet bepaald moeders mooiste.quote:Op maandag 12 november 2007 12:21 schreef Dangel het volgende:
Paddy had een lelijk onbeschoft paard in de bediening.
me three,hoe heet je?quote:Op maandag 12 november 2007 12:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heb ik ook op gezetenMisschien kennen we elkaar
ER WAS HELEMAAL NIEMAND!!!1quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
ow, en Rumours
als je wilt neuken moet je daar heen gaan
Heej, die straat ken ik, daar woont mijn neef. (aan het begin, bakker uw slager). Heeft erg lekkere rookworsten trouwens, die mis ik hier in Deventer wel...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 06:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik woon in de Sintjacobstraat, hier gaan dan meestal van die grote rode lampen aan als het donker begint te worden, maar die gingen pas aan na rond een uur of 9...
als het iemand in rumours niet lukt dan weet ik het ook niet meer :pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |