abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:50:13 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_53768188
ohjah, heb je een brommer? zeg dat je met het sleutelen aan de uitlaat bent blijven hangen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:52:26 #17
53142 method21
FREE MANSON
pi_53768233
Voor een uitgedrukte peuk hoef je echt niet naar de dokter, ik heb het eens gedaan als weddenschap voor 100 euro die ik dus ook zo in de zak had. Gewoon wat zinkzalf of helemaal niks, over paar dagen zul je een mooie ronde korst hebben die er zo vanaf valt.
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:52:57 #18
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53768243
Waarom zou je erover liegen?
Dan maar ff de consequenties aanvaarden.
Een beetje pech en je hebt een blijvend litteken.. of idd.. vette ontsteking eraan en dan ben je verder van huis.
Hups naar de dokter ermee!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53768266
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef Adelante het volgende:
Zorgverzekeraars waarbij kinderen gratis zijn meeverzekerd niet.

Dus je kan tegenwoordig niet eens meer naar de huisarts zonder dat je ouders erachter komen?
Dat is best wel slecht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53768278
Njah iemand vertelde dat ie een peuk op zn arm had uit gedrukt ofzo, en ik wou kijken of ik het ook kon. En toen bedacht ik me dat ik wel een 'T', de eerste letter van mn naam, op mn arm wou hebben. Verder niet denkend aan het permanente litteken...
Ik werk overigens wel in een cafetaria, maar frituurvet verbrand meestal niet zo erg want je kunt het er heel snel af vegen, en ook niet zo gecentreerd.
pi_53768293
Of zeg gewoon dat je tegen iemand met een dikke havana in zijn pollen geleund hebt. Is nog niet eens zoveel gelogen.

Dokters mogen geen overduidelijke moordenaar aangeven als hij komt vragen om hulp, om te vermijden dat mensen medische hulp links laten liggen. Zou wel een beetje stom zijn moest jij dat weigeren om je ouders...
pi_53768297
Nee, doodgaan door een bloedvergiftiging, probeer dat maar eens uit te leggen!
pi_53768325
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef method21 het volgende:
Voor een uitgedrukte peuk hoef je echt niet naar de dokter, ik heb het eens gedaan als weddenschap voor 100 euro die ik dus ook zo in de zak had. Gewoon wat zinkzalf of helemaal niks, over paar dagen zul je een mooie ronde korst hebben die er zo vanaf valt.

Ja maar het probleem is dus dat het er 6 naast elkaar waren. De doorsnee is dus echt meer dan 1cm, dus dat lijkt me lastig dicht groeien.
pi_53768490
Ten eerste, TS, je bent achterlijk als je uit angst voor straf niet naar de dokter gaat nu.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef method21 het volgende:

Als je niks weet, zeg dan niks alsjeblieft. Nooit zomaar iets op een brandwond smeren.
pi_53768775
Is het niet beter om met een psychiater te gaan praten? Ik vind je nogal achterlijk om peuken op je eigen arm uit te gaan drukken.

Psychisch gestoord ben je in mijn ogen
pi_53768897
Als je van alcohol dit soort dingen gaat doen, kun je beter maar niet meer drinken...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_53769034
Als ik jou was zou ik zoiezo naar een dokter aan. Je bent nml niet helemaal goed als je zoiets doet als je teveel hebt gedronken..
pi_53769060
Zet er een mooie tattoo overheen ?
Too old too rock 'n roll, too young too die
pi_53769142
OMG
pi_53769187
Volgende keer spring je gewoon van de flat als je dronken bent, dan ben je ook van dit probleem af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')