quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef Adelante het volgende:
Zorgverzekeraars waarbij kinderen gratis zijn meeverzekerd niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet ie maar naar een andere arts gaan en het buiten zijn verzekering regelen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef synthesix het volgende:
Ja maar dan krijgen mijn ouders toch een nota van het ziekenfonds?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, het even chippen zo gepiept principe
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:48 schreef Buschetta het volgende:
Kan atijd zeggen dat je tegen een strijkijzer hebt geleund. Of een soldeerbout.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef Adelante het volgende:
Zorgverzekeraars waarbij kinderen gratis zijn meeverzekerd niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef method21 het volgende:
Voor een uitgedrukte peuk hoef je echt niet naar de dokter, ik heb het eens gedaan als weddenschap voor 100 euro die ik dus ook zo in de zak had. Gewoon wat zinkzalf of helemaal niks, over paar dagen zul je een mooie ronde korst hebben die er zo vanaf valt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef method21 het volgende:
Voor een uitgedrukte peuk hoef je echt niet naar de dokter, ik heb het eens gedaan als weddenschap voor 100 euro die ik dus ook zo in de zak had. Gewoon wat zinkzalf of helemaal niks, over paar dagen zul je een mooie ronde korst hebben die er zo vanaf valt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:16 schreef Logitik het volgende:
Is het niet beter om met een psychiater te gaan praten? Ik vind je nogal achterlijk om peuken op je eigen arm uit te gaan drukken.
Psychisch gestoord ben je in mijn ogen![]()
quote:en dat zal dan de nodige sancties tot gevolg hebben :\
Is het niet beter om met een psychiater te gaan praten? Ik vind je nogal achterlijk om peuken op je eigen arm uit te gaan drukken.
Psychisch gestoord ben je in mijn ogen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:42 schreef kwib het volgende:
Waarschijnlijk hadden je ouders al langer door dat je niet het helderste sterretje van het universum bent dus hier zullen ze dan ook niet van opkijken
Serieus; gewoon naar een huisarts gaan. Als je niet wilt vertellen hoe je er aan komt is dat lijkt mij niet nodig. Zalfje er over en klaar. Let op infecties!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef SjonLok het volgende:
Misschien durft de TS niet te zeggen dat hij is verkracht en verminkt door een paar gasten?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
op een gegeven moment gaan je ouders het toch wel merken:
klik hier mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken
quote:Opzondag 7 oktober 2007 18:32schreef MLI het volgende:
[..]
Ik klikte en nu ligt mijn avondmaal in het riool. Thanks, nou kan ik opnieuw beginnen met koken!:(
Whehehequote:Op zondag 7 oktober 2007 18:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik klikte en nu ligt mijn avondmaal in het riool. Thanks, nou kan ik opnieuw beginnen met koken!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:47 schreef scarefreak het volgende:
Kies jij nu maar uit welk spreekwoord het beste van toepassing is op je situatie:
Met vuur spelen
Voor een heet vuur staan
Wie vuur wil hebben moet de rook kunnen verdragen
Wie zich uit de rook houd zal zich niet branden
Zich de vingers branden
Er gaat een lampje branden
frostbytequote:Op zondag 7 oktober 2007 16:46 schreef Adelante het volgende:
op een gegeven moment gaan je ouders het toch wel merken:
P'cies, je bent gewoon een mietje als je wel peuken uit durft te drukken, maar het niet aan je ouders durft te zeggen, sukkel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef MissHobje het volgende:
Waarom zou je erover liegen?
Dan maar ff de consequenties aanvaarden.
Een beetje pech en je hebt een blijvend litteken.. of idd.. vette ontsteking eraan en dan ben je verder van huis.
Hups naar de dokter ermee!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik klikte en nu ligt mijn avondmaal in het riool. Thanks, nou kan ik opnieuw beginnen met koken!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef fiat126 het volgende:
[..]
P'cies, je bent gewoon een mietje als je wel peuken uit durft te drukken, maar het niet aan je ouders durft te zeggen, sukkel.![]()
-breezer generatie-
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef Schanulleke het volgende:
(...)
wat is het ergste wat er dan kan gebeuren?
Je arm lijkt nu op een kikkerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef synthesix het volgende:
Toch maar even een foto gemaakt, de kwaliteit is helaas te slecht om de kleur echt goed te kunnen zien.
http://img229.imageshack.us/img229/2108/fotos0065rq5.jpg
Ik begin gelukkig wel weer wat gevoel terug te krijgen in de huid, heel lichtjes.
Ga je nou naar de dokter of niet??quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef synthesix het volgende:
Toch maar even een foto gemaakt, de kwaliteit is helaas te slecht om de kleur echt goed te kunnen zien.
Je moet het ff kopieren en een paar keer reloaden volgens mij want imageshack werkt niet zo fijn. Of ik ben gewoon dom (ja, want die brandwond :\)
Ik begin gelukkig wel weer wat gevoel terug te krijgen in de huid, heel lichtjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:01 schreef Ici-Paris het volgende:
je weet toch wel hoe je een T schrijft of niet?
Gevalletje bevriezing, lijkt me? Ik heb eens zo'n teen gehad, is achteraf wonderbaarlijk goed gekomen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:43 schreef scarefreak het volgende:
Je hebt dit dus op je arm?![]()
Ziet er goed uit hoor, verbandje er om heen en voortaan niet meer zo dom doen. 14.gifquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef synthesix het volgende:
Je moet het ff kopieren en een paar keer reloaden volgens mij want imageshack werkt niet zo fijn. Of ik ben gewoon dom (ja, want die brandwond :\)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |