linksbuiten dan maar? We zijn toch al zoooooooooo lang opzoek naar een linksbuiten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En als middenvelder ook niet, als ie dan weer gaat lopen raakt ie de bal kwijt waardoor gelijk een tegenaanval ingezet kan worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Mag ik hopen van wel, maar zoveel zie ik er niet van.
ROFL 1-1 AZ-Groningen door Berg is dat niet die speler die van het geld van Suarez gehaald is?? Die zijn ze zeker ook vergeten te scouten, dat bedoel ik nou.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dronkeykong, lees je nou bewust de posts over het negeren van scouts niet?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:05 schreef toma het volgende:
[..]
linksbuiten dan maar? We zijn toch al zoooooooooo lang opzoek naar een linksbuiten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:05 schreef denthemen het volgende:
ff bidden dat AZ verliest, Louis, kom naar huis
quote:
Ron Jansquote:Op zondag 7 oktober 2007 16:11 schreef TheVulture het volgende:
De trainers die ik het liefst zie komen:
1. Martin Jol
2. Louis van Gaal (hoogst onwaarschijnlijk maar goed)
3. Co Adriaanse (al zal dat zeker niet gebeuren)
4. Foppe
5. Ron Jans
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Enchanter het volgende:
Kan Ajax vast niet even wat geld overmaken aan SCH , als Huntelaar volgend jaar weggaat , dan hebben we iig een spits.
Ajax kennende kunnen ze geen spits vinden en gaan ze het met Poepon proberen![]()
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef dronkeykong het volgende:
Jol hoeft van mij ook niet te komen hoor....die doet ook niks met de 40 milj die die kon besteden, en een Hagenees hoef ik ook niet...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:16 schreef Nashje het volgende:
Doe mij Trond Sollied maar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:27 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind dat Louis nu wel de eer aan zichzelf moet houden.
Mee eens hoor, en hij doet geen gekke dingen met jonge spelers als Zijler en El Ahmadi!quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef Nashje het volgende:
Klinkt gek, maar ik zou het liefste Rutten zien komen. Lekker nuchtere kerel. Weet waar ie voor staat. Totaal geen smoezenman en kan een team constant laten presteren.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:25 schreef Nashje het volgende:
Klinkt gek, maar ik zou het liefste Rutten zien komen. Lekker nuchtere kerel. Weet waar ie voor staat. Totaal geen smoezenman en kan een team constant laten presteren.
Ik zou hem graag zien, maar je hebt wel gelijk dat hij veel eerder bij PSV terugkomt...quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die past niet bij Ajax. Die zie ik nog eerder Ronald Koeman opvolgen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die past niet bij Ajax. Die zie ik nog eerder Ronald Koeman opvolgen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef Silenus het volgende:
Kutwedstrijd vanmiddag, het enige wat een lach op mijn gezicht wist te betoveren was die sufferd enkele plaatsen verderop die de bal terug het veld in wilde schieten en z'n schoen per ongeluk meeschoot.![]()
Ik weet niet of dat op Tele2 ook goed is overgekomen.
Wat totaal niet kortzichtig.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik hoef geen boeren bij ajax dus geen de haan en ook geen rutte
Kutwedstrijd vanmiddag, het enige wat een lach op mijn gezicht wist te betoveren was die sufferd enkele plaatsen verderop die de bal terug het veld in wilde schieten en z'n schoen per ongeluk meeschoot.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Prachtig was dat idd![]()
![]()
Zat je niet gelijk naast het uitvak dan?
Zat vol met joden op die hele tribune btw![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, ik zat direct bij de ingang eigenlijk, vak 25. Maar idd, denk dat er zeker 200 Ajacieden nog op de Bok de Korvertribune zaten. Mn maat zei al idd dat het vak naast het uitvak ongeveer totaal Ajax was.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies omdat ie niet bij Ajax past zou die naar Ajax moeten komen. We hebben de laatste jaren al veel te veel van die coaches gehad die denken dat ze het allemaal wel even aan het draaien krijgen. Rutten is gewoon realistisch.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alleen een paar mafkezen achter me die gingen roepen:
pas maar op, we zijn de Sparta hooligans![]()
![]()
Die Jol dan die ging ruiken![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, ook genoeg Ajaxshawtljes gezien. Verder veel gezinnen, kon allemaal prima.
Wel een leuke club verder, Sparta. En die baltovenaars in de rust waren ook super om te zien.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sparta uit, altijd lastig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wel typisch weer. Een week heb je die kakkerlakken hier niet gezien. Staan ze weer bovenaan komen ze weer uit alle gaten gekropen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:56 schreef Nashje het volgende:
Wel typisch weer. Een week heb je die kakkerlakken hier niet gezien. Staan ze weer bovenaan komen ze weer uit alle gaten gekropen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Elke week weer dezelfde opmerking.![]()
Stond een van jullie toevallig op de bovenste rij, ter hoogte van dat 'hek' in het uitvak? Daar stond ik namelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Prachtig was dat idd![]()
![]()
Zat je niet gelijk naast het uitvak dan?
Zat vol met joden op die hele tribune btw![]()
Wat dat betreft past Jol fantastisch bij Ajax. Of een Mourinho. Maarja, die laatste is dromen en die eerste is een soortvan kloon van Henk in z'n omgang denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men met Rutten bij de Ajax-achterban aan kan komen.
Een paar boeren in het elftal: Oké, maar Ajax is in de ogen van de beleidsmakers en supporters de club van internationale allure, afkomstig uit een metropool genaamd Amsterdam. De club van branie en faam.
Trainers als Van Gaal, Koeman en Ten Cate pasten daar wel bij; Rutten zal daar nooit tussen passen.
Die kan uitstekend in de luwte van bijvoorbeeld De Herdgang functioneren, maar zit echt niet te wachten op een legertje Amsterdamse en Hilversumse persmuskieten die azen op sensationele uitspraken over talenten, verwachtingen en prestaties.
Danny Blind toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
Trouwens, wat stond er op het doek van het uitvak? Kon ik niet zien.
Koeman is ook een boer.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Repliek HTC: 41 wedstrijden 92 punten en meer dan 100 goals PDF Afdrukken E-mail
Sunday, 7 October 2007
ImageHoe Henk reageert op spreekkoren richting zijn adres? Tijdens de zojuist gehouden persconferentie heel simpel: ,,41 wedstrijden, 92 punten en meer dan 100 goals.” En daarmee denkt de huidige trainer van Ajax de supporters van repliek te dienen? Mogen wij ook even?
Nou Henk: twee keer uitgeschakeld voor de Champions League, in de eerste ronde UEFA eruit tegen Zagreb en moeten we die hopeloze uitwedstrijd tegen Werder Bremen er ook nog bijhalen? Lieve Henk, wij zijn Ajacieden en worden niet warm van cijfers maar van titels. Zo zit dat overigens ook bij Chelsea in elkaar.
die is scherpquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Zovaak staan jullie niet bovenaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Stond een van jullie toevallig op de bovenste rij, ter hoogte van dat 'hek' in het uitvak? Daar stond ik namelijk.
Volgend jaar moeten ze de wand van het uitvak gewoon maar wat opschuiven.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:14 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgend jaar moeten ze de wand van het uitvak gewoon maar wat opschuiven.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:15 schreef MCH het volgende:
Urzaiz had trouwens een lekkere invalbeurt. Jammer van die bal op de lat, maar hij gaat ons nog punten opleveren.![]()
Die kerel was gek. Ik zat ernaast, op de bovenste rij bovenaan de trap. Stonden nog twee gasten naast me aan de linkerkant - tussen mij en het uitvak.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zat jij in het uitvak of ernaast?![]()
Die bovenste rij mocht niet van die maffe steward, mocht je niet staan ofzo![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die kerel was gek. Ik zat ernaast, op de bovenste rij bovenaan de trap. Stonden nog twee gasten naast me aan de linkerkant - tussen mij en het uitvak.
Heb je die vrouwelijke steward, of wat er voor door moest gaan, nog gezien? Ze gingen dat lintje nog verplaatsen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Nee, ik stond daar precies naast en kon gewoon blijven staan. Volgens mij waren dat mensen van Sparta. Heb je ook die kerel, de enige die zong op de tribune, maar wel voor vier man nog gehoord? Mooi figuur was dat. ,,Glazenwasser!!" riep ie de hele tijd.
Beetje jammer trouwens dat die Ajax-jeugdspelers die liedjes gingen inzetten en het uitvak het daarna pas oppikte.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar als je me vraagt wie er nou verdedigend een toegevoegde waarde zou zijn qua Nederlandse verdedigers in de subtop... ik zou het niet weten... Zuiverloon misschien.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef Silenus het volgende:
Trouwens, wat stond er op het doek van het uitvak? Kon ik niet zien.
als er iets gaat gebeuren wel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
Nou Ten Cate pleite, dat zal veel oplossen!
snel Jol ontslaan, dan kunnen wij Henk dumpen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:54 schreef denthemen het volgende:
Tottenham weer niet gewonnen, 2-2
duurt veel te lang.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:58 schreef Noshiba het volgende:
nog steeds niet weg?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:51 schreef opgebaarde het volgende:
Nou Ten Cate pleite, dat zal veel oplossen!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:58 schreef Noshiba het volgende:
nog steeds niet weg?
Een verloren strijd tegen Colin.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Wie moet Vertonghen bij Ajax pijpen voordat hij een basisplaats krijgt?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben nu al zenuwachtig voor De Grote Loterij zaterdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |