Twee weeklonen voor zo'n gast, niks dus eigenlijk. Zegt ook genoeg over hoe doorgeslagen het profvoetbal tegenwoordig is.quote:
Gewoon de entertainment industrie. In Hollywood krijgen ze inmkiddels ook 20 miljoen voor een film.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee weeklonen voor zo'n gast, niks dus eigenlijk. Zegt ook genoeg over hoe doorgeslagen het profvoetbal tegenwoordig is.
Inderdaad, beetje een nutteloze vergelijking. Maak dan een video met Messi en Ronaldo, daar kan je best over discussiëren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo is duidelijk de betere voetballer.
Die goal tegen Blackburn blijft wel geweldig zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi om te lezen dat echt de meesten RVP verkiezen boven CR(y Baby).²
Dat vind ik zelf ook, maar waarom het overgrote deel op die internetfora (én onder de youtube filmpjes) niet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo is duidelijk de betere voetballer.
Messi is het danquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje een nutteloze vergelijking. Maak dan een video met Messi en Ronaldo, daar kan je best over discussiëren.
Ik vind Messi meer een sloeberaar, een verbeterde versie van Suarez, Ronaldo is toch echt veel mooier om naar te kijken. En ik blijf er bij dat van Persie wereldtop is, door al dat blessure gedoe heeft hij steeds niet de stap kunnen maken naar absolute wereldtop. Bij elke bal aanname, actie, schot zie je dat hij bovennatuurlijk getalenteerd is. Ik snap niet dat die jongen uit de Feyenoordjeugd komt.quote:
Al die lui laten zich leiden door clubvoorkeur of door dat ze een bepaalde speler niet kunnen uitstaan. Of ze zien de ene speler gewoon veel vaker spelen dan de ander. Ik denk dat niemand die een beetje objectief ernaar kijkt Ronaldo onder Van Persie zou plaatsten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook, maar waarom het overgrote deel op die internetfora (én onder de youtube filmpjes) niet?²
Huh? Hij heeft er toch maar 2 seizoenen gezeten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Soul79 het volgende:
Bergkamp ging op zijn 24e naar Inter en dat heeft hem vier jaar van zijn carierre gekost.
Buitenspelgoals?quote:Op zondag 30 november 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
De nieuwe Wamberto!
Kloptquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Hij heeft er toch maar 2 seizoenen gezeten?²
Match of the day 2quote:
De kans dat dat lukt acht ik zeer klein.quote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:
Als Barca verstandig is proberen ze van Persie te halen i.p.v. El Hamdaoui, al kost hij waarschijnlijk veel meer.
WOW, wat een heerlijke goal.quote:Op zondag 21 december 2008 17:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Maakte de 1-0 tegen Liverpool.
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1884900/
Let vooral op de balaanname mensen. Ongeëvenaard.
![]()
![]()
BBCquote:1625: GOAL Arsenal 1-0 Liverpool
Brilliant. Samir Nasri delivers a stunning 35-yard pass for Robin van Persie but there's still plenty of work to do. The striker chests it down, takes a touch to beat Jamie Carragher and finishes right-footed into the corner. He doesn't score ugly goals does he?
quote:Op zondag 21 december 2008 18:51 schreef DeTolk het volgende:
A new Bergkamp is born
Kan me er wel in vinden. Hopelijk laat hij die nare trekjes voor goed en altijd achterwege.quote:Van Persie blijft langer aanvoerder bij Arsenal
Robin van Persie blijft de komende tijd waarschijnlijk aanvoerder van Arsenal. Dat liet trainer Arsène Wenger weten. “Hij is een van de spelers die zich de afgelopen jaren uitstekend heeft ontwikkeld", vertelde Wenger vol lof over de Nederlander.
"Als je de Robin van nu vergelijkt met de Robin die hier in 2004 binnenkwam, is dat een wereld van verschil”, aldus de Franse oefenmeester. Van Persie droeg zaterdag in het FA Cup-duel met Plymouth Argyle voor het eerst de aanvoerdersband als vervanger van de langdurig geblesseerde Cesc Fábregas en deed dat met verve.
Van Persie had met twee goals een groot aandeel in de 3-1 overwinning. Eerder dit seizoen was William Gallas aanvoerder van The Gunners. Na enkele harde uitspraken werd de Fransman de aanvoerdersband ontnomen en werd Fábregas tot captain benoemd. Door een blessure staat de Spanjaard echter maanden aan de kant.
waarom heb ik het gevoel dit al vaker gelezen te hebben?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kan me er wel in vinden. Hopelijk laat hij die nare trekjes voor goed en altijd achterwege.
Goede TT voor het volgende deel ja.quote:Op zondag 21 december 2008 18:51 schreef DeTolk het volgende:
A new Bergkamp is born
quote:Nieuw miljoenencontract Van Persie
Door MARCEL VAN DER KRAAN
LONDEN - Arsenal heeft Robin van Persie een miljoenenaanbod gedaan om zijn contract open te breken en met meerdere jaren te verlengen. De club hoopt dat de Nederlander daar snel ‘ja’ op zegt, maar de spits lijkt geen haast te maken. Voor Van Persie is het belangrijker dit seizoen een hoofdprijs binnen te halen dan te focussen op een nieuw contract.
,,Als ik dit seizoen op Wembley kan staan en de FA Cup zou kunnen winnen, is me dat veel waard. Toen ik bij Arsenal tekende, was de ploeg net kampioen geworden van de Premier League zonder een wedstrijd te verliezen. In mijn eerste seizoen wonnen we direct de FA Cup. Ik hoopte dat we dat konden voortzetten, maar het is niet zo uitgepakt. We spelen vaak fantastisch voetbal, maar het wordt nu tijd dat we weer een prijs pakken,’’ zegt Van Persie.
De Rotterdammer wees zijn ploeg afgelopen weekend de goede weg door in het FA Cup-toernooi twee van de drie doelpunten tegen Plymouth te maken en de derde voor te bereiden. In dat duel was Van Persie voor het eerst ook aanvoerder van Arsenal.
In de ogen van manager Arsene Wenger heeft de oud-Feyenoorder de aanvoerdersband dubbel en dwars verdiend. Wenger vindt dat Van Persie is uitgegroeid tot een wereldster en dat is ook de reden dat hij veel waarde hecht aan een langer verblijf van de aanvaller bij Arsenal.
Wenger: ,,Robin is het grote voorbeeld voor de evolutie van een voetballer. Als je in ogenschouw neemt hoe hij hier vierenhalf jaar geleden binnenkwam en waar hij vandaag de dag staat, dan zie je dat hij zich geweldig heeft ontwikkeld. Niet veel mensen zullen hebben gedacht dat hij nu aanvoerder van Arsenal zou zijn.’’
Wenger vindt Van Persie zelfs het bindmiddel in zijn ploeg, die Fabregas als aanvoerder zag wegvallen en eerder Gallas zag mislukken als ‘captain’. Wenger: ,,Robin is altijd geïnteresseerd in de problemen van het elftal en alles wat zich binnen de groep afspeelt. Hij wil ook altijd een oplossing aandragen voor alles wat zich afspeelt. Hij was in de laatste wedstrijd niet voor niks de langst dienende speler van de club. En zijn rol als aanvoerder heeft hij uitstekend vertolkt.’’
Van Persie geeft toe dat hij verrast was door de keuze van zijn coach, met wie hij een voortreffelijke band heeft en die hij hoog heeft zitten. ,,Cesc Fabregas is nog lang geblesseerd en Manuel Almunia kreeg rust. Ik vond het een hele eer dat de aanvoerdersband nu bij mij terecht kwam.’’
Volgens Van Persie moet er nog steeds veel verbeteren aan het elftal, dat dit seizoen door domme uitglijders tegen zwakkere clubs achterop is geraakt in de race om de landstitel. ,,Alle jonge spelers werken elke dag keihard op de training om vooruitgang te boeken. Die zie ik ook. Maar we moeten gewoon toegeven dat we nog niet zo ver zijn als we hadden gehoopt. Wat iedereen moet beseffen is dat je soms met minder fraai voetbal moet winnen. Daarvan beginnen de spelers de laatste weken een beetje van doordrongen te raken.’’
quote:Barcelona are ready to launch a £30million snatch to take Robin van Persie from Arsenal - if the Gunners fail to win silver this season.
The Catalan giants have spotted the Dutch striker's reluctance to formally sign a new contract despite the fact that in principle the £4milliona-year deal has been agreed.
Van Persie is happy at the Emirates and privately salutes the role manager Arsene Wenger has played in developing him as a player. But the 25-year-old wants to be convinced that the Gunners can become major trophy winners in the near future.
He has gone on the record saying that trophies are more important than money is deciding the next stage of his career - and that's where Barca believe they can table an irresistible offer.
Van Persie recently revealed: "Financially Arsenal's last offer is fine, but that isn't everything for me. It's about my ambitions and how they can be fulfilled.
In the last four years I've only won one prize, the FA Cup, and that is too little. I want to push through to achieve more." Clearly the season is reaching a critical juncture for van Persie and his club.
They still have the chance to win the Champions League and the FA Cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |