Ik denk dat 31-6=21 prima kan in het hoofd van Gallasquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:59 schreef _Mike_ het volgende:
Nasri is 21 ik dacht dat het een persoon van 25 was
http://www.guardian.co.uk/football/2008/nov/21/arsenal-francequote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:15 schreef Gunner het volgende:
Dat van Nasri ging om een incident tijdens een wedstrijd van het nationale elftal. Dat staat los van Van Persieq
quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Nyrem het volgende:
Gallas uit selectie gezet, 180.000 pound boete.
En kan uitkijken naar een nieuwe club.
De persoon waar Gallas over sprak, zo werd gisteren bekend, was Nasri.
Twee weeklonen voor zo'n gast, niks dus eigenlijk. Zegt ook genoeg over hoe doorgeslagen het profvoetbal tegenwoordig is.quote:
Gewoon de entertainment industrie. In Hollywood krijgen ze inmkiddels ook 20 miljoen voor een film.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Twee weeklonen voor zo'n gast, niks dus eigenlijk. Zegt ook genoeg over hoe doorgeslagen het profvoetbal tegenwoordig is.
Inderdaad, beetje een nutteloze vergelijking. Maak dan een video met Messi en Ronaldo, daar kan je best over discussiëren.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo is duidelijk de betere voetballer.
Die goal tegen Blackburn blijft wel geweldig zeg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooi om te lezen dat echt de meesten RVP verkiezen boven CR(y Baby).²
Dat vind ik zelf ook, maar waarom het overgrote deel op die internetfora (én onder de youtube filmpjes) niet?quote:Op zaterdag 29 november 2008 01:41 schreef Radegast het volgende:
Ronaldo is duidelijk de betere voetballer.
Messi is het danquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje een nutteloze vergelijking. Maak dan een video met Messi en Ronaldo, daar kan je best over discussiëren.
Ik vind Messi meer een sloeberaar, een verbeterde versie van Suarez, Ronaldo is toch echt veel mooier om naar te kijken. En ik blijf er bij dat van Persie wereldtop is, door al dat blessure gedoe heeft hij steeds niet de stap kunnen maken naar absolute wereldtop. Bij elke bal aanname, actie, schot zie je dat hij bovennatuurlijk getalenteerd is. Ik snap niet dat die jongen uit de Feyenoordjeugd komt.quote:
Al die lui laten zich leiden door clubvoorkeur of door dat ze een bepaalde speler niet kunnen uitstaan. Of ze zien de ene speler gewoon veel vaker spelen dan de ander. Ik denk dat niemand die een beetje objectief ernaar kijkt Ronaldo onder Van Persie zou plaatsten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook, maar waarom het overgrote deel op die internetfora (én onder de youtube filmpjes) niet?²
Huh? Hij heeft er toch maar 2 seizoenen gezeten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:40 schreef Soul79 het volgende:
Bergkamp ging op zijn 24e naar Inter en dat heeft hem vier jaar van zijn carierre gekost.
Buitenspelgoals?quote:Op zondag 30 november 2008 19:28 schreef sjimz het volgende:
De nieuwe Wamberto!
Kloptquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Hij heeft er toch maar 2 seizoenen gezeten?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |